als het weekend mooi weer is wil ik eens een poging doen om het te gaan zoeken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd supervet! Wat zou 't tof zijn om daar eens te kijken
Als je dat mooi vindt vind je dit vast ook interessant:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat krijg ik hier een ontzettend hard plassertje van
Vet.!! Heeft dan wel niks te maken met gebouwen of steden, maar dit soort historie kan ik zooo waarderen
Is dat wel te bezoeken op de een of andere manier? Neem niet aan dat die bussen daar voor Jan Lul staan met de ijzerprijs van heden ten dage.
Waar ligt dat ongeveer ten opzichte van Waspik?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef RaakKinderCola het volgende:
En wat ik laatst nog zag toen ik naar Den Bosh reed; een kerkhof van verlaten bussen bij Waspik
http://www.urbanadventures.eu/gallery/buskerkhof/index.html
Fixed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef NoBody122 het volgende:
Interessante fascinatie, TS! Vind dit soort dingen ook altijd mooi
Aangezien ik van oorsprong uit Friesland kom (...)
Pic's ft. URL's.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef NoBody122 het volgende:
op internet zitten struinen naar oude foto's (en foto's van hoe het er tegenwoordig uit ziet) van de oude spoorlijn tussen Leeuwarden en Dokkum en de stationsgebouwen/-gebouwtjes daaraan.
Haha, 't Dokkumer lokaaltsjequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef NoBody122 het volgende:
Interessante fascinatie, TS! Vind dit soort dingen ook altijd mooi
Aangezien ik van oorsprong uit Fryslân kom, heb ik een paar maanden geleden voor de grap op internet zitten struinen naar oude foto's (en foto's van hoe het er tegenwoordig uit ziet) van de oude spoorlijn tussen Leeuwarden en Dokkum en de stationsgebouwen/-gebouwtjes daaraan. Ook erg fascinerend
Op de vliegbasis in Leeuwarden:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, 't Dokkumer lokaaltsje
Heb je foto's? Erg interessant!
@Sjoerd102: Vet! Vooral die voormalige snelweg!
Sjoerd,quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[ afbeelding ]
Kapelletje in Hölz Juchen (februari 2009)
[ afbeelding ]
De verlaten dorpsstraat
[ afbeelding ]
De voormalige A44
[ afbeelding ]
Het kapelletje augustus 2009. En is waarschijnlijk de volgende dag aan de beurt voor de sloophamer
[ afbeelding ]
Dit is de helft van de dorpsstraat. De andere helft (achter mij) was tussen februari en augstus gesloopt.
Boswachter vanaf Roermond is het met de auto in een half uurtje te doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sjoerd,
Is dit bij ons in de buurt?
Vanwaar die sloop? Kwam daar de nieuwe snelweg ofzo?
Er is eens een site geweest, van een gast die allemaal oude spoorlijnen in Nederland naliep en fotografeerde. Stond deze ook bij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op de vliegbasis in Leeuwarden:
[ afbeelding ]
Bron: Wikipedia
Een reeks afbeeldingen van treinstation Blija, toen en nu
Gewoon even googlen op: <plaatsnaam> station. Dan komt het vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |