Ten eerste, het is gewoon nauwelijks te lezen. Als je je eigen reactie nou even doorleest voordat je op invoeren klikt, is dat makkelijker voor ons. Btw, ik heb net de havo afgerond, geen gymnasium.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef donthate het volgende:
[..]
ten 1ste ik heb moeite met lezen/schrijven en ten 2de die zin is duidelijk leesbaar of zijn we hier opeens allemaal mensen die minimaal gymnasium en derna uni gedaan hebben en ja ik praat ook zo en je kent zeker nietzo veel donkere vrouwen? vieze ogen?:S verklaar? dikke lippen? nja je kent bijna geen donkere vrouwen heelveel heeft niet eens dikke lippen alleen die stereotype en dikke neus ja meestal is de neus wel iets breder en overdreven kont? je moet tog wat hebben om vast te pakken:D
Rook ze ook naar Garam Masala?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb wel eens iets gehad met een bloedmooie Indische vrouw. Ze had een vrij donkere huidskleur voor een Indische maar afgezien van dat is er voor mij geen enkel verschil tussen vrouwen van verschillende afkomst. Een vrouw is een vrouw, lekker belangrijk wat voor kleur haar huid heeft.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb wel eens iets gehad met een bloedmooie Indische vrouw. Ze had een vrij donkere huidskleur voor een Indische maar afgezien van dat is er voor mij geen enkel verschil tussen vrouwen van verschillende afkomst. Een vrouw is een vrouw, lekker belangrijk wat voor kleur haar huid heeft.
Weetje hoeveel negatieve reacties ik gekregen heb . Elke keer als ik met een donker meisje liep vooral blanke mensen kijken je raar aan. In je directe omgeving vragen ze wat je met zon Golddigger moet,of met zon vieze zwarte dat soort dingen noem ik niet egt. Dat mensen het acepteren terwijl als er een enger met een blanek vrouw loopt reageren ze heel andersquote:Op woensdag 18 november 2009 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
Donthate, dat maak jij er zelf van hoor?
nee hoor woon gewoon in een *grote* stad nijmegenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jij woont in 1 of ander fries dorp waar geen buitenlanders wonen dan?
quote:
Daar heb je helemaal gelijk in ze voelen anders aan ze ruiken anders aan .Enne hoeveel *rassen sta je al op dan*:Pquote:Op woensdag 18 november 2009 21:32 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
, zeg dan niets.
Ik noem ze trouwens gewoon donkere vrouwen, want ik zeg liever geen 'negerin' het zit me gewoon niet lekker in de mond. Maar ik weet niet, ik vind blanke vrouwen vaak zo'n geile uitstraling hebben, en ik kick op ze!
Maar donkere vrouwen zoenen bv vaker veel lekkerder naar mijn mening, en sex met een donkere vrouw vind ik absoluut niet minder dan met een blanke vrouw. Ik kick volgens mij op rassen, als ik een marrokaans meisje neuk, en ik mij voorstel van'hee ik zit een marokkaans mokkel te neuken' vind ik het geweldig, dat heb ik met elke ras, het is dan ook een van mijn doelen, om zoveel mogelijk rassen te neuken, oke back ontopic, ik vind donkere vrouwen vaak ook een ander lichaamsgeur, en omdat 't vaak verschilt van blanke word ik daar érg geil van
En dat komt zeker omdat ze 'donker' zijn? Alsof iedere negerin dezelfde geur heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in ze voelen anders aan ze ruiken anders aan .Enne hoeveel *rassen sta je al op dan*:P
je hebt gelijk hoor maar op de 1of andere manier ruiken ze tog iets anders weetniet of het nou lichaamsgeur is of wat dan ook! want tis wel zo veel donkere meisjes houden heel erg van hele zoette parfum ensjit dus maybe ook daardoor maar iedereen ruikt anders maar tog de patroon is een beetje hetzelfde:p en ze zijn gewoon de mooistequote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
En dat komt zeker omdat ze 'donker' zijn? Alsof iedere negerin dezelfde geur heeftzelfde geldt voor blanken
Ik heb nou niet het idee dat het verborgen wordt gehouden hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef donthate het volgende:
[..]
het gaat er niet om maar het gaat erom dat heelveel mensen er niet voor uit komen ik vall toevallig op donkere vrouwen maar van mijn part is ze paars of groen;)
ik vind aziatische mannen juist wel leuk, behalve als ze zo klein zijn...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat.
En vind je aziatische mannen knap/opwindend?
ik ruik echt niet naar masala hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Rook ze ook naar Garam Masala?
VInd ik die indiers/pakistanen etc allemaal naar ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |