In de film Naqoyqatsi komt het station uitvoerig in beeld :quote:
Haha, als je in Sim City 3000 het slecht doet, dan worden al die huizen enzo verlaten en dan ziet het er ook precies zo uit xDquote:Op maandag 11 januari 2010 18:03 schreef Gwywen het volgende:
Niet helemaal ontopic, maar wel enigszins in lijn met wat we hier hebben aan oude verlaten oorden:
http://www.oddee.com/item_96695.aspx
En hier nog een plaatje van Detroit, dat er steeds verlatener uit gaat zien.
[ afbeelding ]
Sim City.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:17 schreef RaakKinderCola het volgende:
[..]
Haha, als je in Sim City 3000 het slecht doet, dan worden al die huizen enzo verlaten en dan ziet het er ook precies zo uit xD
Gekke jappen. Waarom zouden ze zoiets helemaal leeg gooien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
En wat te denken van Gunkanjima in Japan :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een verlaten eiland, lijkt me een prima locatie voor een apocalyptische film.
Hier ben ik gisteren even wezen kijken (was toch in de buurt) maar er staat niets meer overeind, behalve nog de entree en 2 bruggetjes. De rest is al gesloopt en ligt op grote bergen puin bij elkaar.quote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Animali, jeugdherinneringen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook eigenlijk best fatsoenlijkquote:
Wat krijg ik hier een ontzettend hard plassertje vanquote:Op zondag 10 januari 2010 23:02 schreef RaakKinderCola het volgende:
En wat ik laatst nog zag toen ik naar Den Bosh reed; een kerkhof van verlaten bussen bij Waspik
http://www.urbanadventures.eu/gallery/buskerkhof/index.html
Idd supervet! Wat zou 't tof zijn om daar eens te kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat krijg ik hier een ontzettend hard plassertje van
Vet.!! Heeft dan wel niks te maken met gebouwen of steden, maar dit soort historie kan ik zooo waarderen
Is dat wel te bezoeken op de een of andere manier? Neem niet aan dat die bussen daar voor Jan Lul staan met de ijzerprijs van heden ten dage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |