Ik knip helemaal nietquote:
Ah oke.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, is striper (dik) uitgesmeerd met tandenstoker.
Je maakt de zijkanten zwak door ze ovaal te vijlen. Probeer eens alleen de lengte te vijlen, en de punt erin te houden zeg maar. Dat werkt bij mij, met ronde nagels kon ik heel makkelijk dubbelklappen omdat de zijkant zo dun was. Hoop dat het duidelijk is...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik knip helemaal niet![]()
ik vijl ze ovaal in dezelfde vorm als m'n nagelbed/riem
Ik vijl ook altijd 1 richting op, niet zagend
ik vijl alleen de uiteindes bij, niet de zijkant. en ik kom niet bij het nagelbed in de buurt, maar daar scheuren zequote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je maakt de zijkanten zwak door ze ovaal te vijlen. Probeer eens alleen de lengte te vijlen, en de punt erin te houden zeg maar. Dat werkt bij mij, met ronde nagels kon ik heel makkelijk dubbelklappen omdat de zijkant zo dun was. Hoop dat het duidelijk is...
Normaal groeit je nagel zo: ]. Als je daarmee dagelijkse dingen doet dan kan de nagel alle druk opvangen. Als je ze ) vijlt dan lukt dat minder goed. Druk je tegen je nagel, dan gebeurt er net zoiets als bij het omklappen van de nagel, de zijkant wordt zwakker en zwakker.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik vijl alleen de uiteindes bij, niet de zijkant. en ik kom niet bij het nagelbed in de buurt, maar daar scheuren ze
dat ziet er wel heel erg leuk uitquote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef es70 het volgende:
Mooie kleurtjes en leuke stippels/streepjes/strikjes.
Opa's pyama(maar dan bling
)...
[ afbeelding ]
Jup. De oplossing is nog meer smeren en vettere crème smeren. Ik heb slechte ervaringen met handcrème op basis van glycerine, met name in de winter. Het doet echt helemaal niets voor me. Ik mot vet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef puntoortje het volgende:
Hebben jullie met het koudere weer ook last van "slechte handen"? Droge handen, breekbare nagels, net boven je nagelranden van die rare losse velletjes die geirriteerd raken?
Wat doen jullie eraan? Ik gebruik regelmatig handcreme, maar helaas niet echt met resultaat! Deze dame gaat iig de overgebleven 9 nagels inkorten
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
@Tegan: ik snap niks van je vijlverhaal.Mijn nagels groeien helemaal niet puntig. Gelukkig niet.
![]()
mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Crappy crappy flitsfoto bij gebrek aan zon
[ afbeelding ]
P2 Glory met plate m66
Overheen gekeken...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
zo zijn ze echtiets feller dan die van buiten. slechte camera
en ik heb de Gosh rainbow glitter er over heen (niet mn pink, daar zit gewone glitter op)
Sambal bij? Oftewel, heel goed gelukt!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jup. De oplossing is nog meer smeren en vettere crème smeren. Ik heb slechte ervaringen met handcrème op basis van glycerine, met name in de winter. Het doet echt helemaal niets voor me. Ik mot vet.![]()
En mijn paraffinebadje.![]()
@Misstique: volgens mij kan je die hier niet krijgen en ook niet via internet kopen.![]()
@Tegan: ik snap niks van je vijlverhaal.Mijn nagels groeien helemaal niet puntig. Gelukkig niet.
![]()
[ afbeelding ]
P2 Glory met plate m66
leuke nageltjesquote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jup. De oplossing is nog meer smeren en vettere crème smeren. Ik heb slechte ervaringen met handcrème op basis van glycerine, met name in de winter. Het doet echt helemaal niets voor me. Ik mot vet.![]()
En mijn paraffinebadje.![]()
@Misstique: volgens mij kan je die hier niet krijgen en ook niet via internet kopen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
P2 Glory met plate m66
Ah OK. Dat klopt inderdaad, iets hoekiger laten werkt veel beter.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel dit. Sorry dat ik jouw foto heb misbruikt. Die hoek die daar zit vangt veel druk op van dagelijkse dingen. Maar, als je ze rond vijlt, dan oefen je meer druk op het blauwe, waardoor het daar sneller inscheurt.
Uiercrèmequote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leuke nageltjes![]()
Dat glycerine zit ook in de mijne , ik zal dus maar eens opzoek gaan naar een lekkere vette creme, heb je tips?
Hier heb je tutorial:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |