Klopt, mijn beste vriend is als een broer voor mijquote:Op woensdag 18 november 2009 00:34 schreef EggsTC het volgende:
1. Potten kunnen best vrienden zijn met mannen voor zover ik kan zien.
Dit zegt het helemaal. Avey ziet hem als een broer, terwijl die vriend van haar continue met blauwe ballen zit als ze in de buurt is.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:42 schreef Avey het volgende:
Klopt, mijn beste vriend is als een broer voor mijMaar ik moet zeggen dat close vriendschappen tussen een hetero man en vrouw weinig voorkomen voor zover ik gezien heb.
Hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 08:07 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen kunnen dat, mannen kunnen dat niet. Do the math
[..]
Dit zegt het helemaal. Avey ziet hem als een broer, terwijl die vriend van haar continue met blauwe ballen zit als ze in de buurt is.
Ik vermoed soms dat het feit dat iedereen maar lijkt te denken dat je als man en vrouw verplicht bent gevoelens te ontwikkelen voor de ander, een groter probleem is dan de vriendschap zelf...quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef Goldfoxx het volgende:
Het kan wel, buiten een relatie, maar dan moeten beiden afzien van elkaar als potentieel relatiemateriaal.
Een goede vriendschap tussen broer en zus, moet op die manier goed mogelijk zijn.
Het lijkt mij wel lastig, omdat als je langere tijd goed met iemand van het andere geslacht omgaar, er een grote kans is dat er gevoelens in het spel komen. Ik denk bij vrouwen net zo goed als bij mannen. (ik ben alleen geen vrouw, dus daar inhoudelijk op ingaan is wat lastig.)
Dat afzien van elkaar als potentieel relatiemateriaal is denk ik wel zo. Het vervelende is alleen dat je door externe factoren gedwongen wordt er over na te denken. En ja het is bij vrienschappen ook zo dat bepaalde eigenschappen of wat dan ook je heel erg bevallen en dat ga je dan weer overdenken, maar dat betekent in mijn geval niet dat je er gelijk een relatie mee wilt ondanks dat je op een andere manier wel veel liefde voor elkaar voelt.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef Goldfoxx het volgende:
Het kan wel, buiten een relatie, maar dan moeten beiden afzien van elkaar als potentieel relatiemateriaal.
Een goede vriendschap tussen broer en zus, moet op die manier goed mogelijk zijn.
Het lijkt mij wel lastig, omdat als je langere tijd goed met iemand van het andere geslacht omgaar, er een grote kans is dat er gevoelens in het spel komen. Ik denk bij vrouwen net zo goed als bij mannen. (ik ben alleen geen vrouw, dus daar inhoudelijk op ingaan is wat lastig.)
Geef hem 1x in de kans en hij duikt erop.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef Avey het volgende:
[..]
HahaNee we zijn al zo lang vrienden, en als bovenstaande waar zou zijn zou hij dat mij verteld hebben. Ik ken hem daar goed genoeg voor
Hij zit dus vrijwillig in de befaamde 'friendzone'.
zie daar het probleem...onzin, maar als iedereen het maar blijft herhalen, gaan mensen nog aan zichzelf twijfelen ook...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geef hem 1x in de kans en hij duikt erop.
Andersom niet.
Is niks mis mee. Zo werkt het nou eenmaal.
Als hij het nou écht zo ontzettend zeker zou weten als hij het zégt te weten, dan zou hij nergens aan twijfelen, hoeveel mensen het ook zeggen. Die twijfel wijst er m.i. op dat hij best weet dat het allemaal scheef zit.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Abbadon het volgende:
zie daar het probleem...onzin, maar als iedereen het maar blijft herhalen, gaan mensen nog aan zichzelf twijfelen ook...
Dat denk je alleen maar.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:16 schreef Avey het volgende:
[..]
HahaNee we zijn al zo lang vrienden, en als bovenstaande waar zou zijn zou hij dat mij verteld hebben. Ik ken hem daar goed genoeg voor
Hij zit dus vrijwillig in de befaamde 'friendzone'.
in dit geval is dat ook zo...maar niet omdat vriendschap tussen hem en haar niet mogelijk is, maar omdat het niet in de juiste verhouding tot zijn relatie met zijn vriendin staat...de vraagstelling in de TT is niet de kern van het probleem in dit geval...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als hij het nou écht zo ontzettend zeker zou weten als hij het zégt te weten, dan zou hij nergens aan twijfelen, hoeveel mensen het ook zeggen. Die twijfel wijst er m.i. op dat hij best weet dat het allemaal scheef zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |