quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is broertje wilders toch stil.
Denk jij dat ook al? Daar had ik met tong80 laatst nog een gesprekje over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja dat komt slecht over. Paultje is alcoholist en de rest van de tafel geheelonthouders
omdat Geert niet in dit soort programma's wil zitten omdat hij een schijterd is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:32 schreef qonmann het volgende:
De broer van ..hij zit er alleen maar omdat hij de broer van is.
tragisch
Ouder en wijzerquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:31 schreef Hexagon het volgende:
Paul is volgens mij minstens 10 jaar ouder
Yep..dat hij hier gaat zitten zegt veel over hem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:34 schreef PLAE@ het volgende:
Aandachtshoertje
# Turned down numerous invitations from Dutch television programs last days. In case I'll go public as politics concerns... 4:19 PM Oct 12th from web
van z'n twitter
PSP is nog meer niet-Wilders dan SP hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:36 schreef DrDentzz het volgende:
Oh toch niet.
Hij wil z'n broer in de knieschijf schieten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:36 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij kun je zó uittekenen hoe Geert morgen gaat reageren op zijn broers optreden.
Gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:36 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij kun je zó uittekenen hoe Geert morgen gaat reageren op zijn broers optreden.
Hij gaat er inderdaad geen woord aan vuil maken, zou dit sujet alleen maar belangrijker maken.quote:
Ik denk dat hij een paar bewegingen maakt met zijn mond en tong en dat hij verder zegt dat zijn broer een mening mag hebbenquote:
En dat is nou net wat iedereen wel over Geerts uitspraken doet...quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij gaat er inderdaad geen woord aan vuil maken, zou dit sujet alleen maar belangrijker maken.
"Dit sujet"quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij gaat er inderdaad geen woord aan vuil maken, zou dit sujet alleen maar belangrijker maken.
Niet denk je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:39 schreef Louis22 het volgende:
Alle lagen van de bevolking, hihi.
Ik wilde het net posten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:43 schreef Bragi het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)oslimpartij_van.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |