Ik vind het inderdaad vreemd dat er geen keiharde actie gevoerd wordt. Heeft er natuurlijk ook wel mee temaken dat de zever rond de mexicaanse griep en de crisis kunstmatig hoog gehouden wordt, zodat dit plan er doorheen gedrukt kan worden.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:55 schreef ethiraseth het volgende:
Nou, zorg dat dit tegen wordt gehouden via actiegroepen of een burgerinitiatief ofzo.
En als je dat niet wilt doen, gewoon geen auto nemen als je het zo'n probleem vindt. Maar nee, wel heel hard roepen hoe erg het is, om vervolgens toch gewoon in je auto te stappen "want ik moet toch naar mijn werk". Dingen doen als ander werk zoeken of verhuizen is dan weer teveel moeite voor de klagende Nederlander.
Oh en die VVD & PVV mensen moeten niet zo hypocriet doen, dat zijn de twee partijen die het hardst vooraan staan te kwijlen als er weer iets wordt ingevoerd om mensen te controleren en volgen. Telefoons aftappen, hoofddoekjes registreren, internetgegevens véél langer opslaan dan zelfs van de EU moest, ze waren ervoor. Maar nu opeens is het erg en is de burger zielig en in zijn privacy geschonden.![]()
denk je echt dat de overheid daar nog hetzelfde over denkt als zij bekeuringen uit kunnen schrijven?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, want dat is nu ook zo! Gelukkig mag er van de rechter nog geen snelheid bepaald worden aan de hand van GPS, daarbij gaat er nog een correctie vanaf, zal het over een traject gemeten moeten worden etc. Ergo; je overdrijft!
lease met onbeperkt prive, dus mij kost het niks.quote:[..]
Als ik jouw commentaar zo lees heb je de auto te koop staan en ga je alleen nog maar fietsen naar je werk totdat je emigratie rond is!
Dan nog is dat niet aan het parlement maar aan de rechter om te beslissen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Den_Haag het volgende:
denk je echt dat de overheid daar nog hetzelfde over denkt als zij bekeuringen uit kunnen schrijven?
Piekmeting doen ze nu ook al.
Ik ook!quote:lease met onbeperkt prive, dus mij kost het niks.
Blijkbaar weet die gelovige niet dat je AH Bonuskaartjes ook anoniem kan nemen. Iets wat bij rekeningrijden niet gaat.quote:CU-Kamerlid Cramer vindt de privacydiscussie overtrokken. "Via de bonuskaart van AH en de gegevens van de mobiele telefoon ligt ons leven al op straat. Ik vind het juist wel makkelijk als mijn provider straks weet wat mijn dagelijkse route is."
Een prepaidkaartje is ook anoniem als je het goed aanpakt. Het verschil is ook nog eens dat de informatie dan in hande is bij redelijk onschuldige bedrijven, en niet van de staat.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Blijkbaar weet die gelovige niet dat je AH Bonuskaartjes ook anoniem kan nemen. Iets wat bij rekeningrijden niet gaat.
Je ziet zelf niet in hoe gevaarlijk je bent. Daarom de volgende vraag aan jou:quote:Op woensdag 18 november 2009 11:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, want dat is nu ook zo! Gelukkig mag er van de rechter nog geen snelheid bepaald worden aan de hand van GPS, daarbij gaat er nog een correctie vanaf, zal het over een traject gemeten moeten worden etc. Ergo; je overdrijft!
[..]
Terecht! Daar gebeuren de meest idiote ongelukken mee! Je moet een keer meer steken dan je dacht, motormuis Harry komt met 120km/u aanrijden omdat hij net moest niesen en boem! Harry dood.
Keren op een 'verlaten' weg moeten ze je rijbewijs voor afpakken!![]()
[..]
Daar ben ik het mee eens! En dat is niet aan het parlement maar aan de rechter om te beslissen!![]()
[..]
Als ik jouw commentaar zo lees heb je de auto te koop staan en ga je alleen nog maar fietsen naar je werk totdat je emigratie rond is!
Vergeten dat jij je onschuld aan moet tonen in deze gevallen?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan nog is dat niet aan het parlement maar aan de rechter om te beslissen!![]()
En omdat jij er geen last van hebt maakt het je niks uit. Een echte Nederlanderquote:[..]
Ik ook!
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan nog is dat niet aan het parlement maar aan de rechter om te beslissen!![]()
[..]
Ik ook!
Daarbij komt nog dat de beveiliging waarschijnlijk niet deugt waardoor binnen de kortste keren meer mensen bij die informatie kunnen komen. Het zal me ook niks verbazen als verzekeringsmaatschappijen enz. de gegevens van het km-kastje mogen bekijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef kakner2 het volgende:
Hoe had je dan gereageerd? Zie je nu zelf niet in hoe gevaarlijk het is als 1 instantie al deze informatie (incl. vingerafdrukken) heeft?
\quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef longinus het volgende:
Zo, meteen de anwb aangeschreven, of ze mijn belangen willen behartigen en hier tegen willen protesteren, zo niet, heb ik ze ook niet meer nodig
Dat moet een rechter bepalen, als chauffeur van een te zwaar beladen vrachtwagen pleeg je ook een economisch delict waar als straf een boete en/of gevangenisstraf op staat, maar die straf is bij mijn weten nog nooit opgelegd aan een chauffeur door een rechter. De mogelijheid tot gevangenisstraf is er als zeg een directeur van een transportbedrijf stelselmatig al zijn vrachtauto's voorziet van defect kastjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef mstx het volgende:
[..]
In dat geval niet nee. Als je zelf een stoorzender aan boord hebt word je de cel in gesmeten.
Volgens mij zit de ANWB ook in de "praatgroep" die dit alles mogelijk heeft gemaakt... Toen het nog tolpoorten waren, was de ANWB tegen, nu heeft de ANWB zelf ook hele andere financiele belangen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef longinus het volgende:
Zo, meteen de anwb aangeschreven, of ze mijn belangen willen behartigen en hier tegen willen protesteren, zo niet, heb ik ze ook niet meer nodig
Dan had ik gezegd dat ik een overheid die omgekeerde bewijslast in strafzaken gaat hanteren niet prettig zou vinden.quote:
Zie reactie hierboven.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Vergeten dat jij je onschuld aan moet tonen in deze gevallen?
En omdat jij er geen last van hebt maakt het je niks uit. Een echte Nederlander
Dat van de provincies is nog helemaal niet zeker!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die denken dat ze dans ontspringen
IEDEREEN betaald meer door de km heffing.
- Bedrijven zullen hun gestegen mobiliteitskosten gewoon doorberekenen. De consument gaat dit gewoon betalen. Inflatie dus.
- Provincies hebben al aangekondigt een alternatieve belasting in het leven te roepen om het gemis aan inkomsten van de wegenbelasting te compenseren.
Vooral niet verder kijken dan je neus lang is.
Als je wilt stemmen op een partij die niet liegt: succes met het vinden ervanquote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef BasEnAad het volgende:
En de leugens blijven maar komen. Wat verwachten ze in Den Haag nou?
Ik hoop maar dat Balkenende naar Europa gaat en er nieuwe verkiezingen komen. Ik beloof plechtig niet op de rattenpartijen uit het kabinet te stemmen.
Het gaat moeilijk worden ja. Ik heb dan ook nog geen enkel idee.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef morg78 het volgende:
[..]
Als je wilt stemmen op een partij die niet liegt: succes met het vinden ervan.
Als het je gaat om de inbreuk op je privacy: neem je dan ook mee in je volgende stem dat de VVD voor, en D66/SP/PvdD/GL tegen de wet bewaarplicht hebben gestemd (om maar eens iets te noemen)?
omgekeerde bewijslast geldt al bij Mulderfeiten en bijquote:
En de D66 drukten er wel de vingerafdruk in het paspoort doorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef morg78 het volgende:
[..]
Als je wilt stemmen op een partij die niet liegt: succes met het vinden ervan.
Als het je gaat om de inbreuk op je privacy: neem je dan ook mee in je volgende stem dat de VVD voor, en D66/SP/PvdD/GL tegen de wet bewaarplicht hebben gestemd (om maar eens iets te noemen)?
D66quote:Op woensdag 18 november 2009 12:12 schreef kakner2 het volgende:
[..]
En de D66 drukten er wel de vingerafdruk in het paspoort door
Want?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef DiRadical het volgende:
Tijd om een Mercedes G300 Diesel uit 1986 te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |