quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef shouta het volgende:
Het schijnt te zijn dat mannen het extra geil vinden om een donkere dame te neuken omdat ze daarin hun moeder niet (onbewust) herkennen. Ik heb wel eens seks met een negering gehad, en dat was erg geil.

Schaamte voor wat dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef donthate het volgende:
[..]
hahah njaa ik wee het niet wat het is hoor:P maar ze hebben en hele andere huid het voelt veel fijner en weet ik veel:p maar probleem is ook dat meeste blanke jongens/mannen schamen zich ervoor en heb ook het gevoel want ik bijv krijg veel aandacht van donkere vrouwen maar als het dan alles bij elkaar komt enzo heb er ook relaties mee gehad maar dan merk je tog dat ze het wennen vinden of dat ze zich schamen na familie of buitenwereld terwijl die ex-vriendinnen van mij waar ik gewoon goed altijd behandeld ben:) terwijl je tog vaak hoort dat mensen vooroordelen heben maar op de 1of andere manier voelt het ook bij donkere vrouwen gewoon schaamte trwijl ik zo iets heb van ik vind ze mooi en niks mt de buiten wereld te maken al zijn ze paars of wat dan ook

Wel eens van interpunctie gehoord?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:02 schreef donthate het volgende:
[..]
hahah njaa ik wee het niet wat het is hoor:P maar ze hebben en hele andere huid het voelt veel fijner en weet ik veel:p maar probleem is ook dat meeste blanke jongens/mannen schamen zich ervoor en heb ook het gevoel want ik bijv krijg veel aandacht van donkere vrouwen maar als het dan alles bij elkaar komt enzo heb er ook relaties mee gehad maar dan merk je tog dat ze het wennen vinden of dat ze zich schamen na familie of buitenwereld terwijl die ex-vriendinnen van mij waar ik gewoon goed altijd behandeld ben:) terwijl je tog vaak hoort dat mensen vooroordelen heben maar op de 1of andere manier voelt het ook bij donkere vrouwen gewoon schaamte trwijl ik zo iets heb van ik vind ze mooi en niks mt de buiten wereld te maken al zijn ze paars of wat dan ook

quote:Op woensdag 18 november 2009 09:06 schreef shouta het volgende:
[..]
Wel eens van interpunctie gehoord?

Dan moeten zulke mensen toch uit een soort Archie Bunker familie komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:07 schreef donthate het volgende:
gewoon schaamte voor het feit dat ze dan wat met een blanke man hebben (na de buitenwereld toe)

Ik heb een donkere vriendin, van oorsprong uit de Dominicaanse Republiekquote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
Ben ik nou de enige blanke man die er voor uit durf te komen dat die gewoon op ? donkere dames valt
of het nou surinaamse of antiliaanse of afrikaanse zijn heb persoonlijk helemaal niks met blanke vrouwen of wat dan ook en wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad? want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook? terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw altans is mijn ervaring dan? wat is jullie ervaring(en kom a.u.b niet met onzinnige opmerkingen) en wat vinden jullie donkere vrouwen van blanke mannen?

quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef stoeroemang het volgende:
"wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad?"
i lol'd.. wat een stormfront troll hahah
Ok ff serieus, ik begrijp dat uit een andere situatie komt dat je je druk maakt om schamen voor dat soort dingen.. laat me je een ding vertellen:
Vrouwen zijn vrouwen, watvoor kleur dan ook... Netzoals je schatjes van blanke vrouwen hebt heb je donkere vrouwen die ontzettende bitches zijn.. Wat jij mooi vind is jouw voorkeur, ik vind niet per definitie donkere vrouwen mooi, maar ik vind gewoon veel vrouwen mooi..
En wat k over de jaren aan ervaring met het hele beschikbare palet heb opgedaan heb ik van geleerd dat het echt op de persoon aankomt en hoogstens een beetje de afkomst..
we zijn allemaal mensen, waarom zou je je druk maken wat iemand anders erover vindt? achtelijke bedoening

Alleen maar nette mensenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
Ben ik nou de enige blanke man die er voor uit durf te komen dat die gewoon op ? donkere dames valt
of het nou surinaamse of antiliaanse of afrikaanse zijn heb persoonlijk helemaal niks met blanke vrouwen of wat dan ook en wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad? want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook? terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw altans is mijn ervaring dan? wat is jullie ervaring(en kom a.u.b niet met onzinnige opmerkingen) en wat vinden jullie donkere vrouwen van blanke mannen?

Ik heb ze toch liever iets donkerder.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:34 schreef stoeroemang het volgende:
.
Vrouwen zijn vrouwen, watvoor kleur dan ook... .

quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef shouta het volgende:
Het schijnt te zijn dat mannen het extra geil vinden om een donkere dame te neuken omdat ze daarin hun moeder niet (onbewust) herkennen. Ik heb wel eens seks met een negerin gehad, en dat was erg geil.

Zijn vrouw nam hem wel serieus, soms.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef InputOutput het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat Freud een cokejunk was en dat vrijwel niemand die enigszins in de psychologie geschoold is hem nog serieus neemt ... nog zijn notie van onderbewuste?

quote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef LaTiNo het volgende:
Ik heb niets tegen een donkere huidskleur, maar ik vind de vaak daarbij horende andere lichamelijke kenmerken zoals een brede neus, breed hoofd, kroeshaar helemaal niets.
Halfbloedjes daarentegen......fap fap fap..

Ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:

vind ik niet, ik vind West Europese vrouwen vaak veel mannelijker kwa bouw, vierkant vaak. Die negerinnen uit zuid amerika en de caribean hebben juist vaak erg mooie rondingen, vind ik...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Negerinnen zijn vaak te mannelijk van bouw.

Ik moet zeggen dat het me inderdaad vooral om het gezicht gaat. Te lomp. Overigens natuurlijk lang niet alle negerinnen, er zijn er ook hele knappe.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef Some-Lady het volgende:
vind ik niet, ik vind West Europese vrouwen vaak veel mannelijker kwa bouw, vierkant vaak.
De schaamlippen en het gebied daaromheen. binnenin inderdaad gewoon roze.quote:Die negerinnen uit zuid amerika en de caribean hebben juist vaak erg mooie rondingen, vind ik...
en die kutjes zijn volgens mij ook gewoon roze hoor?? geen idee, heb nog nooit seks met een neger(in) gehad

quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Negerinnen zijn vaak te mannelijk van bouw. En een zwartblauwe vagina ziet eruit alsof ie afgestorven is en daarom is het niet aantrekkelijk.
Zelfde als dat veel vrouwen niet op Aziatische mannen vallen omdat die te vrouwelijk zijn, (maar wel weer op negers), vallen veel mannen niet op negerinnen omdat ze te mannelijk zijn (maar wel weer op aziaten). Tough luck.

quote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Some-Lady het volgende:
mijn beste vriend (blanke nederlander) is gek op negerinnen, omdat ze vaak lekkerdere billen hebben dan blanke vrouwen (ok, hij heeft een punt)
en omdat ze vaak wat makkelijker zijn als ie een lompe mannen opmerking maakt van 'zo jij hebt best lekkere billen' Echt westerse vrouwen voelen zich dan een lustobject (en zijn dan beledigt), en die negerinnen vinden het juist mooi als je ze daarover complimenteerd. Gaan dan gelijk tegen hem aanrijden enzo.

quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wat een topic....![]()
Maakt mij echt niet uit wat voor kleur iemand heeft! Als hij maar grappig is!
En geen aziaat, gezien het formaat van mijn ogen + een mix van een aziaat betekent kinderen zonder ogen

Als dr maar een gat in zit hequote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef donthate het volgende:
[..]
het gaat er niet om maar het gaat erom dat heelveel mensen er niet voor uit komen ik vall toevallig op donkere vrouwen maar van mijn part is ze paars of groen;)

quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nou dan kan het dus ook een donkere man zijn.

quote:Op woensdag 18 november 2009 15:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee hoor. zeg mij naast een mooie donkere vrouw (serena williams) en je kan me opvegen

Wat.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maakt mij echt niet uit wat voor kleur iemand heeft!
En geen aziaat

Nee, helemaal niet ook!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat.
En vind je aziatische mannen knap/opwindend?

Nee psies, terwijl veel aziatische meisjes die zijn echt hotdamn. Wat mij betreft is het redelijk omgekeerd als het om negers/innen gaat.quote:

Vind ik trouwens ook allebei mooi. En natuurlijk Beyonce, Rihanna, etc. maar ik vraag me af hoeveel 'ander bloed' die hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:52 schreef donthate het volgende:
geef me dan maar katdeluna! die is pas hott daar smelt je bij weg hahah maar dies licht gekleurd mya is ook een lekkerding:$ gabrielle union:D

quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee psies, terwijl veel aziatische meisjes die zijn echt hotdamn. Wat mij betreft is het redelijk omgekeerd als het om negers/innen gaat.

Ik vind die aziaten zo stom/dom... Kan er niks aan doen. Mijn broer heeft er een aantal gehad, maar ik vind het niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee psies, terwijl veel aziatische meisjes die zijn echt hotdamn. Wat mij betreft is het redelijk omgekeerd als het om negers/innen gaat.

negers ja, negerinnen niet.quote:

quote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef speknek het volgende:
Heel vroeg lelijk? Nee man, aziaten worden juist helemaal niet snel oud (nouja tot hun 45ste, daarna worden ze in een keer 30 jaar ouder)
[ afbeelding ]
Zij is bijvoorbeeld 36. En niet eens het beste voorbeeld, heb een keer een Japanse van 35 gezien die eruit zag als 18.
Overigens is dat wel ook een pluspunt van zwarte vrouwen. En een heeel groot minpunt van blanke vrouwen.

Ben ik niet helemaal met je eens hoor!quote:

Fotos?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens hoor!
Ik heb een vriendin! Wow.... plaaaaatje... ik zou er spontaan lesbisch om worden!

word ook wel nieuwsgierig als vrouwen er al spontaan lesbish van worden moet ze wel erg knap zijn!:P hahah nee maar 90procent van de negerinnen is mooIquote:

Dat jij donkere vrouwen mooi vind moet jij weten, maar ga dan niet rondroepen dat de rest van die mannen zich schamen. Donkere vrouwen zijn over het algemeen lelijk, vieze ogen, dikke lippen, dikke neus en een overdreven kont. Er zijn natuurlijk ook wel mooie negerinnen, maar die zijn schaars.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook?

Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef wuh het volgende:
[..]
Dat jij donkere vrouwen mooi vind moet jij weten, maar ga dan niet rondroepen dat de rest van die mannen zich schamen. Donkere vrouwen zijn over het algemeen lelijk, vieze ogen, dikke lippen, dikke neus en een overdreven kont. Er zijn natuurlijk ook wel mooie negerinnen, maar die zijn schaars.
Oh, en een tip: lees je reactie eens door voordat je post en maak het leesbaarder.
"terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw"
Deze zin slaat nergens op en dat snap je zelf ook wel, of praat je ook zo?

quote:Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef wuh het volgende:
[..]
Dat jij donkere vrouwen mooi vind moet jij weten, maar ga dan niet rondroepen dat de rest van die mannen zich schamen. Donkere vrouwen zijn over het algemeen lelijk, vieze ogen, dikke lippen, dikke neus en een overdreven kont. Er zijn natuurlijk ook wel mooie negerinnen, maar die zijn schaars.
Oh, en een tip: lees je reactie eens door voordat je post en maak het leesbaarder.
"terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw"
Deze zin slaat nergens op en dat snap je zelf ook wel, of praat je ook zo?

hahah ja als je dan zon gefrustreerde reactie plaats en alles je zo irriteerd plaats er dan ergens anders een:)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:01 schreef breaky het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?![]()
Ontopic: Mij maakt het allemaal niet uit, zolang ze maar redelijk slank is, goed verzorgd eruit ziet en intelligent is. Ik heb alle huidskleuren zo'n beetje gehad en het komt toch altijd op persoonlijkheid uit.

Ten eerste, het is gewoon nauwelijks te lezen. Als je je eigen reactie nou even doorleest voordat je op invoeren klikt, is dat makkelijker voor ons. Btw, ik heb net de havo afgerond, geen gymnasium.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef donthate het volgende:
[..]
ten 1ste ik heb moeite met lezen/schrijven en ten 2de die zin is duidelijk leesbaar of zijn we hier opeens allemaal mensen die minimaal gymnasium en derna uni gedaan hebben en ja ik praat ook zo en je kent zeker nietzo veel donkere vrouwen? vieze ogen?:S verklaar? dikke lippen? nja je kent bijna geen donkere vrouwen heelveel heeft niet eens dikke lippen alleen die stereotype en dikke neus ja meestal is de neus wel iets breder en overdreven kont? je moet tog wat hebben om vast te pakken:D

Rook ze ook naar Garam Masala?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb wel eens iets gehad met een bloedmooie Indische vrouw. Ze had een vrij donkere huidskleur voor een Indische maar afgezien van dat is er voor mij geen enkel verschil tussen vrouwen van verschillende afkomst. Een vrouw is een vrouw, lekker belangrijk wat voor kleur haar huid heeft.

quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb wel eens iets gehad met een bloedmooie Indische vrouw. Ze had een vrij donkere huidskleur voor een Indische maar afgezien van dat is er voor mij geen enkel verschil tussen vrouwen van verschillende afkomst. Een vrouw is een vrouw, lekker belangrijk wat voor kleur haar huid heeft.

Weetje hoeveel negatieve reacties ik gekregen heb . Elke keer als ik met een donker meisje liep vooral blanke mensen kijken je raar aan. In je directe omgeving vragen ze wat je met zon Golddigger moet,of met zon vieze zwarte dat soort dingen noem ik niet egt. Dat mensen het acepteren terwijl als er een enger met een blanek vrouw loopt reageren ze heel andersquote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
Donthate, dat maak jij er zelf van hoor?

nee hoor woon gewoon in een *grote* stad nijmegenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jij woont in 1 of ander fries dorp waar geen buitenlanders wonen dan?

quote:

Daar heb je helemaal gelijk in ze voelen anders aan ze ruiken anders aan .Enne hoeveel *rassen sta je al op dan*:Pquote:Op woensdag 18 november 2009 21:32 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
, zeg dan niets.
Ik noem ze trouwens gewoon donkere vrouwen, want ik zeg liever geen 'negerin' het zit me gewoon niet lekker in de mond. Maar ik weet niet, ik vind blanke vrouwen vaak zo'n geile uitstraling hebben, en ik kick op ze!
Maar donkere vrouwen zoenen bv vaker veel lekkerder naar mijn mening, en sex met een donkere vrouw vind ik absoluut niet minder dan met een blanke vrouw. Ik kick volgens mij op rassen, als ik een marrokaans meisje neuk, en ik mij voorstel van'hee ik zit een marokkaans mokkel te neuken' vind ik het geweldig, dat heb ik met elke ras, het is dan ook een van mijn doelen, om zoveel mogelijk rassen te neuken, oke back ontopic, ik vind donkere vrouwen vaak ook een ander lichaamsgeur, en omdat 't vaak verschilt van blanke word ik daar érg geil van

En dat komt zeker omdat ze 'donker' zijn? Alsof iedere negerin dezelfde geur heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in ze voelen anders aan ze ruiken anders aan .Enne hoeveel *rassen sta je al op dan*:P

je hebt gelijk hoor maar op de 1of andere manier ruiken ze tog iets anders weetniet of het nou lichaamsgeur is of wat dan ook! want tis wel zo veel donkere meisjes houden heel erg van hele zoette parfum ensjit dus maybe ook daardoor maar iedereen ruikt anders maar tog de patroon is een beetje hetzelfde:p en ze zijn gewoon de mooistequote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
En dat komt zeker omdat ze 'donker' zijn? Alsof iedere negerin dezelfde geur heeftzelfde geldt voor blanken

Ik heb nou niet het idee dat het verborgen wordt gehouden hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef donthate het volgende:
[..]
het gaat er niet om maar het gaat erom dat heelveel mensen er niet voor uit komen ik vall toevallig op donkere vrouwen maar van mijn part is ze paars of groen;)

ik vind aziatische mannen juist wel leuk, behalve als ze zo klein zijn...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat.
En vind je aziatische mannen knap/opwindend?

ik ruik echt niet naar masala hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Rook ze ook naar Garam Masala?
VInd ik die indiers/pakistanen etc allemaal naar ruiken.

Denk dat de kleur ook niet zoveel uitmaakt al vind ik aziatische vrouwen wel een stuk vrouwelijker dan de meeste westerse.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:

Dat dus, wat een onzin.quote:

Appart wereldbeeld heb jij zeg ....quote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:

quote:Op maandag 23 november 2009 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
Appart wereldbeeld heb jij zeg ....
ps: ik wil niet dat jullie denken dat ik elk neger-topic aanklik![]()
In iedergeval wat je zegt komt waarschijnlijk vooraal jouw boerenomgeving voor. In nijmegen heb ik haast nooit donkere vrouwen vs blanke mannen gezien dus tuurlijk kijken sommigen vreemd. Zwarte mannen en blanke vrouwen heb je natuurlijk veel meer. Daarom zijn de meeste het al gewend. Het is niet perse dat mannen zich ervoor schamen maar ze zullen het mischien niet snappen. TS ... sommige mensen (oké veel) hebben een verknipt slordig of nep. Daarom snap ik niet waar sommigen in dit topic erbij halen dat we op mannen lijken. Een rond figuur is toch vrouwlijker dan een plat figuur. Ik ben zwart en heb ook aardig wat europese nationaliteiten gedate, ik ben nooit raar aangeken en ik woon echt wel in een boerengat. In amsterdam of rotterdam zullen ze het heel normaal vinden. In iedergeval je ziet ze vliegen en de mensen die raar kijken of opmerkingen maken zijn niet veel gewend daar moet je rekening mee houden. Ik heb ook wel eens te horen gekregen wat ik nou ''met die blanke gast'' moet. Kan mij 't een ene flikker schelen wat anderen van ons denken. Ik denk vaak nog eerlijker gezegd dat een vader z'n blanke zoon met een donkere vrouw ziet thuiskomen dan z'n blanke dochter met een donkere man. Het word vaak nog van allebeide kanten niet geacepteerd. Het is nog wel steeds zo dat de meeste mensen op hun eigen kleurtje/soort vallen, en er aardig wat blanke mannen zijn die niks van donkere vrouwen moeten hebben. En andersom ook, zolang je maar iemand hebt die je mooi en lief hebt moet het je niks kunnen schelen wat de buitenwereld denkt in dat boeren-nijmegen (niet veel donkere mensen daar gezien)

Hoe meer je erop let hoe erger het lijkt. Een blanke jongen met een donkere meid zal altijd een beetje vreemd zijn om te zien omdat je het niet al te vaak ziet. Maar wat voor mensen kijken je dan vreemd aan? vooral blanke mensen of donkere mensen? Want misschien lag het wel aan jouw vriendin kan dat het zijn ts? ls ik met een blanke jongen loop kijkt echt niemand me vreemd aan. Ik heb in de tijd dat ik een engeland zat wel iets met een engelse jongen gehad, hij had leuke vrienden die niet zeiden van ''die zwarte'' en ik had hem ontmoet in een zowat ''blanke club'' en niemand die ons als stelletje vreemd aankeek. Volgensmij vonden de meeste het om ons heen wel leuk. Dat het voor jouw gevoel '' not done'' ligt volgens mij ook een beetje aan jezelf. De relaties tussen donkere mannen (marokaans, negers) en blanke vrouwen worden bij lange na niet door iedereen geaccepteerd, dus dat is ook ''not done'' En als je met een donkere vriendin loopt wat en hoe reageren de mensen dan? En zeg nou eens eerlijk nijmegen is niet met amsterdam tevergerlijkenquote:Op maandag 23 november 2009 21:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah dat zal het wel door nijmegen komen:p. Maar het verbaasde me gewoon n het ook het gevoel dat toen ik bijvoorbeeld een (Surinaamse) meisje uit de bijlmer had. Dat die donkere mensen daar er veel minder problemen mee hadden dan als ik gewoon in amsterdam de stad met haar liep. En mischien mischien ligt het ook aan mij dat ik er te veel op let:p maar heb gewoon egt het gevoel dat het *not done* is . NJah als jee gewoon blanke mannen gehad heb zal je tog wel een beetje begrijppen dat mensen je tog anders zijnEn over die blanke vrouwen en donkere vrouwen heb je gelijk hoor over mensen die dat mannelijk vinden haha dat vind ik dat platte wat die blanke vrouwen soms hebben
mjrja iedereen zn eigen keus:)

Ik zeg daarom ook van dat ik in amsterdam ook aan gekeken word zo(dus daarin geef ik al aan dat het niet te verglijken is). En ik zij ook al dat donkere mensen juist helemaal niet raar op kijken maar dat ik dan in amsterdam wel raar aangekeken word(alleen in de bijlmer dus niet) . En het zijn eigenlijk alleen maar blanke mensen die er een probleem mee hebben. EN ik heb ook donkere vriendinnen gehad die zeggen van mijn kind hoef niet met een marrokaan/donkere man thuis te komen(dat heeft denk ik meer met vooroordelen te maken) .En hier heb ik meer het gevoel mee dat mensen het gewoon raar vinden en het als *die zwarte* zien . K heb vaak genoeg negatieve reacties gehad ik ben ook weleens gewoon opstraat dat ik bijvoorbeeld achter me hoorde wat moet die met die zwarte ofzo. Maar mischien is het ook weer met vooroordelen te maken dat ik juist van die hele bitchy vriendinnen heb dat het daardoor komt!:)quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
Hoe meer je erop let hoe erger het lijkt. Een blanke jongen met een donkere meid zal altijd een beetje vreemd zijn om te zien omdat je het niet al te vaak ziet. Maar wat voor mensen kijken je dan vreemd aan? vooral blanke mensen of donkere mensen? Want misschien lag het wel aan jouw vriendin kan dat het zijn ts? ls ik met een blanke jongen loop kijkt echt niemand me vreemd aan. Ik heb in de tijd dat ik een engeland zat wel iets met een engelse jongen gehad, hij had leuke vrienden die niet zeiden van ''die zwarte'' en ik had hem ontmoet in een zowat ''blanke club'' en niemand die ons als stelletje vreemd aankeek. Volgensmij vonden de meeste het om ons heen wel leuk. Dat het voor jouw gevoel '' not done'' ligt volgens mij ook een beetje aan jezelf. De relaties tussen donkere mannen (marokaans, negers) en blanke vrouwen worden bij lange na niet door iedereen geaccepteerd, dus dat is ook ''not done'' En als je met een donkere vriendin loopt wat en hoe reageren de mensen dan? En zeg nou eens eerlijk nijmegen is niet met amsterdam tevergerlijken

Ik heb met haar een keer meegemaakt dat iemand mij een niggerlover noemde toen we 's avonds over straat liepen. Ik heb die klootmongool toen zo hard mogelijk gehoektquote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Maar als je ziet hoe die mensen er hier mee om gaan.
Hoe ze er tog nog over denken!!!>. En ook gewoon in de rest van Nederland,Lijkt er een taboe op te heersen.

omg tsquote:Op maandag 23 november 2009 22:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik zeg daarom ook van dat ik in amsterdam ook aan gekeken word zo(dus daarin geef ik al aan dat het niet te verglijken is). En ik zij ook al dat donkere mensen juist helemaal niet raar op kijken maar dat ik dan in amsterdam wel raar aangekeken word(alleen in de bijlmer dus niet) . En het zijn eigenlijk alleen maar blanke mensen die er een probleem mee hebben. EN ik heb ook donkere vriendinnen gehad die zeggen van mijn kind hoef niet met een marrokaan/donkere man thuis te komen(dat heeft denk ik meer met vooroordelen te maken) .En hier heb ik meer het gevoel mee dat mensen het gewoon raar vinden en het als *die zwarte* zien . K heb vaak genoeg negatieve reacties gehad ik ben ook weleens gewoon opstraat dat ik bijvoorbeeld achter me hoorde wat moet die met die zwarte ofzo. Maar mischien is het ook weer met vooroordelen te maken dat ik juist van die hele bitchy vriendinnen heb dat het daardoor komt!:)

KIjk dat doe ik dus ook want het is wel mijn mieisje.. maar die mensen moeten er tog weer commentaar over hebben dat is het probleem!!quote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik heb met haar een keer meegemaakt dat iemand mij een niggerlover noemde toen we 's avonds over straat liepen. Ik heb die klootmongool toen zo hard mogelijk gehoekt

o nee hoor, ik ben zelf donker maar ik houd echt niet van donkere mannen. ik vind er gewoon niks maar dan ook niks aan en ik val alleen op blank. nu ben ik wel altijd omringd geweest met blanke, ik weet niet of dat onderbewust werktquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vind echt donkere vouwen onaantrekkelijk. Een beetje gekleurd vind ik wel mooi, maar ik heb nog steeds de voorkeur aan blanke vrouwen. Wellicht zit dat ingebakken ofzo?
Heb het idee dat dat de meeste mensen iemand zoeken van hetzelfde huidskleur, omdat dat natuurlijk is ofzo....:P

mijn schoonbroer (afrikaan) had voor dat ie met m'n zus ging een blanke vriendin. Maar hij zag er uit of ie je met én hand van de brug afgooide. Dus ik denk daarom dat ze nooit wat tegen hem zegden, maar hij heeft ook genoeg vuile blikken gekregen, nederlanders lopen achter qua gemengde huwelijken ....quote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik heb met haar een keer meegemaakt dat iemand mij een niggerlover noemde toen we 's avonds over straat liepen. Ik heb die klootmongool toen zo hard mogelijk gehoekt

Of is 't gewoon een uitvlucht omdat die "kaashoofden" jou niet willen?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:16 schreef stan5374 het volgende:
mijn vriendin is bulgaars niet echt donker maar het is tog anders..
ben niet van de kaashoofden dames uit nederland...

Haha nee niet zo!! Maar een beetje bitchy wel ! haha antiliaanse/surinaamse/afrikaanse met een beetje attitude er moet wel wat inzitten. Maar niet egt zon heelee overdreven haha!:p. Ja ik snap wat je bedoeld want als je op iemand van een ander ras afstapt dan is het tog moelijker je word tog iets onzekerder. Dus dat gaat ook onbewust:P . Wat ik wel typish vind is dat al die donkere mannen(ook vrienden van me) altijd als ze op blanke meisjes vallen altijd voor blond gaan. Mja het zal wel voor voor oordelen zijn(die zo snel mogelijk de wereld uitmoeten) . Maare ikke ben 20 en jij dan:)quote:Op maandag 23 november 2009 22:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg tstoch niet van die shaneeka's met een ghetto atitude. Maarjah, ik had die engelse vriend in london, natuurlijk een en al mengelmoes van verschillende rassen en kleuren (love it
) En groot britannie staat ook bovenaan met meest gemengde relaties van de wereld. Zelfs in nederland vind ik de zwarte mannen-blanke vrouwen koppels nog meevallen vergerleken met amerika of groot-britannie. Er zijn echt wel genoeg blanke mannen die wel wat met donkere meisjes willen maar de factor ''schamen'' is echt niet het enigste wat speelt. Ook het niet op donkere meisjes durven afstappen, en donkere meisjes stappen ook niet snel op blanke af. Tsja ik ben ook geen kei op het afstappen op jongens, en van je eigen kleur is altijd vetrouwder en makkelijker. Ik ken ook een donkere vrouw die met een blanke man is getrouwd (zo'n volle surinaamse
) en zei is niet blij als haar half-bloed dochters met een surinamere/antiliaan gaan. Het zijn vooral allemaal vooroordelen en mensen die niks gewend zijn. Maar ts hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag ....

Vind met half bloedje niet allemaal knap van de vrouwen maar als ze knap zijn zijn ze ook egt gelijk super!!quote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o nee hoor, ik ben zelf donker maar ik houd echt niet van donkere mannen. ik vind er gewoon niks maar dan ook niks aan en ik val alleen op blank. nu ben ik wel altijd omringd geweest met blanke, ik weet niet of dat onderbewust werkt
halfbloedjes bij vrouwen, zoals beyonce, vind ik dan weer wel aantrekkelijk. maar bij mannen dus echt niet

uhuh, en je noemt jezelf apenkutkop. Flikker toch op trollquote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o nee hoor, ik ben zelf donker maar ik houd echt niet van donkere mannen. ik vind er gewoon niks maar dan ook niks aan en ik val alleen op blank. nu ben ik wel altijd omringd geweest met blanke, ik weet niet of dat onderbewust werkt
halfbloedjes bij vrouwen, zoals beyonce, vind ik dan weer wel aantrekkelijk. maar bij mannen dus echt niet

bekijk m'n postgeschiedenis, ik zit hier echt al iets langer dan vandaagquote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
uhuh, en je noemt jezelf apenkutkop. Flikker toch op troll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |