Nee waarom zou dit discriminatie zijn dan ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:35 schreef Hukkie het volgende:![]()
Hoi Meki, is dit geen gevalletje discriminatie?
Helemaal passend is de vergelijking niet tussen homoseksualiteit en religieuze voorkeur maar waarom heb je hier geen problemen mee en wat Wilders zegt over moslims wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee waarom zou dit discriminatie zijn dan ?
Als zij ging solliciteren bij een moslimpartij was ze ook niet aangenomen
Je gaat als een kip niet solliciteren bij een groep wolven.
Omdat de moslims mensen zijn. geloof is vrijheid voor iedereen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Helemaal passend is de vergelijking niet tussen homoseksualiteit en religieuze voorkeur maar waarom heb je hier geen problemen mee en wat Wilders zegt over moslims wel?
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Ik zie eerlijk gezegd nog steeds geen verschil.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat de moslims mensen zijn. geloof is vrijheid voor iedereen.
Wilders pakt moslims vanwege haat.
Christenunie weigert een lesbiennen vanwege religieuze overtuiging in de bijbel. PVV sluit direct de hele allochtonen van de samenleving. Dat jij dit durft te vergelijken is dom en nutteloos.
Lesbiennes zijn geen mensen en hebben geen recht op vrijheid?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Je selectieve verontwaardiging is dom en nutteloos. Dus als je een geschrift hebt waar iets in staat en je dat als religieuze overtuiging aanhangt mag je rücksichtslos mensen uitsluiten? Dan wordt het tijd om een religieus boekje te schrijvenquote:Wilders pakt moslims vanwege haat.
Christenunie weigert een lesbiennen vanwege religieuze overtuiging in de bijbel. PVV sluit direct de hele allochtonen van de samenleving. Dat jij dit durft te vergelijken is dom en nutteloos.
Foei, die Wilders. Hoe durft-ie moslims te haten zonder achterlijk, kansloos, hopeloos gedateerd kutboek als richtlijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders pakt moslims vanwege haat.
Christenunie via de bijbelquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd nog steeds geen verschil.
Tenzij je een boek als de bijbel natuurlijk op een voetstuk plaatst. Dat verandert de zaak. Maar dat doe ik niet en kan jouw redenering dan ook niet volgen.
Wie zegt dat ? iedereen heeft vrijheid.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lesbiennes zijn geen mensen en hebben geen recht op vrijheid?
[..]
Je selectieve verontwaardiging is dom en nutteloos. Dus als je een geschrift hebt waar iets in staat en je dat als religieuze overtuiging aanhangt mag je rücksichtslos mensen uitsluiten? Dan wordt het tijd om een religieus boekje te schrijven.
Wat geeft gelovigen het recht te discrimineren? Als ik morgen een geloof start dat stelt dat alle Friezen minderwaardig zijn. Vervolgens start ik een politieke partij en laat Friezen niet toe tot mijn fractie. Ben ik dan niet aan het discrimineren?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Christenunie via de bijbel
Moslims de Koran.
Dat zijn reiligeuze overtuigingen voor de grootste geloven.
Dan heeft Wilders toch ook de vrijheid om te roepen over moslims zoals hij doet. Ik heb je dat nooit zien verdedigen.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef Meki het volgende:
Wie zegt dat ? iedereen heeft vrijheid.
Maar als lesbienne weet je dondersgoed wie Christenunie is, en je weet de standpunten van de christenunie.
Je beroepen op een achterhaald geschrift of ratio. Er zijn inderdaad verschillen tussen gelovigen en ongelovigen. Wat is je punt?quote:Dat is een verschil tussen gelovigen en ongelovigen.
Nogmaals iedereen heeft recht
Kippen hebben recht, die gaan nooit sollicteren als bewaker voor de wolven.
of wel ?
Het is geen discriminatie. Het is een religieuze overtuiging.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat geeft gelovigen het recht te discrimineren? Als ik morgen een geloof start dat stelt dat alle Friezen minderwaardig zijn. Vervolgens start ik een politieke partij en laat Friezen niet toe tot mijn fractie. Ben ik dan niet aan het discrimineren?
2 vergelijkingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan heeft Wilders toch ook de vrijheid om te roepen over moslims zoals hij doet. Ik heb je dat nooit zien verdedigen.
[..]
Je beroepen op een achterhaald geschrift of ratio. Er zijn inderdaad verschillen tussen gelovigen en ongelovigen. Wat is je punt?
Om mee te gaan in je vergelijking over kippen en wolven. Deze mevrouw is ook een wolf, ze is namelijk christen.
Religie is ook zwaar persoonsgebonden natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
2 vergelijkingen.
Religieuze standpunten of
Persoonsgebonden standpunten is een groot verschil.
Dus eigenlijk beweer je nu dat iemand die gelooft meer mag zeggen dan iemand die niet gelooft, als het maar vanuit geloofsovertuiging gezegd wordt?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
2 vergelijkingen.
Religie kan ook persoonsgebondenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:17 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Religie is ook zwaar persoonsgebonden natuurlijk.
En religie kan nooit discriminerend zijn? Dat is natuurlijk lulkoek. Als een werkgever homo;s uitsluit, dan discrimineert hij. Als een geloof dat doet, dan is het plots geoorloofd.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is geen discriminatie. Het is een religieuze overtuiging.
Wat jij aankaart is pas een discriminatie want je hebt geen toevlucht.
Waar beweer ik dat.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk beweer je nu dat iemand die gelooft meer mag zeggen dan iemand die niet geloof, als het maar vanuit geloofsovertuiging gezegd wordt?
Je kan het opvatten als discriminatie.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En religie kan nooit discriminerend zijn? Dat is natuurlijk lulkoek. Als een werkgever homo;s uitsluit, dan discrimineert hij. Als een geloof dat doet, dan is het plots geoorloofd.
Hoewel ik het er in de eerste plaats niet mee eens ben dat Christenen überhaupt zo denken vind ik zowaar wel dat Meki hier een punt heeft.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Religie kan ook persoonsgebonden
Maar het is voor iedereen duidelijk dat Christenunie en lesbienne's ( waar ik absoluut niks op tegen heb ) niet samen gaat, en zij weet ook dondersgoed dat Christenen houvast aan hun bijbel houden en dat zij dus uit religieuze overtuiging geen lesbiennes willen aannemen voor een gemeenteraad.
Nou, in feite is dat wel het geval, want onder het mom vrijheid van geloof of recht op geloofsovertuiging of hoe die wet dan ook heb je het recht om dat te doen, mits het maar vanuit je geloof gepredikt wordt.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En religie kan nooit discriminerend zijn? Dat is natuurlijk lulkoek. Als een werkgever homo;s uitsluit, dan discrimineert hij. Als een geloof dat doet, dan is het plots geoorloofd.
Welk groot verschil? Het zijn toch beide standpunten.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
2 vergelijkingen.
Omdat je een "toevlucht" hebt, is opeens alles geoorloofd?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is geen discriminatie. Het is een religieuze overtuiging.
Wat jij aankaart is pas een discriminatie want je hebt geen toevlucht.
Even kort:quote:Op woensdag 18 november 2009 00:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat.
Christenunie komt voor de christenen op, zij zullen woedend zijn als Christenunie een lesbienne aanneemt als gemeenteraad. Zij hebben een eigen partij en zij bepalen dat.
Als zij dat via de bijbel willen doen. Prima toch!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |