quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als jullie iemand horen gillen, dan weet je waar het vandaan komt...![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Oblivion het volgende:
Happy lines:
[ afbeelding ]
Moest van Sknr...![]()
En moussy, hier de jouwe..![]()
[ afbeelding ]![]()
*snel weg poetst.![]()
En oh mimu, jij moest goeiekoop vilt hebben? Ik zal morgen kijken hier, we hebben een outlet voor dat soort dingen. Moet daar toch naar toe voor dat singelband...
dat kan ik regelen, ik kan der tackelen, vastbinden en dan haar nagels schoonmaken met removerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef Tegan het volgende:
@snkr-xxx: Heb je ook een foto van je naakte nagels?
Dames, welke kleur is nou echt geweldig mooi, waar je dus veel complimenten bij krijgt? Zeg maar een date-waardig lakje.
als je ze maar weer laktquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat kan ik regelen, ik kan der tackelen, vastbinden en dan haar nagels schoonmaken met remover
Het is er alweer af...quote:
je zal je nog verbazen hoeveel volume uit dit kleine figuur komtquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Oblivion het volgende:
Ik schreeuw niet...![]()
Kleintje daarin tegen..
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dan lak ik ze roze met opi en dan krijg je ook glitters
ik spam het topic vol, sorry![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef Diconnected het volgende:
Tvp![]()
Ik heb voor het eerst zelf een french gedaanHij is echt leuk ^^.
vilt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Nou ik zou het niet eens zo erg vinden al iemand die Nfuoh er af kwam schrobben, want als er iets erger is dan glitters, dan zijn het flakies
Helemaal goed, evenstar!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Nagels, en nee het is neit gelijk maar soit, als N00bje mag dat nog![]()
Me pink is verkeerd t.o.v. de rest![]()
[ afbeelding ]
Lakjes![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind het maar knap..quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lakjes![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef Diconnected het volgende:
Tvp![]()
Ik heb voor het eerst zelf een french gedaanHij is echt leuk ^^.
en dat turquiose blauw-achtigequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef _evenstar_ het volgende:
valt wel op dat ik van paars hou he
Is jouw meiske niet overal allergisch voor?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Uh ik heb ze echt nog niet alle 20 geprobeerd
Ik wil kijken volgende wordt denk ik paars met een oranje french , zal morgen eens proeflakken op mijn meiske
Voor voedsel wel, maar zeep producten etc nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is jouw meiske niet overal allergisch voor?
Moet je wel oppassen dan!
Sweet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:53 schreef moussy het volgende:
Ik heb een rood met witte stips french! en een ziek jongetje met rode appelwangen naast me liggen
[ afbeelding ]
Van hier!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als jullie iemand horen gillen, dan weet je waar het vandaan komt...![]()
Heb eenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:17 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vond de stips mooier, en jij verandert akelig veel van lakjes
*aai*quote:Op woensdag 18 november 2009 00:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb eendag, dan krijg je dat...
Wat een mooie poes !!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel hulp gehad hoor, in het omgooien en voorkauwen van wattenstaafjes..
[ afbeelding ]
Mocht ze er wel op reageren (of gewoon omdat het té schattig is)quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Voor voedsel wel, maar zeep producten etc niet
Ze heeft wel vaker een pinkje met nagellak gehad, en is tot opheden altijd goed gegaan.
Bij haar zit het echt in voeding. en dat is nog steeds een ramp
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja wijffie, daar sta je van te kijken he?![]()
Dat is een goedkoop essence paars met holografische glitters..![]()
(Heb voor jou ook een potje...)
Wat een mooie kat!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[..]
![]()
Leuke strikjes had je.![]()
Veel plezier jullie morgen!
WHOEHAHAHAHA!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mocht ze er wel op reageren (of gewoon omdat het té schattig is)
[ afbeelding ]
http://www.piggypaint.com/
Oeh gave nagels én kleurtjes! Die oranje van Essence heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lakjes![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die strikjes met fimo gedaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:14 schreef Oblivion het volgende:
Mous je strikjes nog...![]()
[ afbeelding ]
Is er ook alweer vanaf, ik heb nu DS van OPI op..
En zie hier de Cherry Kiss, ik vind hem echt héél mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef MissJ het volgende:
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
VLNR:
Catrice - Royal nights (speciale collectie), Majestic Red
Catrice - Cherry Kiss
Catrice - Dazzling Pink
En nu ga ik Cherry Kiss op al mijn nagels doen
In het echt komen de kleuren trouwens mooier over, vooral de Cherry Kiss, daar zit namelijk een lichte shimmer in![]()
En oh ja, dat op de foto is van alle 3 maar 1 laagje! Dekt behoorlijk goed dus.
OMG, wat een prachtige katquote:Op woensdag 18 november 2009 00:27 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
ahhh hihihihiquote:Op woensdag 18 november 2009 10:19 schreef moussy het volgende:
Dirk, de katis een vuilnisbak met doperwtjes in zijn hoofd ipv hersenen, qua karakter lijkt hij het meest op een boskat.. doperwtje dus
Mooi kleurtje MissJ!
Ja. Het is geen grijs-grijs zoals ChG Recycle maar wat warmer. Hij gaat een beetje richting taupe.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik hou jullie niet bij. Maar, m'n lakjes zijn binnen
ga vanavond eens even lekker klooien met alles! En volgens mij is m'n Essie Chinchilly bruinig i.p.v. grijs
, kan dat kloppen?
Ik vind die van de Hema erg lief. Die heeft babyfeet (?) gebruikt op die foto in de OP.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ahhh hihihihi![]()
Even een algemene vraag:
lijkt mij leuk om een soort van glitter topcoat te hebben ofzo zodat ik de wat "saaiere" nagellakjes leuk kan oppimpen. Welke glitter topcoat is een beetje ok? Liefste gewoon 1 die te halen is bij Kruidvat ofzo
geduldig wachtenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG, wat een prachtige kat![]()
![]()
![]()
wat voor ras is het? Ik denk Maine Coon of Noorse Boskat?
Heb zelf 2 katten, 1 is een Turkse Angora, dat is ook echt een beauty.
Ok en on topic: ik wil mijn transdesign bestelling ontvangen!!!!!
Hihihi mijn vriend (met wie ik sinds 2 1/2 week wat heb, dus ben helemaal in) is ook zeer benieuwd naar de lakjes die ik daar besteld heb
Oh dat is niet gek. *opslaat*quote:Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef moussy het volgende:
MiMu, ken je deze al voor lappen vilt? Ik vind het niet duur, 9,95 de meterof moet je echt wol-vilt hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, is striper (dik) uitgesmeerd met tandenstoker.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zijn die strikjes met fimo gedaan?
Knip jij je nagels rond af?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Loqi het volgende:
Om het drama compleet te maken heb ik nu ook een scheur in de nagel van mn wijsvinger aan de andere hand, ook nog ver in het nagelbed (in het midden ongeveer)
Iemand een idee hoe t komt dat mijn nagels aan de zijkanten (en dan ook nog eens zo hoog) beginnen te scheuren? Ik vijl de zijkanten nooit, alleen als er een haakje aanzit ofzo
Veel geduld voor nodig zeker?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, is striper (dik) uitgesmeerd met tandenstoker.
Jeetjequote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ze had het er binnen vijf minuten opzitten
Mooi!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef liiszle het volgende:
Barbie nageltjes buiten
[ afbeelding ]
Senk joe, ik ga straks even de Hema en Kruidvat checken.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind die van de Hema erg lief. Die heeft babyfeet (?) gebruikt op die foto in de OP.
De Essence heeft ook glittertopcoats met barglitter en verschillende maten glitter. Ook erg leuk maar het effect is totaal anders, veel opvallender.
Tofquote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef liiszle het volgende:
Barbie nageltjes buiten
[ afbeelding ]
Ik knip helemaal nietquote:
Ah oke.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, is striper (dik) uitgesmeerd met tandenstoker.
Je maakt de zijkanten zwak door ze ovaal te vijlen. Probeer eens alleen de lengte te vijlen, en de punt erin te houden zeg maar. Dat werkt bij mij, met ronde nagels kon ik heel makkelijk dubbelklappen omdat de zijkant zo dun was. Hoop dat het duidelijk is...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik knip helemaal niet![]()
ik vijl ze ovaal in dezelfde vorm als m'n nagelbed/riem
Ik vijl ook altijd 1 richting op, niet zagend
ik vijl alleen de uiteindes bij, niet de zijkant. en ik kom niet bij het nagelbed in de buurt, maar daar scheuren zequote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je maakt de zijkanten zwak door ze ovaal te vijlen. Probeer eens alleen de lengte te vijlen, en de punt erin te houden zeg maar. Dat werkt bij mij, met ronde nagels kon ik heel makkelijk dubbelklappen omdat de zijkant zo dun was. Hoop dat het duidelijk is...
Normaal groeit je nagel zo: ]. Als je daarmee dagelijkse dingen doet dan kan de nagel alle druk opvangen. Als je ze ) vijlt dan lukt dat minder goed. Druk je tegen je nagel, dan gebeurt er net zoiets als bij het omklappen van de nagel, de zijkant wordt zwakker en zwakker.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik vijl alleen de uiteindes bij, niet de zijkant. en ik kom niet bij het nagelbed in de buurt, maar daar scheuren ze
dat ziet er wel heel erg leuk uitquote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef es70 het volgende:
Mooie kleurtjes en leuke stippels/streepjes/strikjes.
Opa's pyama(maar dan bling
)...
[ afbeelding ]
Jup. De oplossing is nog meer smeren en vettere crème smeren. Ik heb slechte ervaringen met handcrème op basis van glycerine, met name in de winter. Het doet echt helemaal niets voor me. Ik mot vet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef puntoortje het volgende:
Hebben jullie met het koudere weer ook last van "slechte handen"? Droge handen, breekbare nagels, net boven je nagelranden van die rare losse velletjes die geirriteerd raken?
Wat doen jullie eraan? Ik gebruik regelmatig handcreme, maar helaas niet echt met resultaat! Deze dame gaat iig de overgebleven 9 nagels inkorten
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
@Tegan: ik snap niks van je vijlverhaal.Mijn nagels groeien helemaal niet puntig. Gelukkig niet.
![]()
mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Crappy crappy flitsfoto bij gebrek aan zon
[ afbeelding ]
P2 Glory met plate m66
Overheen gekeken...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
zo zijn ze echtiets feller dan die van buiten. slechte camera
en ik heb de Gosh rainbow glitter er over heen (niet mn pink, daar zit gewone glitter op)
Sambal bij? Oftewel, heel goed gelukt!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jup. De oplossing is nog meer smeren en vettere crème smeren. Ik heb slechte ervaringen met handcrème op basis van glycerine, met name in de winter. Het doet echt helemaal niets voor me. Ik mot vet.![]()
En mijn paraffinebadje.![]()
@Misstique: volgens mij kan je die hier niet krijgen en ook niet via internet kopen.![]()
@Tegan: ik snap niks van je vijlverhaal.Mijn nagels groeien helemaal niet puntig. Gelukkig niet.
![]()
[ afbeelding ]
P2 Glory met plate m66
leuke nageltjesquote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jup. De oplossing is nog meer smeren en vettere crème smeren. Ik heb slechte ervaringen met handcrème op basis van glycerine, met name in de winter. Het doet echt helemaal niets voor me. Ik mot vet.![]()
En mijn paraffinebadje.![]()
@Misstique: volgens mij kan je die hier niet krijgen en ook niet via internet kopen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
P2 Glory met plate m66
Ah OK. Dat klopt inderdaad, iets hoekiger laten werkt veel beter.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoel dit. Sorry dat ik jouw foto heb misbruikt. Die hoek die daar zit vangt veel druk op van dagelijkse dingen. Maar, als je ze rond vijlt, dan oefen je meer druk op het blauwe, waardoor het daar sneller inscheurt.
Uiercrèmequote:Op woensdag 18 november 2009 13:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leuke nageltjes![]()
Dat glycerine zit ook in de mijne , ik zal dus maar eens opzoek gaan naar een lekkere vette creme, heb je tips?
Hier heb je tutorial:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |