Ben benieuwdquote:BBC Radio Two Session
Arctic Monkeys will be performing a session on Dermot O'Leary's BBC Radio Two show on Saturday 28th November between 3-6pm.
Te traagquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Te traagWel tof nieuws. Misschien dat ze voor de grap nu die cover doen.
Dat was het eerste waar ik naar keekquote:Op woensdag 25 november 2009 16:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou niet op een vrijdag.
http://www.xfm.co.uk/news/2009/arctic-monkeys-talk-new-albumquote:Speaking just before their headline show at the Manchester Evening News Arena last weekend (November 21), Helders said: "At the moment, we're stopping in February, March, but we're in the process of thinking about whether we're going to start recording again. We enjoyed it that much, making this record, we're eager to do something else."
He also admitted that working with Josh Homme had been beneficial to the evolution of the group's music - even though some fans would have liked them to keep the sound of their debut album.
"Obviously a lot of people want the first record again and again, but there's no point for us and the majority of people see that you have to move on."
Het was geen diepgaand interview, maar echt erg vond ik het ook weer niet. Plaatsvervangende schaamte is meer iets voor Larry Kingquote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Aisumasen het volgende:
Ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte bij dat interview...
Het is altijd wel jammer om te lezen dat de beveiliging meermaals moest ingrijpen omdat er te heftig gepit werdquote:
True. Ik zat afgelopen zaterdagavond in de bus van Liverpool naar Manchester en voor ons zaten 3 gasten die naar het Arctic Monkeys concert in Manchester gingen. Dit waren niet de indiekids die je zou verwachten maar meer your average voetbalhooligan, met een gezichtsuitdrukking dat doet vermoeden dat ze het afgelopen jaar voortdurend met een baksteen bewerkt. Tijdens de busrit van een uur hadden ze ieder minstens 3 lijntjes coke gesnoven (dit deden ze het liefst zo zichtbaar mogelijk) en aan het eind van de rit waren ze helemaal de weg kwijt. Dat is dan het publiek dat in Engeland naar concerten gaat.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:11 schreef AMDB het volgende:
Ik heb soms het idee dat AM in Engeland vooral tokkies aantrekt
zeg er dan ook meteen ff bij wat voor?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef hallo-daar het volgende:
Genoeg gezeur, Alex heeft een nieuwe gitaar
Het lijkt op een custom JazzMaster Fender, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
zeg er dan ook meteen ff bij wat voor?
thnxquote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het lijkt op een custom JazzMaster Fender, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef blckbb het volgende:
Al Arn0 en Aisumasen AM-fans zijn denk ik dat het wel de moeite waard is een albumpie te halen
Op dit moment alle EP's en de 3 albums in de Download. Mochten ze bevallen dan neem ik 'm wel eens mee op LP of CDquote:Op donderdag 26 november 2009 16:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ze hebben 'maar' drie albums op dit moment, dus ik zou persoonlijk chronologisch met het debuut beginnen, vervolgens het tweede luisteren en dan het derde. Nadien zijn er dan nog de Singles/EP's
Ikzelf vind het derde album veel beter dan de vorige twee, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Ja op zich wel oké bandje, niks speciaals.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef blckbb het volgende:
Al Arn0 en Aisumasen AM-fans zijn denk ik dat het wel de moeite waard is een albumpie te halen
Glasgow is een shithole, vol met NEDs (non-educated delinquents), de Schotse variant op de Britse chavs of Ierse knackers. Working class hooligans dus. Weinig sfeer en stijl daar te bekennen. Verbaast me ook niets eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:25 schreef Arn0 het volgende:
Erg jammer, zo'n gasten mogen wel een concertverbod krijgen. Naar het schijnt waren er zelfs junkies bij.
Ligt het trouwens aan mij, of is de sfeer in het geheel (geen speciale kleurlichten bijvoorbeeld) veel slechter dan normaal?
quote:Op zondag 15 november 2009 18:32 schreef Aisumasen het volgende:
Alex heeft iets met 'ladies' tijdens "Dancefloor". Deed-ie afgelopen zomer op All Points West vooraf nog een korte hommage aan de Beastie Boys ("Hey ladieeeeesss!"), laat hij deze keer zijn liefde voor Beyonce blijken:
quote:"i was going 'bom bom bom' thinking of a bassline for it, it's been floating around for a while that one"
Dat dacht ik eigenlijk ook ja, 1 of ander X-Factor/Idols vrouwtje toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Vrees niet langer, dat record is namelijk allang verbroken.
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/48547quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:17 schreef Aisumasen het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat Arctic Monkeys nog steeds de band met het snelstverkopende debuut zijn, en dat ze ook nog steeds het snelstverkopende debuut met zelfgeschreven liedjes hebben.
Ja, maar NME zit er dus weer(!) naast en andere sites nemen het klakkeloos overquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja op zich wel oké bandje, niks speciaals.
Oh oke, nja ik heb gewoon een discografie gedownloadquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Aisumasen het volgende:
Welke zijn dat, als ik mag vragen? (Maxi-singles en EP's zijn nogal makkelijk door elkaar te halen).
Ik zou de OP checken, daar staat een erg handige discografie in. Want nu klopt je volgorde al nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh oke, nja ik heb gewoon een discografie gedownloadEn daar stonden EP's en Albums bij.
Ik doelde op I Bet You Look Good on the Dancefloor en Leave before the Lights Come On.
Echt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zou de OP checken, daar staat een erg handige discografie in. Want nu klopt je volgorde al nietJe slaagt er een paar over.
En inderdaad, ik zou persoonlijk met albums beginnen.
Ik begin graag bij het begin, en I Bet You Look Good was volgens die discografie uit 2005 en dus de eerste EPquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:12 schreef Merkie het volgende:
Waarom begin je met EP's? Ze zijn goed hoor, alleen ze zijn nog beter als je de bijbehorende nummers uit die periode ook kent (en dus de albums kent).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |