Dan had ik gezegd dat ik een overheid die omgekeerde bewijslast in strafzaken gaat hanteren niet prettig zou vinden.quote:
Zie reactie hierboven.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Vergeten dat jij je onschuld aan moet tonen in deze gevallen?
En omdat jij er geen last van hebt maakt het je niks uit. Een echte Nederlander
Dat van de provincies is nog helemaal niet zeker!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die denken dat ze dans ontspringen
IEDEREEN betaald meer door de km heffing.
- Bedrijven zullen hun gestegen mobiliteitskosten gewoon doorberekenen. De consument gaat dit gewoon betalen. Inflatie dus.
- Provincies hebben al aangekondigt een alternatieve belasting in het leven te roepen om het gemis aan inkomsten van de wegenbelasting te compenseren.
Vooral niet verder kijken dan je neus lang is.
Als je wilt stemmen op een partij die niet liegt: succes met het vinden ervanquote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef BasEnAad het volgende:
En de leugens blijven maar komen. Wat verwachten ze in Den Haag nou?
Ik hoop maar dat Balkenende naar Europa gaat en er nieuwe verkiezingen komen. Ik beloof plechtig niet op de rattenpartijen uit het kabinet te stemmen.
Het gaat moeilijk worden ja. Ik heb dan ook nog geen enkel idee.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef morg78 het volgende:
[..]
Als je wilt stemmen op een partij die niet liegt: succes met het vinden ervan.
Als het je gaat om de inbreuk op je privacy: neem je dan ook mee in je volgende stem dat de VVD voor, en D66/SP/PvdD/GL tegen de wet bewaarplicht hebben gestemd (om maar eens iets te noemen)?
omgekeerde bewijslast geldt al bij Mulderfeiten en bijquote:
En de D66 drukten er wel de vingerafdruk in het paspoort doorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef morg78 het volgende:
[..]
Als je wilt stemmen op een partij die niet liegt: succes met het vinden ervan.
Als het je gaat om de inbreuk op je privacy: neem je dan ook mee in je volgende stem dat de VVD voor, en D66/SP/PvdD/GL tegen de wet bewaarplicht hebben gestemd (om maar eens iets te noemen)?
D66quote:Op woensdag 18 november 2009 12:12 schreef kakner2 het volgende:
[..]
En de D66 drukten er wel de vingerafdruk in het paspoort door
Want?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef DiRadical het volgende:
Tijd om een Mercedes G300 Diesel uit 1986 te kopen
Ik wil het niet dus ik neem geen auto maar ga lekker met het OV.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef ethiraseth het volgende:
Nou, zorg dat dit tegen wordt gehouden via actiegroepen of een burgerinitiatief ofzo.
En als je dat niet wilt doen, gewoon geen auto nemen als je het zo'n probleem vindt. Maar nee, wel heel hard roepen hoe erg het is, om vervolgens toch gewoon in je auto te stappen "want ik moet toch naar mijn werk". Dingen doen als ander werk zoeken of verhuizen is dan weer teveel moeite voor de klagende Nederlander.
Oh en die VVD & PVV mensen moeten niet zo hypocriet doen, dat zijn de twee partijen die het hardst vooraan staan te kwijlen als er weer iets wordt ingevoerd om mensen te controleren en volgen. Telefoons aftappen, hoofddoekjes registreren, internetgegevens véél langer opslaan dan zelfs van de EU moest, ze waren ervoor. Maar nu opeens is het erg en is de burger zielig en in zijn privacy geschonden.![]()
En als het aan het CDA ligt rij je zometeen ook met een RFID chip in je fietsquote:Op woensdag 18 november 2009 12:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik wil het niet dus ik neem geen auto maar ga lekker met het OV.
Oh wacht... daar gaan ze ook al een systeem toepassen dat ze precies weten waar en wanneer ik ergens naar toe ga...
En moet je zeker ook de bak in als die chip niet werkt of afwezig isquote:Op woensdag 18 november 2009 12:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En als het aan het CDA ligt rij je zometeen ook met een RFID chip in je fiets
Die chip stoppen ze gewoon in je paspoort binnenkort, die je al verplcht bent om bij je te dragen...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En als het aan het CDA ligt rij je zometeen ook met een RFID chip in je fiets
Dan kun je de chip net zo goed onder de huid plaatsen.. oh wacht, dat zal het volgende wetsvoorstel wel zijn..quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Die chip stoppen ze gewoon in je paspoort binnenkort, die je al verplcht bent om bij je te dragen...
Die zit toch al in het vaccin voor de mexicaanse griep?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan kun je de chip net zo goed onder de huid plaatsen.. oh wacht, dat zal het volgende wetsvoorstel wel zijn..
Dudequote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef HarryP het volgende:
[..]
Want?
Ook alle bestaande auto's moeten voorzien worden van zo'n kastje.
Oh ja, de eigenaar van de auto moet natuurlijk zelf zo'n kastje aanschaffen. +/- 300 a 400 euro.
En dan zal er vast nog wel een mobiel abonnement gaan bij horen om de informatie te verzenden
quote:De inbouw en het kastje zijn gratis.
Ohja, omdat de overheid ineens iets extreem veel duurder gaat maken moeten mensen maar direct ander werk zoeken. Ben je wel lekker ofzo. Als morgen de gemeenten besluiten de WOZ belasting met 1800% te verhogen, ga je dan ook roepen dat mensen maar moeten verhuizen, want tja klagen helpt toch niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef ethiraseth het volgende:
Nou, zorg dat dit tegen wordt gehouden via actiegroepen of een burgerinitiatief ofzo.
En als je dat niet wilt doen, gewoon geen auto nemen als je het zo'n probleem vindt. Maar nee, wel heel hard roepen hoe erg het is, om vervolgens toch gewoon in je auto te stappen "want ik moet toch naar mijn werk". Dingen doen als ander werk zoeken of verhuizen is dan weer teveel moeite voor de klagende Nederlander.
Oh en die VVD & PVV mensen moeten niet zo hypocriet doen, dat zijn de twee partijen die het hardst vooraan staan te kwijlen als er weer iets wordt ingevoerd om mensen te controleren en volgen. Telefoons aftappen, hoofddoekjes registreren, internetgegevens véél langer opslaan dan zelfs van de EU moest, ze waren ervoor. Maar nu opeens is het erg en is de burger zielig en in zijn privacy geschonden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |