quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef MarkyB het volgende:
Nee niet nog een deeltje![]()
Geen fipo![]()
Zeker geen TVP zodat ie weer kei lang in mijn MyAT terug komt
?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
niet helemaal FUUUUU, maar het leverde me wel zo'n momentje op
[ afbeelding ]
NOESSSSquote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel een 4chan grapje zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 13:27 schreef powerlite het volgende:
[..]
dan staat er "da game" oftewel the game oftewel: you just lost the game
ook Fok! loopt zelfs een reeks over, deeltje 2 alweerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal wel een 4chan grapje zijn
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef MarkyB het volgende:
Nee niet nog een deeltje![]()
Geen fipo(nee, echt niet)
Zeker geen TVP zodat ie weer kei lang in mijn MyAT terug komt
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat klassiekers van mijn hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind hem niet zo grappigquote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef powerlite het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moest je erbij zijn... Zolang heb ik mijn rijbewijs nog niet, en ik heb enkel egels doodgereden sinds ik hem heb. Nu stak er 1 over die ik dus "hendig sjiek" (quote:
? Was niet jou reactie hoor die ik gequote hebquote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef PownijN het volgende:
[..]
Misschien moest je erbij zijn... Zolang heb ik mijn rijbewijs nog niet, en ik heb enkel egels doodgereden sinds ik hem heb. Nu stak er 1 over die ik dus "hendig sjiek" () ontweek, gaat er een ander voor me zitten die dus alsnog doodgereden wordt...
I seequote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
? Was niet jou reactie hoor die ik gequote heb
Die tweede, geniaal. Beetje herkenbaar als ik mn ballen probeer te scherenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef boofer het volgende:
tvp met kittens![]()
[ afbeelding ]
en eentje die zeer herkenbaar is omdat ik zelf ook een sik heb...
[ afbeelding ]
nee, sorryquote:Op woensdag 18 november 2009 19:55 schreef powerlite het volgende:
[..]
[..]
daarom geplaatst, maar idd,hij was niet sterk
Die tweede... Had ik ook 'ns... Beschamendquote:
Viezerik!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:42 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Die tweede... Had ik ook 'ns... Beschamend
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:16 schreef powerlite het volgende:
[..]
yay een kusje, nu is het goed
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Keesch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHa![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Keesch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHa![]()
dan faal je ongelooflijk hardquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik speel het wel en snap m ook niet.
Nog geen lvl 80 neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik speel het wel en snap m ook niet.
48 human warriorquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef deckardcaine het volgende:
[..]
Nog geen lvl 80 neem ik aan?
Maar goed, offtopic nieuwe fuuuus!![]()
Ok het gaat dus om een ei wat je kunt kopen als je minimaal lvl 76 bent, dit krijg je van de oracles. Uit dit ei kan een mount droppen (groene proto drake). Maar heel vaak zit er rotzooi in zoals aged yolk of domme pets.quote:
Oke, nu snap ik mquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef deckardcaine het volgende:
[..]
Ok het gaat dus om een ei wat je kunt kopen als je minimaal lvl 76 bent, dit krijg je van de oracles. Uit dit ei kan een mount droppen (groene proto drake). Maar heel vaak zit er rotzooi in zoals aged yolk of domme pets.
Een poes in je poes?quote:
Ik snap 'm niet. Wat moet dat derde plaatje voorstellen?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zin om te kleuren
Ah okee, ik kreeg een beetje de indruk dat die kerel op het eerste plaatje zat te fantaseren over z'n bed, vervolgens in het tweede blaadje z'n dekbed alle hoeken van de kamer liet zien, om er in de 3e achter te komen dat z'n dekbed helemaal verkreukeld, plakkerig en uitgewoond heeft gemaakt, terwijl hij daar nog in moest slapen.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:01 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt van die dekbedovertrekken waarvan het dekbed gat veel te klein is.
Als je dan zo'n dekbedovertrek er overheen probeert te doen met dat truukje dat je het overtrek binnenstebuiten doet en dan zo over het dekbed heen laat vallen dan krijg je dat alles er zo half inhangt en het allemaal niet meer past
whahaquote:Op woensdag 25 november 2009 18:39 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vlak erna gemaakt:
[ afbeelding ]
Bij het 2de plaatje zat ik zelf al te FFFFUUUUU-en omdat het zo herkenbaar was, goede post dusquote:
Nja het was erg lastig om in 3 plaatjes duidelijk te makenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah okee, ik kreeg een beetje de indruk dat die kerel op het eerste plaatje zat te fantaseren over z'n bed, vervolgens in het tweede blaadje z'n dekbed alle hoeken van de kamer liet zien, om er in de 3e achter te komen dat z'n dekbed helemaal verkreukeld, plakkerig en uitgewoond heeft gemaakt, terwijl hij daar nog in moest slapen.
Een NullPointerExceptie is zo vaag dat je niet weet wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:59 schreef Kravist het volgende:
[..]
Ik snap de code wel, maar de grap niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |