Euhm, geen verschil hier?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Merkie het volgende:
AD.nl is ook een goed voorbeeld daarvan, als je naar http://ad.nl gaat laadt de stylesheet niet in.
Doet het perfect hier hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:14 schreef Merkie het volgende:
AD.nl is ook een goed voorbeeld daarvan, als je naar http://ad.nl gaat laadt de stylesheet niet in.
dat komt door adblockplus. Denkt blijkbaar dat AD voor advertentie staat.quote:
O. Nu krijg ik een ban van Dannyquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:22 schreef Ravage het volgende:
[..]
dat komt door adblockplus. Denkt blijkbaar dat AD voor advertentie staat.
ok en waarom ben ik dan een rare snijboon?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Verkeerd gequote, rare snijboon. Ik bedoelde AD.nl
Met je gescheldquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:27 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
ok en waarom ben ik dan een rare snijboon?
Ligt eraan wie het configureert. Ik configureer namelijk gewoon mijn DNS zelf, en bij websites van grote bedrijven wordt dit dikwijls ook zelf gedaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef jslavenburg het volgende:
Dat ligt niet aan de site, maar aan de DNS van de host. TS faalt
idd, daar is het nog een stapje erger. sharepoint is te bereiken via http://www.sharepoint.hu.nl, http://sharepoint.hu.nl doet het nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef luciferist het volgende:
HU kan er ook wat van, en dan nog via de webmail om stemmen bedelen voor beste website van NL
WTFquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:46 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
idd, daar is het nog een stapje erger. sharepoint is te bereiken via http://www.sharepoint.hu.nl, http://sharepoint.hu.nl doet het niet
Ja, en dan nog is het altijd te doen met een htaccess, mits domein.tld in elk geval érgens uitkomt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het configureert. Ik configureer namelijk gewoon mijn DNS zelf, en bij websites van grote bedrijven wordt dit dikwijls ook zelf gedaan.
Adblock plus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
O. Nu krijg ik een ban van Danny.
Hier daar heul geen problemen meequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef luciferist het volgende:
HU kan er ook wat van, en dan nog via de webmail om stemmen bedelen voor beste website van NL
Niet elke website draait op Apache, sommige draaien op IIS (quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ja, en dan nog is het altijd te doen met een htaccess, mits domein.tld in elk geval érgens uitkomt.
Voor IIS heb je ook een prachtig ISAPI rewrite filter (meerderen zelfs) die gewoon met de mod_rewrite syntax werken, dus dat kan geen argument wezen. Hoe dat bij nginx zit weet ik niet. Waarom IIS overigens eenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Niet elke website draait op Apache, sommige draaien op IIS () of nginx (
), hoewel in ieder geval in nginx dat alsnog te regelen is.
Okay, dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Voor IIS heb je ook een prachtig ISAPI rewrite filter (meerderen zelfs) die gewoon met de mod_rewrite syntax werken, dus dat kan geen argument wezen. Hoe dat bij nginx zit weet ik niet.
Mja, voor mij is servers draaien op Windows nooit echt ideaal geweest, en ik heb van toch wel wat mensen gehoord dat IIS niet bijzonder lekker werkt, met name bij het configureren.quote:Waarom IIS overigens eenverdient weet ik ook niet, werkt prima. Nog nooit een blue webpage of death tegengekomen, terwijl we al een jaar of 5 hosten op windowsbakken met IIS.
Dat zou kunnen, we laten het serverbeheer uitvoeren door een serverboer, maar qua ontwikkeling en daadwerkelijk draaien werkt het primaquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik niets gezegd.
[..]
Mja, voor mij is servers draaien op Windows nooit echt ideaal geweest, en ik heb van toch wel wat mensen gehoord dat IIS niet bijzonder lekker werkt, met name bij het configureren.
Kun jij soms niet lezen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:21 schreef D. het volgende:
En da's de schuld van die websites volgens jou?
Dus, nee, niet de websites, maar de beheerders in kwestie treft hier alle blaam.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef JaceTBL het volgende:
mongolen die hun site zo weten te configgen ...
(...)
Incompetente fucktards zijn het.
"De sites" is in mijn boek meer dan alleen wat .html bestandjes, maar ook de bijbehorende instellingen (zoals DNS) en het domein, Sherlock. En zie ook post hiervoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef jslavenburg het volgende:
Dat ligt niet aan de site, maar aan de DNS van de host. TS faalt![]()
Je hebt Fok! toch zeker wel in de uitzonderingenlijst van je blocker gezet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
O. Nu krijg ik een ban van Danny.
De kans dat je niet bij je DNS kunt als afnemer van een shared hosting pakket is groter dan de kans dat je niks met htaccess en mod_rewrite kuntquote:Op woensdag 18 november 2009 10:39 schreef cYbErTiM het volgende:
htaccess? zoiets prop je gewoon in je dns
Dat zit je bij een falende hostingboer.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:41 schreef Listo het volgende:
Ik heb idd geen beheer over de DNS van mijn hostingaccountje![]()
Ja maar ik mag hopen dat ad en anp enzo niet op een of andere geocities zitten maar gewoon een afdeling 'it' hebben die dat geheel in beheer hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De kans dat je niet bij je DNS kunt als afnemer van een shared hosting pakket is groter dan de kans dat je niks met htaccess en mod_rewrite kunt
ook dat, mijn gare domeintjes kan ik gewoon dns tweaken, k'zou niet weten waar dat niet kan behalve geocitiesquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef JaceTBL het volgende:
[..]
Dat zit je bij een falende hostingboer.
Soms moet je even contact opnemen met je hoster of ze DNS beheer voor jouw account kunnen inschakelenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Listo het volgende:
Serieus? Dan heb ik blijkbaar een verkeerd idee van wat het inhoudt.
Ik zit bij Siteground en 24shells. Beide draaien CPanel. Hoe/wat/waar zou ik zoiets moeten aanpassen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |