Is nou ook niet echt hetzelfde he?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:54 schreef Desertstorm het volgende:
Dat zou bijv. betekenen dat een oud-Commando na een 10jarige dienst besluit om naar BBE over te stappen. En daar nog een 4 jaar moet trainen ter overbrugging.
Natuurlijk wel, alleen het gaat er hier om dat ze 4 jaar een fysieke training krijgen voor ze pas mogen beginnen met de opleiding BBE!! En als je rechtstreeks uit het burgerleven komt is het ook precies 4 jaar. Vandaar dat ik zei dat ik het oneerlijk vond aangezien het KCT op een hoger fysiek niveau traint dan de BBE.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:16 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Is nou ook niet echt hetzelfde he?
Hij heeft wel ervaring maar denk jezelf niet dat ze anders werken bij de BBE?
Ooit gehoord van een opleiding tot opsporingsambtenaar? Mja, blijkbaar niet... En ja, je zult dingen nieuw moeten leren, maar hoe jij op die 4 jaar komt, dat is absolute bullshit.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:19 schreef Desertstorm het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alleen het gaat er hier om dat ze 4 jaar een fysieke training krijgen voor ze pas mogen beginnen met de opleiding BBE!! En als je rechtstreeks uit het burgerleven komt is het ook precies 4 jaar. Vandaar dat ik zei dat ik het oneerlijk vond aangezien het KCT op een hoger fysiek niveau traint dan de BBE.
Daar ging ik ook gemakshalve van uit, aangezien BBE niet onder politie valtquote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef skippy22 het volgende:
Bedoel je niet een at
BBE is tegenwoordig toch UIM? Welke onder de DSI valt en de DSI valt onder het Ministerie van Justitie toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar ging ik ook gemakshalve van uit, aangezien BBE niet onder politie valt
Ik vind het salaris wat genoemd word op die site niet echt denderend. Had verwacht dat ze meer zouden betalen voor een dergelijke funktie.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:09 schreef Eraser127 het volgende:
Ik denk dat je hier een heleboel info uit kan halen.
Bijna, valt onder de KLPDquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:32 schreef fathank het volgende:
[..]
BBE is tegenwoordig toch UIM? Welke onder de DSI valt en de DSI valt onder het Ministerie van Justitie toch?
De site is gedateerd he?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:47 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Ik vind het salaris wat genoemd word op die site niet echt denderend. Had verwacht dat ze meer zouden betalen voor een dergelijke funktie.
KLPD valt tegenwoordig niet meer onder MinJus?quote:
Je leest m'n zin denk ik verkeerd, ik zal het even grafisch maken:quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef Erasmo het volgende:
Ja dat denk je, tot ze zonder kloppen binnenkomen
UIM is een eenheid die deel uitmaakt van het DSI en welke ondergebracht is bij het KLPD, politie dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:12 schreef Bob-B het volgende:
Beetje kromme vraag denk ik, buiten defensie heeft Nederland geen "spannende" eenheden, politie zijn allemaal kleine meisjes die niets durven, de rest hoort hoe dan ook bij defensie (UIM, BSB etc)
ha kleine meisjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je leest m'n zin denk ik verkeerd, ik zal het even grafisch maken:
ECHTE MANNEN -> DEFENSIE -> UIM, BSB, etc
kleine meisjes -> politie
Esses heeft "horen bij" en "inzet door" nog niet echt scherpquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:57 schreef hummerh2 het volgende:
Wat zeiken jullie dat het onder KLPD valt?
Voor zo ver ik weet betekent UIM - Unit interventie MARINIERS.
En MARINIERS vallen onder het KORPS MARINIERS wat weer valt onder de Nederlandse krijgsmacht en dat valt weer onder MINISTERIE VAN DEFENSIE
Correct me if i'am wrong
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Esses heeft "horen bij" en "inzet door" nog niet echt scherpMaakt niet uit, ik zie het graag gebeuren als hij tegen iemand van het UIM, politie-agent gaat zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |