Bold as Axl of zoiets?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:11 schreef Zander het volgende:
Ze moeten een real life soap met Axl maken in plaats van een plaat..
Goddamned! Ik wil niet naar Lowlands maar wel naar Velvet Revolver. Nou maar hopen dat ze er een concert aan vastplakken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:23 schreef Sanneke het volgende:
Velvet Revolver staat op Lowlands, vertelde de man die de acts daarvoor boekt/festival organisator vanmorgen bij Giel op 3fm
Ik zou er op gokken dat Axl op het laatste moment toch weer niet komt opdagen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:16 schreef OutKast het volgende:
Stel dat Velvet Revolver en Guns N Roses op hetzelfde festival spelen. Op hetzelfde tijdstip.
Waar zou je heen gaan?
Hahaha, daar had ik niet eens aan gedacht!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik zou er op gokken dat Axl op het laatste moment toch weer niet komt opdagen...
Niet. Die cd gaat volgens mij niet meer komen. Er wordt op GNR fora weer druk gespeculeerd over een November release, maar ik geloof er niet meer in. Axl is inmiddels ook alweer 43 ofzo dus die heeft ook niet meer de beste vocale kwaliteiten. Ik ga er in ieder geval niet meer op zitten wachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:46 schreef Zanderrr het volgende:
Zo, hoe staat het eigenlijk met die nieuwe cd?
Beetje laat, maar boeit niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:01 schreef Bassie1980 het volgende:
alleen jammer dat zijn stem kapot is.
Ik verwacht veel meer van Velvet Revolver
Als je die hard fan bent is het tof. Maar als je het voor de kwaliteit van de muziek doet dan niet. Axl's stem is redelijk tot soms matig, Slash is ook niet mega scherp. Er zijn veel betere shows die je gewoon van internet kunt downloaden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:41 schreef Djaser het volgende:
Weet iemand hier toevallig of die Live in Tokyo dvd een beetje de moeite waard is?
En daar heeft ons aller Axl vaak fratsen en nukjes bij. Dan zit er bijvoorbeeld een stadion vol fans, maar dan komt hij gewoon een uurtje of twee later omdat hij zo fijn basketbal aan het kijken was. Of hij gooit een versterker op iemands hoofd. Of na een half uur vindt-ie het wel welletjes, hij is immers een beetje moequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:41 schreef monco76 het volgende:
Ik zou hem nooit onder de naam "guns n roses" meer uitbrengen maar ja.
daarbij zal de bezetting vd band inmiddels alweer 10x gewisseld zijn, misschien wacht hij op het moment dat hij het naar zijn zin heeft en de band vastigheid vertoont, er zal immers ook getourd moeten gaan worden.
Ik denk dat die plaat er wel komt maar ik verwacht er niet zoveel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |