speelt*quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog wel een leukerdje voor je KD maar wel moeilijk. *klik*
gatverquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Vicky het volgende:
Bah!
Krijg net een mailtjr van mijn moeder, de buurvrouw van mijn tante is dood in haar huis gevonden.. vermoord
huuu?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Vicky het volgende:
Bah!
Krijg net een mailtjr van mijn moeder, de buurvrouw van mijn tante is dood in haar huis gevonden.. vermoord
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef bikinistringding het volgende:
In Delft Vicky?
Mijn moeder is vandaag geweestquote:
Wat lief!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag geweestEn hoewel we samen geluncht, gewandeld en koffie gedronken hebben, heeft ze kans gezien om in de tijd dat ik even met Senna naar de huisarts was, de was te strijken, vouwen en op te ruimen
Dus even geen briljante posts in je briljante update topicquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef YPPY het volgende:
Bah Vicky, zoiets wil je niet horen krijgen.
Dossiers zijn weer klaar, ik kan naar huis.
Hou het echt maar op theorie...het lukt me niet met de twee dagen per week die ik vrij ben en de weekenden. Deze wasmand met twee wassen stond al een aantal dagen en de was in de droger heeft ze ook nog weggewerktquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Lishe het volgende:
Miss, hoe doen ze dat toch he? In theorie zouden wij dat dan toch ook moeten kunnen...
Mij lukt het ook nooit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hou het echt maar op theorie...het lukt me niet met de twee dagen per week die ik vrij ben en de weekenden. Deze wasmand met twee wassen stond al een aantal dagen en de was in de droger heeft ze ook nog weggewerkt
Misschien kunnen wij dat ook, straks, later, als we echte mevrouwen of misschien oma zijn. Ofzo!
dat doe ik ook jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef _Bar_ het volgende:
Hier doe ik niet aan strijken, gebruik de strijkplank puur om de boel op op te vouwen.
de truc hier is alles wat opgehangen of gedroogd heeft in de droger, direct goed uit te slaan en dan gelijk daarna opvouwen.
ohja dat is herkenbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er staat hier al 3 dagen een was klaar in de wasmachineIk denk dat ik hem straks nog maar een keertje extra aanzet
Ja wist ik veel, ik heb normaal gesproken nergens last van. Fietsen, lopen, lalala gaat prima.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
innepinMeteen handbal is ook wel heel heftig hoor
Beter begin je met wandelen, fietsen of zwemmen ofzo
Ja, en ééntje was beter dan een halve doosquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een halve doos is minder dan een hele
Dat is het doel...later...ooit!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en ééntje was beter dan een halve doos.
Sorry, maar ik moet morgen weer om 6 uur op en wil echt nog wel even slapen. Ben nu thuis overigens, het is goed gegaan BE.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus even geen briljante posts in je briljante update topic?
Fijn dat je weer goed thuis bent!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet morgen weer om 6 uur op en wil echt nog wel even slapen. Ben nu thuis overigens, het is goed gegaan BE.
Op zich mogen anderen ook posten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat je weer goed thuis bent!
En ach, beetje slaap kan ik wel begrijpenWe wachten gewoon geduldig af tot we dat topic weer omhoog zien komen
In dit toffe subforum bestaan geen roddels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben bijna de hele dag weggeweest. Iemand zo lief om een samenvatting van alle roddels in mijn PMbox te droppen?![]()
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 08:04 schreef Keshet het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat cool Freecell! Krijgen jullie dan ook meteen al de sleutel?
Foute uur op Qmusic erbij en weg is je afwas.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
en nu wacht er weer eens een afwas op me![]()
maar wel ff lekker alleen
ik ben bang dat ie dan alleen maar groter wordtquote:Op woensdag 18 november 2009 09:06 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Foute uur op Qmusic erbij en weg is je afwas.
Erg he!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb net meegedaan, mijn dochter en poppen, hieraan móest ik meedoen!![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Op de frontpage hebben we ook een prijsvraag voor kinderspeelgoed. Dus als je nog een zoontje hebt![]()
crew zelf niet, een prijs mag niet naar een crewlid gaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zit het met dat soort dingen eigenlijk? Mag crew (of familie van) ook mee doen?
Wrs welquote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Freecell, ga je ook een K&W-topic maken? Ik ben wel benieuwd!![]()
Kijk... dat wilde ik even horen...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
crew zelf niet, een prijs mag niet naar een crewlid gaan.
vies hequote:
Aldi heeft ook nog andere koeken die zo vies zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
deze dus.
en nee, te lekkerikzouwillenheelheelgraagdatiktviesssvond. Maargoed.
![]()
of de duitse variantquote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Aldi heeft ook nog andere koeken die zo vies zijn
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Aldi heeft ook nog andere koeken die zo vies zijn
ohhh die zijn idd heul lekker!!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
of de duitse variant
[ afbeelding ]
Heb je er een foto van?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
*rillll* HET IS KOUD EN IK BEN MOE.
en een bakje vanillevla moet je niet op tafel laten staan als je naar de wc gaat, want dan valt het kleine vlamonster aan
daarom waait je dak dus weg TFquote:KNMI waarschuwt voor onstuimige dag
Uitgegeven: 18 november 2009 08:22
Laatst gewijzigd: 18 november 2009 11:07
AMSTERDAM - Langs de kust gaat het woensdag hard waaien. Het KNMI waarschuwt voor een zuidwesterstorm, die rond het middaguur in de kustprovincies kan leiden tot zware windstoten met een snelheid tot honderd kilometer per uur.
© NovumDe storm gaat in de loop van de middag liggen maar het blijft ook woensdagnacht hard waaien.
Het KNMI waarschuwt voor een 'onstuimige dag' waarbij langs de kust windkracht negen wordt verwacht.
Veerdiensten
Om 11.00 uur hadden verschillende veerdiensten al last van het stormachtige weer. Zo was er tussen Vlieland en Harlingen en tussen Terschelling en Vlieland minder vervoer mogelijk. Ook een aantal veerdiensten voor in de avond zijn op die trajecten komen te vervallen.
Tussen Hoek van Holland Berghaven en Europoort Rotterdam halte Maeslant varen tevens geen veerboten in verband met de storm.
Woensdagnacht neemt de wind iets af tot kracht zes of zeven.
© Novum/NU.nl
Hoor de wind waait doohoor de bomenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Woei! Straks waait m`n dak er weer af
ah, dankje, ik voel ze weerquote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
ooooow
* freecell knuffelt Pinq stevig
wat tofquote:Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef Keshet het volgende:
Ik stond net op de bus te wachten toen er een moeder met twee zoontjes voorbijkwam. De jongens hadden zelfgeknutselde vliegers; plastic tassen met touwtjes er aan. werkte erg goed, zo cool!
Ja, je moet ze ook niet opeten als ik naar de bieb ben...quote:
ik denk met die van jou wel jaquote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Hoor de wind waait doohoor de bomen
Hier in huis zelfs waait de wind!![]()
Wat denken jullie, met een driejarige en een vijfjarige naar de Sinterklaasjournaal Meezing Moevie?
quote:
Ik twijfel er ook over, wanneer ga je? En laat je me weten wat die van jou ervan vonden? Veel plezier!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Danku!
Ik ga dat met ze doen, mét nog een vriendinnetje van M!
hier iig nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee of vodaphone een storing heeft?
en veel plezier mvd
TARA's Vodafone doet het gewoonquote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee of vodaphone een storing heeft?
en veel plezier mvd
heb je m al eens gereset?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:27 schreef _Bar_ het volgende:
kan niks maar andersom ook niet. heb gekeken of alles betalald is en dat is gebeurd.
wel heel raar volledig ontvangst volgens telefoon.
raar
Wat vind jezelf.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
!duw
TARA vindt dat ik me niet moet laten inenten
Lastig een man met een mening! (de verloskundige, huisarts en alle adviezen vinden van wel namelijk)
Zijn nee was doorslaggevend, toch? Lijkt me simpel.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
!duw
Lastig een man met een mening! (de verloskundige, huisarts en alle adviezen vinden van wel namelijk)
Waarom vindt Tara van niet dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
!duw
En hij neemt dan vrij als jij uitgeschakeld ligt door de griep? Wat lief!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
!duw
neee johquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Wat vind jezelf.
Het is niet het lijf van Tara, VK, HA of ie dan ook, zij hebben adviserende rol.
Maar jij beslist en neit iemand anders.
( Is tara tegen ivm geloofsgronde btw gewoon niewsgierig ? )
Ahá!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef _Bar_ het volgende:
Ja, door een storing in het netwerk is het mogelijk dat je niet kunt bellen en smsen. Het kan ook voorkomen dat je niet bereikbaar bent voor anderen. Onze excuses voor het ongemak.
gevonden
Geen ideequote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En hij neemt dan vrij als jij uitgeschakeld ligt door de griep? Wat lief!
omdat je als zwangere geen adjuvans krijgt geloof ik. of die thiro nogwat.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
neee johNiet uit geloofsovertuiging.
Hij vindt het gewoon een beetje link geloof ik.
En het is mijn lijf, zeker waar, maar ook zijn baby
Hij zegt hier naast me dat hij niet persé nee zegt, maar kritische noten plaatst.
Mijn argumentatie: het beschermt de baby ook de eerste maanden. Zijn argumentatie: voor werkers in de medische sector gebruiken ze een ander vaccin, waarom? En hij vindt het een hype (waar ik het over het algemeen mee eens ben trouwens)
Dat is in Duitsland wel zo inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je als zwangere geen adjuvans krijgt geloof ik. of die thiro nogwat.
Maar dat weet ik niet zeker.
ah, dat zou de reden kunnen zijn waarom Swets niet op de mail reageert met Saskia met een kort koppiequote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef _Bar_ het volgende:
Ja, door een storing in het netwerk is het mogelijk dat je niet kunt bellen en smsen. Het kan ook voorkomen dat je niet bereikbaar bent voor anderen. Onze excuses voor het ongemak.
gevonden
jouw reactie op het kinkhoestvaccin destijds vind ik wel een goede om te onthouden voor je. Goed navragen of je nog andere vaccinaties hebt gehad, of ze enig idee hebben welk bestanddeel die reactie opriep..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is in Duitsland wel zo inderdaadDaar krijgen de zwangeren het andere vaccin. In Nederland niet :p
TARA net: uhm, schat, jij was toch bijna doodgegaan aan het kinkhoestvaccin?
Oja
Was ik alweer vergeten(mijn ouders niet waarschijnlijk
) maargoed, daar heeft TARA wel weer een punt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
ah, dat zou de reden kunnen zijn waarom Swets niet op de mail reageert met Saskia met een kort koppie![]()
Ik heb net ruim 10 cm van d'r haar afgekniptZe wilde het nog korter eigenlijk, maar dat ging niet gebeuren
![]()
Let niet op de rare bek die ze trekt:
[ afbeelding ]
Vanmorgen hing het nog tot onder haar schouderbladen
ja weet ikquote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
JA![]()
Uhm, nee bedoel ik![]()
het was meer in het kader van op je lijn/eetpatroon letten...![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
ah, dat zou de reden kunnen zijn waarom Swets niet op de mail reageert met Saskia met een kort koppie![]()
Ik heb net ruim 10 cm van d'r haar afgekniptZe wilde het nog korter eigenlijk, maar dat ging niet gebeuren
![]()
Let niet op de rare bek die ze trekt:
[ afbeelding ]
Vanmorgen hing het nog tot onder haar schouderbladen
ze is ook al bijna 6quote:
ga nagels tuttenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef pinquit het volgende:
zeg, waait het bij jullie ook zo?![]()
kverveelmeh
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:48 schreef Oxymoron het volgende:
Is het nou zo, dat IK te veel eisend ben?
Is mijn roep om Duidelijkheid te ingewikkeld?
Vraag ik iets dat onmogelijk is?
Of is het zo dat de leiding mij niet WIL snappen?
Waarom een Zorgplan, ondertekeken, en je er niet aan houden? (''even vergeten'')
Ik wil weer thuis wonen. Daar snappen ze me wel.
En zie ik ook geen 10 flexers en onduidelijke zooi om me heen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:48 schreef Oxymoron het volgende:
Is het nou zo, dat IK te veel eisend ben?
Is mijn roep om Duidelijkheid te ingewikkeld?
Vraag ik iets dat onmogelijk is?
Of is het zo dat de leiding mij niet WIL snappen?
Waarom een Zorgplan, ondertekeken, en je er niet aan houden? (''even vergeten'')
Ik wil weer thuis wonen. Daar snappen ze me wel.
En zie ik ook geen 10 flexers en onduidelijke zooi om me heen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:52 schreef Pvoesss het volgende:
En als andere mensen de dingen uitleggen en vertellen snappen ze het dan ook niet.??
Nu denk ik dat jij wel heel erg goed een idee hebt van wat kan, nodig of goed is.
Is het misschien zo dat ze niet luisteren omdat e nou eenmaal de 'experts' zijn en jij niet.
(al denk ik dat jij een grotere expert bent hierin maar sommige mensen zijn star.)
Hmmzz snap je wat ik bedoel te zeggen? Zou het helpen als andere mensen dingen deden om je te helpen aan die duidelijkheid?
Het was het kinkhoest gedeelte in de DKTP. Daarna nog BMR gehad en DTP (zonder K) en dat was allemaal geen probleem. Even uitzoeken inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
jouw reactie op het kinkhoestvaccin destijds vind ik wel een goede om te onthouden voor je. Goed navragen of je nog andere vaccinaties hebt gehad, of ze enig idee hebben welk bestanddeel die reactie opriep..
neequote:
We hebben net boodschappen gedaan, ons winkelwagentje is weggewaaid, de autodeur is er bijna uitgewaaid terwijl ik hem wel tegenhield en TARA waaide bijna om met hummel in zijn armenquote:
hoho, een schutting waait eerder weg dan een houtje wat rechtop staatquote:Op woensdag 18 november 2009 16:10 schreef E.T. het volgende:
Om Tara weg te laten waaien is niet veel nodig
Ik ben altijd heul lief!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
maarreuhm ik sta vandaag weer eens op de ontken-modus enzo.
Maar![]()
lief! moet ik er wel naar luisteren dus
![]()
Lood in de schoenen doenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef freecell het volgende:
[..]
hoho, een schutting waait eerder weg dan een houtje wat rechtop staat
oxy, bij ons in het verpleeghuis is het ook een heel gedoe met de zzp'squote:Op woensdag 18 november 2009 16:02 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou sterker nog, omdat ik zo Verbaal Begaafd ben, geloven ze me niet. En krijg ik niet het Zorg Zwaarte Pakket dat ik wel nodig heb. Als ik alleen in mijn kamer zit te huilen, de hele middag, zeggen ze (als ik dat, meldt) ''o maar nu gaat het toch weer?''
![]()
Ja, maar ik heb de hele tijd in de ellende, en tranen, en dwang en eenzaamheid gezeten, en dat zien ze dan niet. Hoe ik mezelf er steeds uittrek. Omdat ik een Normaal Voorkomen heb zeker.Nou ik vind dat geen reden.
![]()
klotezorg.
ik stuuf het wel opquote:Op woensdag 18 november 2009 19:59 schreef Saffier het volgende:
Dát is echt schrikken Lady![]()
Vicky kom je wat slagroom langsbrengen?
Waarom ben ik in hemelsnaam met de verkeerde man getrouwdquote:Op woensdag 18 november 2009 19:56 schreef Vicky het volgende:
Hoi!
Jeutje, Lady, dat was idd een heftig dagje!M. heeft net slagroom staan kloppen.. ik ga warme choco maken
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
luca en ik zijn vandaag met de trein naar schiedam gewaaid.
heen hadden we hem kennelijk mee en terug flink tegen want we hebben er 3 kwartier langer over gedaan.
we zaten zo in het overhoren van huiswerk verdiept dat ik bijna te laat zag dat we in sloterdijk stilstonden.
luca rende weg, terwijl ik ontdekte dat hij zijn ds in de trein had laten liggen. nou ja iig chaos, vallende papieren terwijl ik naar de uitgang struikelde.
de deuren gingen al dicht en ik stond in de trein en luca op het perron
luca in paniek, ik in paniek gillen: mijn kind staat daar!
gelukkig trok een medepassagier de deur met geweld open en kon ik alsnog snel die trein uit.
man, wat stond ik te trillen en ook luca was hevig ontdaan.
hij heeft me moeten beloven altijd te wachten met uitstappen tot ik er ook bij ben.
mijn moeder bleek trouwens plotseling ziek geworden te zijn, dus echt handig was het niet om ons twee op visite te hebben
gelukkig kon ik medicijnen halen en boodschappen doen, terwijl luca op oma paste.
maar goed, het was me het dagje wel
uhhhquote:Op woensdag 18 november 2009 20:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom ben ik in hemelsnaam met de verkeerde man getrouwd
nou weet je dat ik me later realiseerde dat ik niet eens even bedankt heb geroepen.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
pfff dat is schrikken zeg, gelukkig dat er oplettende mensen in de omgeving/perron swaren
zelfgeklopt is idd wel het lekkerste, maar als ik lui ben haal ik ook zo'n spuitbus of een bak waar al kan en klaar geklopte slagroom in zit...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een paniek lady-wrb!Gelukkig kon die medepassagier die deur nog openrukken!
SlagroomZelfgeklopt is het lekkerst, maar in die megagrote zilveren Campinabussen van de Makro zit ook erg lekkere slagroom.
Ga er maar gewoon van uit dat het een ook een ouder was, die gewoon precies begreep wat er gebeurde.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou weet je dat ik me later realiseerde dat ik niet eens even bedankt heb geroepen.
dat vind ik echt heel erg.
er stak iemand zo zijn arm tussen de deuren voor mij :!
en ik ren zo maar weg![]()
oh, haal je die bussen bij de makro... ik vroeg me altjid al af waar die vandaan kwamen....quote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een paniek lady-wrb!Gelukkig kon die medepassagier die deur nog openrukken!
SlagroomZelfgeklopt is het lekkerst, maar in die megagrote zilveren Campinabussen van de Makro zit ook erg lekkere slagroom.
Gebeeeehliciteerdquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef YPPY het volgende:
Oxy, wat ontzettend moeilijk voor je. Dat ze je hoger inschatten dan wat je kunt. En dat ze niet zo hoe verschrikkelijk moeilijk om toch te proberen je aan te passen en dat je dan eigenlijk gestraft wordt omdat je zo erg je best doet.
ow help, die van mij loopt ook nog wel eens de straat op als ik naast hem loopquote:Op woensdag 18 november 2009 21:01 schreef Saffier het volgende:*
Waarom uitvaren tegen een kindje van anderhalf? Zoiets liep van de week bij mij ook op de stráátde moeder er op haar dooie akkertje achteraan, midden op straat dus. Daar ergerde ik me nog het meest aan geloof ik.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Zoiets is, de samenvatting van mijn leven.
![]()
Nu ga ik slapen, morgen spoed-gesprek met mijn behandelaar, die luistert tenminste.
En ze mailde; het is NIET erg als je morgen moet huilen, bij mij.![]()
Neuh, geen drama, lijkt me, maar waarom? Hij hoort toch niet op de straat te lopen en dat wil je hem toch leren?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:37 schreef freecell het volgende:
[..]
ow help, die van mij loopt ook nog wel eens de straat op als ik naast hem loop
Als het een beetje rustig is, tippel ik dan kalmpjes achter hem aan en pluk hem van de straat of blijf héél dichtbij.
Das toch niet zo'n drama?
Leuk! terecht trotsquote:Ow, mag ik even trots doen?
Ze is terug met haar site in de lucht: http://www.potterie-immy.nl/
En dan vooral de geboortetegeltjes! en het serviesgoed
Klopt en darom houd ik hem zoveel mogelijk op de stoepquote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Neuh, geen drama, lijkt me, maar waarom? Hij hoort toch niet op de straat te lopen en dat wil je hem toch leren?
Yaaaaaaah!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Pennywafels... kost geen drol, maar zooooooo lekker!
nee, niet eens aan gedacht!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oxy, wat rot joh!
miss_sly, gefeliciteerd!
lady-wrb!Had je niet de neiging op de noodrem af te duiken?
Ja, tussen het wakker zijn in.quote:
woh KD! agressief kind heb jij zegquote:Op donderdag 19 november 2009 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben vannacht in elkaar gemept door een baby
en nu heb ik volledig blauwe smoel, leuk voor op de meet zaterdag
mn lipriempje is gescheurd en mn bovenlip is helemaal dik en blauw.
fijn zo'n rondspartelende babyvoet
alsof er steroiden in mijn borstvoeding zittenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:44 schreef pinquit het volgende:
[..]
woh KD! agressief kind heb jij zeg
'mevrouwtje ik krijg lekker mn slaapzak uit sinds vannacht dus dan zal ik je wel eens laten voelen hoe fijn het is om je beentjes te kunnen bewegen en als je gezicht op mijn pad komt dan schop ik die lekker ook stukquote:Op donderdag 19 november 2009 08:44 schreef bodpa09 het volgende:
Foto! En wie lag er dwars, Elin of jij? (gezien de voet in je gezicht)
tip 1, slaapzak achterstevoren aandoen, dus de rits naar achterenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
'mevrouwtje ik krijg lekker mn slaapzak uit sinds vannacht dus dan zal ik je wel eens laten voelen hoe fijn het is om je beentjes te kunnen bewegen en als je gezicht op mijn pad komt dan schop ik die lekker ook stuk'
wat een leuke namen!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendinnetje is bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Eva en Anne
Tof he ?quote:
jongen ?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat fijn dat je vriendin bevallen is!En er is dus maar 1 jongetje tussen die in totaal 10 kindjes?
Nu op Q Music Rob de Nijs met 'Het werd zomer'. Gênant dat ik dat zo'n prachtig nummer vind, maar oh het kippenvel staat elke keer op m'n armen als ik het hoor.![]()
![]()
Oh. Sorry.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
jongen ?, nee heur...
Daan is ook meisje![]()
10 meiden en 5 mama;s !quote:Op donderdag 19 november 2009 09:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh. Sorry.Ik zat nog wel te twijfelen bij Anne, omdat de schoonvader van m'n zus zo heet, en omdat de man van een vriendin zo heet.
Oh, das lekker dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, leuk Kapitein-Pannekoek!![]()
![]()
Ik ben 1 seconde op mijn werk en heb al een soort ruzie.
Chocoladecentjes dan maar.
Ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 09:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat fijn dat je vriendin bevallen is!En er is dus maar 1 jongetje tussen die in totaal 10 kindjes?
Nu op Q Music Rob de Nijs met 'Het werd zomer'. Gênant dat ik dat zo'n prachtig nummer vind, maar oh het kippenvel staat elke keer op m'n armen als ik het hoor.![]()
![]()
Nee daar zijn het er veel te veel voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:45 schreef _Bar_ het volgende:
waterpokken?
Is het met koorts?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee daar zijn het er veel te veel voor.
We dachten eerst dat haar nekkie een beetje geirriteerd was door het kwijlen maar het zit ook op haar rug en buik.
Dat klopt maar ze zien er ook niet ut als waterpokkenblaasjes. Tis ook ruw. Ik hou het nu maar ff vet met vaselinecreme. Geen koort Tico.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef _Bar_ het volgende:
dat vind ik raar, waterpokken kunnen toch overal op het lichaam zijn? en de een zit volledig onder, en de ander mag het doen met 5 pokjes.
Kan 5e of 6e ziekte zijn... Al hebben ze bij de 6e ziekte vaak wel koorts vooraf, maar dat heeft Jen bijvoorbeeld niet gehad, maar ze had wel 6e ziekte...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze zien er ook niet ut als waterpokkenblaasjes. Tis ook ruw. Ik hou het nu maar ff vet met vaselinecreme. Geen koort Tico.
Ik ga zo eens kijken of ik Ambers vestje geruild krijg. Zo zonde, kwam uit de wasmachine met een groot gat erin.
Hopelijk nemen ze het terug....quote:Op donderdag 19 november 2009 10:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze zien er ook niet ut als waterpokkenblaasjes. Tis ook ruw. Ik hou het nu maar ff vet met vaselinecreme. Geen koort Tico.
Ik ga zo eens kijken of ik Ambers vestje geruild krijg. Zo zonde, kwam uit de wasmachine met een groot gat erin.
Zo kan het ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef Ticootje het volgende:
Jen slaapt zonder slaapzak, maar vanmorgen was ik het spuugzat dat ze me een paar keer open haalde met haar nagels. Dus om half 7 ben ik eruit gegaan en en heb ik eerst de nagels van Jen geknipt, nu kan ik vannacht gewoon slapen zonder gekrast te worden.
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hopelijk nemen ze het terug....
Hier bleek de trommel gescheurd toen me dat eens overkwam.
gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef kapiteinpannekoek het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendinnetje is bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Eva en Anne
Ze begint wel op haar plek in haar bedje, maar gedurende de nacht rolt ze naar mijn plek toe en nestelt ze zich tegen mij aan... En als ze wakker is dan maakt ze mij wakker door of te schoppen tegen mn hoofd of mn haren 1 voor 1 eruit te trekken en dat heb je met 3 haartjes wel gehad....quote:Op donderdag 19 november 2009 10:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo kan het ook.
(Slaapt ze bij je op de kamer/in bed???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |