Een cover, maar het is al weer gedaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:32 schreef Aisumasen het volgende:
Wat verwacht je anders, op een promo-moment? Ze doen een interview, en promoten de 2 singles. Deze akoestische versie van "Cornerstone" is weer een stuk mooier dan de vorige versies.
Natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 13:51 schreef hallo-daar het volgende:
Arno, ga jij nog de akoestische sessie van gisteren op youtube zetten? Bij voorbaat dank.
Ik heb het gisteren gemist. En als ik op school op de computer moet werken zijn youtube-filmpjes altijd wel chillquote:Op zondag 29 november 2009 14:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
NatuurlijkBlij dat er iemand geïnteresseerd is!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:34 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben benieuwd of die aandachttekorte, overrated en gehypte Susan Boyle het record van snelst verkopende debuutalbum kan verbreken. Ik vrees ervoor
En daar is Susan Boyle deze week nog eens overheen gegaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Vrees niet langer, dat record is namelijk allang verbroken.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:17 schreef Aisumasen het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat Arctic Monkeys nog steeds de band met het snelstverkopende debuut zijn, en dat ze ook nog steeds het snelstverkopende debuut met zelfgeschreven liedjes hebben.
Maar dat album zal nooit in decenium lijstjes voorkomen of als een belangrijk album zijn tot een nieuwe hype. Daarnaast hebben Arctic Monkeys toch die verkoopaantallen door zichzelf te danken en niet door één of ander hip programma.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef Arn0 het volgende:
410,000 mensen hebben dat album gekocht.. Damn, dat gaat er toch wel over
Boeiend, van mij mag AM qua fanbase wel weer afslanken, niks mis meequote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef Arn0 het volgende:
410,000 mensen hebben dat album gekocht.. Damn, dat gaat er toch wel over
http://leisureblogs.chica(...)d-a-fresh-sound.htmlquote:But Turner acknowledges that the second album lacked the quality control of the debut. “There are tunes on there that I still love playing,” he says, “and a few others that were a mistake.”
Ik ben het met je eens, vooral irritante 15-jarige meisjes mogen uit de fanbase gaan maar ik zie het verband niet echt tussen Susan Boyles 400.000 verkopen en het afslanken van de fanbase.quote:Op maandag 30 november 2009 08:19 schreef AMDB het volgende:
Boeiend, van mij mag AM qua fanbase wel weer afslanken, niks mis mee![]()
Ook wel een beetje Balaclava en Teddy Picker denk ik. Old Yellow Bricks zou ie ook niet zo geweldig meer vinden. Only Ones Who Know was ie volgens mij altijd wel enthousiast over.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://leisureblogs.chica(...)d-a-fresh-sound.html
Niet echt boeiend artikel verder, maar ben benieuwd welke nummers ie bedoelt (naast The Bad Thing). D is for Dangerous misschien?
Nog altijd liever 15-jarige meisjes dan gasten die alleen maar komen voor de snelle nummers.quote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, vooral irritante 15-jarige meisjes mogen uit de fanbase gaan maar ik zie het verband niet echt tussen Susan Boyles 400.000 verkopen en het afslanken van de fanbase.![]()
Humbug daarentegen is wel effectiever daarvoor
Ik denk iig dat het Balaclava is. Teddy Picker was een single dus die kans acht ik kleiner.quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ook wel een beetje Balaclava en Teddy Picker denk ik. Old Yellow Bricks zou ie ook niet zo geweldig meer vinden. Only Ones Who Know was ie volgens mij altijd wel enthousiast over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |