speelt*quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog wel een leukerdje voor je KD maar wel moeilijk. *klik*
gatverquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Vicky het volgende:
Bah!
Krijg net een mailtjr van mijn moeder, de buurvrouw van mijn tante is dood in haar huis gevonden.. vermoord
huuu?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Vicky het volgende:
Bah!
Krijg net een mailtjr van mijn moeder, de buurvrouw van mijn tante is dood in haar huis gevonden.. vermoord
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef bikinistringding het volgende:
In Delft Vicky?
Mijn moeder is vandaag geweestquote:
Wat lief!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag geweestEn hoewel we samen geluncht, gewandeld en koffie gedronken hebben, heeft ze kans gezien om in de tijd dat ik even met Senna naar de huisarts was, de was te strijken, vouwen en op te ruimen
Dus even geen briljante posts in je briljante update topicquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef YPPY het volgende:
Bah Vicky, zoiets wil je niet horen krijgen.
Dossiers zijn weer klaar, ik kan naar huis.
Hou het echt maar op theorie...het lukt me niet met de twee dagen per week die ik vrij ben en de weekenden. Deze wasmand met twee wassen stond al een aantal dagen en de was in de droger heeft ze ook nog weggewerktquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Lishe het volgende:
Miss, hoe doen ze dat toch he? In theorie zouden wij dat dan toch ook moeten kunnen...
Mij lukt het ook nooit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hou het echt maar op theorie...het lukt me niet met de twee dagen per week die ik vrij ben en de weekenden. Deze wasmand met twee wassen stond al een aantal dagen en de was in de droger heeft ze ook nog weggewerkt
Misschien kunnen wij dat ook, straks, later, als we echte mevrouwen of misschien oma zijn. Ofzo!
dat doe ik ook jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef _Bar_ het volgende:
Hier doe ik niet aan strijken, gebruik de strijkplank puur om de boel op op te vouwen.
de truc hier is alles wat opgehangen of gedroogd heeft in de droger, direct goed uit te slaan en dan gelijk daarna opvouwen.
ohja dat is herkenbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er staat hier al 3 dagen een was klaar in de wasmachineIk denk dat ik hem straks nog maar een keertje extra aanzet
Ja wist ik veel, ik heb normaal gesproken nergens last van. Fietsen, lopen, lalala gaat prima.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
innepinMeteen handbal is ook wel heel heftig hoor
Beter begin je met wandelen, fietsen of zwemmen ofzo
Ja, en ééntje was beter dan een halve doosquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een halve doos is minder dan een hele
Dat is het doel...later...ooit!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en ééntje was beter dan een halve doos.
Sorry, maar ik moet morgen weer om 6 uur op en wil echt nog wel even slapen. Ben nu thuis overigens, het is goed gegaan BE.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus even geen briljante posts in je briljante update topic?
Fijn dat je weer goed thuis bent!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet morgen weer om 6 uur op en wil echt nog wel even slapen. Ben nu thuis overigens, het is goed gegaan BE.
Op zich mogen anderen ook posten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat je weer goed thuis bent!
En ach, beetje slaap kan ik wel begrijpenWe wachten gewoon geduldig af tot we dat topic weer omhoog zien komen
In dit toffe subforum bestaan geen roddels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben bijna de hele dag weggeweest. Iemand zo lief om een samenvatting van alle roddels in mijn PMbox te droppen?![]()
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 08:04 schreef Keshet het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat cool Freecell! Krijgen jullie dan ook meteen al de sleutel?
Foute uur op Qmusic erbij en weg is je afwas.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
en nu wacht er weer eens een afwas op me![]()
maar wel ff lekker alleen
ik ben bang dat ie dan alleen maar groter wordtquote:Op woensdag 18 november 2009 09:06 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Foute uur op Qmusic erbij en weg is je afwas.
Erg he!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb net meegedaan, mijn dochter en poppen, hieraan móest ik meedoen!![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Op de frontpage hebben we ook een prijsvraag voor kinderspeelgoed. Dus als je nog een zoontje hebt![]()
crew zelf niet, een prijs mag niet naar een crewlid gaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zit het met dat soort dingen eigenlijk? Mag crew (of familie van) ook mee doen?
Wrs welquote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Freecell, ga je ook een K&W-topic maken? Ik ben wel benieuwd!![]()
Kijk... dat wilde ik even horen...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
crew zelf niet, een prijs mag niet naar een crewlid gaan.
vies hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |