Jahquote:Op woensdag 18 november 2009 00:01 schreef lynda het volgende:
Elk stukje van je huid bekijken, kijken naar blauwe plekken..
hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 10:54 schreef Books het volgende:
Hai Free,
in elk geval duidelijkheid ook voor je twee jongens (ja ja ik blijf gewoon volhouden).
Knuffel
jup, doordat de vliezen eerder breken, hadden we bij onze ouste ook. Was ook wat te vroegquote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef manda-rijn het volgende:
fibromyalgie kan wel secundair zijn aan EDS![]()
Wist je dat vroeggeboorte bij EDS vaker voorkomt?
@ Inu, Piilates is toch heel slecht voor iemand met HMS? En kan ze niet meteen met je enkels beginnen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:24 schreef Inu het volgende:
Ik had vanochtend mijn eerste afspraak bij de nieuwe fysio en ze is heel aardig. Ze had nog nooit gehoord van HMS, dus ze ging het allemaal even opzoeken voor meWel van hypermobiliteitssyndroom als een verzameling van symptomen, maar niet dat het echt specifiek als bindweefselafwijking vastgesteld kon worden...
Volgende week beginnen met oefeningen voor mijn bovenlijf en als dat een beetje loopt komen mijn enkels pas aan de beurt. En ik moest aan pilates gaan doen
Ze zei dat ik daarmee mijn spieren sterker zou maken, en omdat je daarmee kleine bewegingen maakt dat ik niet zo snel zou overstrekken. Iets als Bodyshape is slechter, want daarbij moet je elke keer tot je uiterste strekken.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
@ Inu, Piilates is toch heel slecht voor iemand met HMS? En kan ze niet meteen met je enkels beginnen?
Kan je dat ding niet oppimpen ?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef manda-rijn het volgende:
sinds vandaag heb ik een überlelijke polsspalkhopelijk helpt het!
Is gelukkig een tijdelijke, als deze bevalt dan komt er een definitieve. Het is dezelfde constructievorm dan een polssplint, dus hopelijk krijg ik ze zover dat ze een polssplint voor mij willen aanmeten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Kan je dat ding niet oppimpen ?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef manda-rijn het volgende:
Eerst paar keer een half uur omhebben, en steeds langer opbouwen. Ik krijg heel snel drukplekken. Van mijn vorige brace had ik na 1 nacht ook al 1e graads decubitus, en na een dag en een nacht had ik een open wond.
Moet donderdag ook terug om evaluatie, kijken waar ik tegenaan loop en aanpassing van waar ik drukplekken heb
Gadver, wat een gedoe is dat toch. Volgens mij moet je veel geluk hebben, tot nu toe hier geen problemen met braces!quote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef manda-rijn het volgende:
Ben ondertussen terug geweest met mijn spalk, de drukplekken heeft ze verwijdert maar nu zit 1 cm verder dus een drukplekEn zelf met kousje zweet het ontzettend en krijg er zo'n leuk rood huidje van.
Van de week maar even bellen, want ik zou na 2 weken weer bij haar komen om te evalueren, maar ik stond niet op de rooster van vorige week en ook niet op die van deze week.
Verder kunnen we deze week gezellig de sjaals, mutsen en wanten uit de kast halen, brrrrr
Hoe is het met jullie?
Hier gaat het alles behalve goed
feliquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Gadver, wat een gedoe is dat toch. Volgens mij moet je veel geluk hebben, tot nu toe hier geen problemen met braces!
Ik kom zelf net terug uit Londen, flinke kou, zeker min vijf en sneeuw. Ik heb mezelf bij elkaar kunnen houden, maar merk wel dat ik veel energie verbruikt hebt, ben lekker moe.
Anderzijds wel weer veel energie, want vriendje Jeroen heeft me ten huwelijk gevraagd!Feestje
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef An24 het volgende:
Anderzijds wel weer veel energie, want vriendje Jeroen heeft me ten huwelijk gevraagd!Feestje
Nou das geen best begin van het nieuwe jaar zegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:49 schreef Pyjama het volgende:
Het is gebleken dat ik een oogaandoening heb, keratoconus. Zijn er hier meer mensen met deze aandoening? Het schijnt samen te hangen met EDS. Ik baal, want het verloop is onvoorspelbaar.
Ja inderdaad, leuk is anders. Hoewel ik er nu nog niet zoveel last van heb gelukkig. Het schijnt af en toe voor te komen bij EDS en er wordt gedacht dat de oorzaak ligt bij dezelfde defecte genen (welke dat dan ook mogen zijn bij type III) die ook de andere bindweefselproblemen veroorzaken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou das geen best begin van het nieuwe jaar zegHad er trouwens wel eens van gehoord, maar nog niet in combinatie met EDS.
Uitslag was allemaal goed. Maandag ga ik naar een acupuncturist misschien dat hij nog iets voor me kan betekenen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:49 schreef Pyjama het volgende:
Gefeliciteerd An! Leuk!![]()
Tijdje niet meer gekeken hier, ik zie dat de meesten hier wel last hebben van de pijn door het koude weer. Hier gaat het ook niet zo lekker, veel moe vooral. Hoe is het nu met iedereen?
Het is gebleken dat ik een oogaandoening heb, keratoconus. Zijn er hier meer mensen met deze aandoening? Het schijnt samen te hangen met EDS. Ik baal, want het verloop is onvoorspelbaar.
@ Lief-visje: wat was de uitslag van je darmonderzoek?
Slaap structureel vrij slecht... Val moeilijk in slaap en slaap vervolgens heel licht en wordt altijd snel wakker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:42 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Uitslag was allemaal goed. Maandag ga ik naar een acupuncturist misschien dat hij nog iets voor me kan betekenen.
Verder veeeeeeel spierpijn hier door het weer, tijd voor de zomer !
Slapen jullie nu ook zo slecht door dit weer ?
vermoeiend he...tis echt ff doorbijten nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:17 schreef don-diablo het volgende:
Nou dat gladde weer zorgt er voor dat al mn spieren alle kanten op gaan en erg zoekende zijn naar balans.. Ben blij zodra ik weer zit zodat mn spieren kunnen bijkomen. Rug kraakt erg veel en voelt ook stijver dan normaal, pols voelt erg zwak aan.
Kortom, laat de lente maar weer komen.
Met mij gaat het op zich wel goed. Loop nu bij een acupuncturist ivm mijn darmklachten. En ik moet zeggen het helpt voor een groot gedeeltequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schopje!
Hoe gaat het met iedereen en de kou en het geglibber? Ik ben het écht oprecht volkomen beu.
En even onder de zonnebank na het sporten ? of de sauna in ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ahhw, fijn dat je baat hebt bij de acupuncturist!
Binnen blijven gaat voor mij helaas niet, zal toch echt naar m'n werk moeten. Mijn lijf wil echt niet op het moment. Sporten kost veel energie, maar wil het toch graag volhouden.
Ik doe aan geen van twee... krijgt me echt de sauna niet inquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:39 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
En even onder de zonnebank na het sporten ? of de sauna in ?
Nog steeds zoals wat ik eerder zei. Sneeuw moet snel weg zodat de wegen weer goed begaanbaar zijn. Kan ik weer uitgebreid hardlopen en mn spieren iig wat aansterken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schopje!
Hoe gaat het met iedereen en de kou en het geglibber? Ik ben het écht oprecht volkomen beu.
ZOMER!!! hier nog 1. Wordt het echt beu nuquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:36 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Met mij gaat het op zich wel goed. Loop nu bij een acupuncturist ivm mijn darmklachten. En ik moet zeggen het helpt voor een groot gedeelte![]()
Verder blijf ik met dit weer lekker binnen. Ik ben maar 1 keer flink onderuit gegaan toen ik een stapje opzij wilde doen voor een auto. Het enige wat ik eraan heb over gehouden is een blauwe heup. Verder wil ik heeeeeeeeeeeeel graag dat het zomer wordt.
Das ook niet goed hequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
An, ik kan je de hand schudden, vorige week ook een verschoven nekwervel gehad en ik kan ook niet meer naar links kijken. Schouder- en rugpartij is naar de sodemieter inderdaad. Nek gaat ook mee waardoor ik enorm duizelig word soms ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |