Ziet er gruwelijk lekker uitquote:Op woensdag 18 november 2009 00:11 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
het ziet er nog smeriger uit dan het klinkt.
Ze zijn dan ook niet echt goedkoop (3 euro voor één punt oid?).quote:Op woensdag 18 november 2009 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een keer Pizza Hut gehad in München, zo'n dunne pan pizza.
Ik moet zeggen dat dat lekkerder was dan elke pizza die ik ooit bij NYP heb gehaald. Alleen jammer dat Pizza Hut niet echt voet aan de grond heeft in NL.
Punten werken niet in Nederland. In het buitenland is het nemen van een pizzapunt wat vaker een beetje het equivalent van een patatje pakken hier.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet echt goedkoop (3 euro voor één punt oid?).
En dat komt dus weer door die belachelijke prijzen.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef Fokski het volgende:
[..]
Punten werken niet in Nederland. In het buitenland is het nemen van een pizzapunt wat vaker een beetje het equivalent van een patatje pakken hier.
Zo ziet het er in het echt niet uit en er zit mosterd op om de augurken aan de pizza te hechten.quote:
Dat komt doordat de Smullers vaak naast de Pizzahut zit. En voor dezelfde prijs heb je dus een frietje + snack.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef Fokski het volgende:
[..]
Punten werken niet in Nederland. In het buitenland is het nemen van een pizzapunt wat vaker een beetje het equivalent van een patatje pakken hier.
Als ze die augurk, mosterd en ketchup hadden weggelaten had ik hem wel besteld maar nuquote:Op woensdag 18 november 2009 11:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Volgens hun eigen site:
Tomatensaus, 100% mozzarella, rode Cheddar, Hollandse Goudse, hamburgers (100% beef), witte ui, augurk, mosterd en ketchup.
Vanaf de hamburgers, is dat inderdaad wat op een cheeseburger zit, dus....
vond je hem lekker? wow respectquote:Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef Shefkeeey het volgende:
Besteld met thuisbezorgd, gratis actie, was zeker wel lekker!
ok, dat ziet er dan wel weer ranzig uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
knakworst en augurk vind ik eigenlijk zowieso al niet een superlekkere combiquote:Op maandag 23 november 2009 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Zaterdag zag ik in de buurtsuper de volgende pizza liggen American Hot Dog Stylepizza American Hot Dog Style is rijkelijk belegd met stukken knakworst, augurken, gebakken uien en echte kaas in een honing-mosterdsaus. Lijkt mij niet vreten.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef mug89 het volgende:
[..]
knakworst en augurk vind ik eigenlijk zowieso al niet een superlekkere combi
word hier gewoon serieus onpasselijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:27 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
owjee ik blijf maar thuis vandaagquote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef junkiesietze het volgende:
ik was vet aan de schijt de volgende dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |