Echte tsaren hebben een kruisdoos360, met je toetsenbordquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat wil je dan, een bordspel?
of ga je over een gameconsolebeginnen
Shooters spelen op een consolequote:
quote:
nog geen problemen gehad, misschien zou je een fatsoenlijke PC kopen en van de inbel verbinding overstappen naar kabel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
Die game is sowieso (als ie werkt) fucking buggy op de PC. De multiplayer werkt ook voor geen meter
Ligt dan toch echt aan je configurationi.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
Die game is sowieso (als ie werkt) fucking buggy op de PC. De multiplayer werkt ook voor geen meter
Ik vind het eigenlijk beter draaien dan Modern Warfare 1, behalve het STEAM gedeelte dan he...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
Console fanboy zeker? Ik neem aan dat je het niet eens hebt geprobeert op de pc? Hier werkt matchmaking en alles gewoon prima, geen lag etc etc.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
enquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef Inverted_World het volgende:
hier doet ie het perfect.
quote:
hier draait ie perfect in hoge resolutie en detail op een aldi pc van 3 jaar oudquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ligt dan toch echt aan je configurationi.
steam is al jaren niet kut meer...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Leuk een nieuw spel:
[ afbeelding ]
KUTSTEAM !!
We zijn het eens linkse makkerquote:
quote:
pc = zielige nerd...?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Als je spellen speelt, doe je dat altijd op een console. Speel je op je pc ben je per definitie een zielige nerd, laat dat duidelijk zijn.
Verder speel je zoveel mogelijk met vrienden (fifa in combinatie met of als drankspel). Je mag maar een paar spellen hebben en je hebt sowieso een voetbalspel anders behoor je wederom tot de groep genoemd in de eerste alinea. Shooters mag je alleen spelen, mits ze heel goed zijn, zoals MW2.
Zie hier, de game-etiquette.
You have been trolled.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
pc = zielige nerd...?
zie hierboven het typische voorbeeld van een game nerd.. denken dat games alleen op consoles kunnen en elk pc game verafschuwen... terwijl ze ondertussen ingemaakt worden door de pc gamers..
Omdat je faalt, consoles zijn beter omdat je dan niet kenker irritante mensen hebt die aimbots, multihacks en andere kanker zooi gebruiken. En het dan gewoon eerlijk blijft, tenzij ze een lagswitch gebruikenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Pudding_broodje het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen met zo'n console om kunnen gaan, JE KAN NIET EENS FATSOENLIJK RICTEN MET ZO"N DING!!!
de echte cheaters worden ervanzelf uitgefiltert en gebanned, dus dat probleem heb je voor maar even..quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Raznet het volgende:
[..]
Omdat je faalt, consoles zijn beter omdat je dan niet kenker irritante mensen hebt die aimbots, multihacks en andere kanker zooi gebruiken. En het dan gewoon eerlijk blijft, tenzij ze een lagswitch gebruikenmaar die mensen word meestal al snel verbannen.
Oh jah, ook is er geen verschil in de hardware wat dus voor eerlijker matches zorgt. Behalve misschien dan in de maat van je TV maar dat maakt niet echt zoveel uit. Op consoles draait het gewoon puur op skill, en niet om wie de beste hardware heeft of de beste configuratie met de beste autoexec's.
Gamen op een console.quote:
Juist het tegengestelde. Geen dedicated servers. Dus ook geen admins om cheaters gelijk te bannen. Niet mogelijk om als clan te spelen (competitie etc.). Een ping van 100 ms of hogerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Console fanboy zeker? Ik neem aan dat je het niet eens hebt geprobeert op de pc? Hier werkt matchmaking en alles gewoon prima, geen lag etc etc.
Das best een leuke verzamelingquote:Op woensdag 18 november 2009 00:59 schreef Elixabete het volgende:
Steam werkt gewoon top!
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen lag mee gemaakt en nu denk ik 10 potjes gespeelt. Doormiddel van private servers is clan vs clan prima te doen hoor. In één van de potjes die ik speelde zat zelfs een gehele clan..quote:Op woensdag 18 november 2009 02:46 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Juist het tegengestelde. Geen dedicated servers. Dus ook geen admins om cheaters gelijk te bannen. Niet mogelijk om als clan te spelen (competitie etc.). Een ping van 100 ms of hoger.
En zo zijn er nog tig dingen aan de PC versie die gewoon zuigen.
Hartstikke handig dat programma!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Gatenkaas het volgende:
Steam.![]()
TS kan er gewoon niet mee omgaan.
Dat dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 07:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Console boys die roepen dat pcgamers newbs zijn.![]()
![]()
Zowel op Xbox als PC gespeeld. PC werkt echt vele malen beter en je hebt niet van die falende auto-aim toestanden nodig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Markster het volgende:
nooit halo gespeeld?
of gears ?
bek houden dus.
Dude het is gewoon MW2quote:Op woensdag 18 november 2009 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Er gaat niks boven games spelen zoals MWF2 op de PC
Good old days.
Eve-online is een faalspel voor mensen zonder leven.quote:Op woensdag 18 november 2009 05:34 schreef Henno het volgende:
Probeer een game als EVE-Online maar eens op een console voor te stellen. Gaat niet lukken, sommige spellen zijn er gewoon te veelzijdig voor, zeker qua interface. Daar zijn dingen als gamepads/-controllers nooit voor ontworpen geweest.
(aangezien alles via 1 servercluster loopt daar en de developers redelijk trigger happy zijn wat betreft bannen van cheaters, valt het misbruik wel mee)
Komt bij dat er een hele internet community rond dergelijke games hangt met eigen websites en tools e.d., dus dan is een console gewoon minder praktisch/veelzijdig.
Uuh nee, de PC versie heeft geen auto aim. PC gamers hebben die shit niet nodig, aangezien ze geen besturing gebruiken die nooit is bedoeld voor shooters, zoals een gamepad. Poorten betekent niet dat ze helemaal niks veranderen hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef Raznet het volgende:
En wil niks zeggen hoor, maarde pc versie is exact het zelfde als de xbox360 en ps3 versie, Aangezien het spel ontwikkeld is op de xbox360 en daarna overgeport is naar de ps3 en pc. Dus faal voor de mensen die concluderen dat de PC versie geen auto-aim heeft
. Modern Warfare 2 faalt zoiezo in bijna alle game modus behalve hardcore team deatmatch
Daar heb je gelijk in, daarom dat ze er ook voor het gemak de dedicated servers uit hebben gelaten, was teveel moeitequote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef Raznet het volgende:
En wil niks zeggen hoor, maarde pc versie is exact het zelfde als de xbox360 en ps3 versie, Aangezien het spel ontwikkeld is op de xbox360 en daarna overgeport is naar de ps3 en pc.
En hier faal je weer gigantischquote:Dus faal voor de mensen die concluderen dat de PC versie geen auto-aim heeft. Modern Warfare 2 faalt zoiezo in bijna alle game modus behalve hardcore team deatmatch
Ik koop gewoon een stuurtje etc. voor de PC, heb ik een betere game ervaring met betere kwaliteitquote:Op woensdag 18 november 2009 09:12 schreef Dennis_enzo het volgende:
Er is nog steeds geen console gamer die een PC gamer verslaat op shooter gebiedRacers en sportspellen werken dan weer lekkerder op een console.
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan een shooter met auto-aim, ik ken er dan ook geen enkele voor de pc die dat heeft. MW2 heeft ook geen auto-aim op de pc. Je kunt tenslotte met een muis en toetsenbord veel nauwkeuriger zijn dan met een paar knopjes en pookjes. Dus jij faalt.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef Raznet het volgende:
En wil niks zeggen hoor, maarde pc versie is exact het zelfde als de xbox360 en ps3 versie, Aangezien het spel ontwikkeld is op de xbox360 en daarna overgeport is naar de ps3 en pc. Dus faal voor de mensen die concluderen dat de PC versie geen auto-aim heeft
. Modern Warfare 2 faalt zoiezo in bijna alle game modus behalve hardcore team deatmatch
Al dus de eeuwige pc gaming noob, die niet kan richten met een muis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Raznet het volgende:
[..]
Omdat je faalt, consoles zijn beter omdat je dan niet kenker irritante mensen hebt die aimbots, multihacks en andere kanker zooi gebruiken. En het dan gewoon eerlijk blijft, tenzij ze een lagswitch gebruikenmaar die mensen word meestal al snel verbannen.
Oh jah, ook is er geen verschil in de hardware wat dus voor eerlijker matches zorgt. Behalve misschien dan in de maat van je TV maar dat maakt niet echt zoveel uit. Op consoles draait het gewoon puur op skill, en niet om wie de beste hardware heeft of de beste configuratie met de beste autoexec's.
Pas maar op dat je batterijen van je 360 controller niet op gaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef Markster het volgende:
[..]
nooit halo gespeeld?
of gears ?
bek houden dus.
Mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 09:35 schreef LePoo het volgende:
[..]
Al dus de eeuwige pc gaming noob, die niet kan richten met een muis.
Toch maar de overstap gemaakt naar de console, waar iedereen standaard ruk in is, omdat richten met een controller lang niet zo snel en nauwkeurig kan als op de pc?
Dat je snelheid en behendigheid tekort kwam op de pc, is nog geen reden op pc gamers te bashen.
Eerst naar jezelf kijken, alvorens je andere de schuld geeft van je eigen falen, faalhaas.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005576238/index.htmlquote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Pas maar op dat je batterijen van je 360 controller niet op gaan
owen vieze motherfucker wanneer kom je weer naar school?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005576238/index.html
Nooit last van
Wanneer ik niet meer ziek ben.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:27 schreef Nemii het volgende:
[..]
owen vieze motherfucker wanneer kom je weer naar school?
Matchmaking zorgt wel voor lag, en een behoorlijk voordeel voor de host.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Console fanboy zeker? Ik neem aan dat je het niet eens hebt geprobeert op de pc? Hier werkt matchmaking en alles gewoon prima, geen lag etc etc.
Hmm, hoe heb jij de ping zichtbaar gemaakt? Ik heb alleen, zoals in de bovenste afbeelding, de balkjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:34 schreef seto het volgende:
[..]
Matchmaking zorgt wel voor lag, en een behoorlijk voordeel voor de host.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wanneer ik niet meer ziek ben.
http://www.modernwarfail2(...)tead-of-signal-bars/quote:Op woensdag 18 november 2009 10:39 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hmm, hoe heb jij de ping zichtbaar gemaakt? Ik heb alleen, zoals in de bovenste afbeelding, de balkjes.
Vraag me af of dat tot een ban kan leiden, met dat gay VAC.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.modernwarfail2(...)tead-of-signal-bars/
40 pleuro voor een niet eens geupdate enginequote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef ZeFetish het volgende:
Dat zoveel mensen dit spel nog spelen
Ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef seto het volgende:
Ach, hopelijk komt er snel een hack voor dedicated servers, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
Jawel, zie vorige post.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het is niet zo dat het erin zit en alleen gedisabled is ofzo.
Dat werkt gewoonquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Joooo-pi het volgende:
of ga je over een gameconsolebeginnen
maar alles staat op nul vindt je het gek dat het niet gebalanceerd is!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef seto het volgende:
[..]
Jawel, zie vorige post.
Lean zit ook gewoon nog in het spel, maar ze hebben alle waardes op 0 gezet.
00705584: 'player_lean_rotate_crouch_right',0
00707518: 'Amount to rotate the player 3rd person model when crouch leaning right',0
00708564: '+leanleft',0
0070E47C: 'player_lean_rotate_right',0
00711A18: 'player_lean_rotate_crouch_left',0
007125D8: 'player_lean_shift_crouch_right',0
007143E0: '-leanright',0
0071444C: '+leanright',0
006D8968: 'Amount to shift the player 3rd person model when crouch leaning left',0
006DD854: 'player_lean_shift_left',0
006E0008: 'player_lean_shift_crouch_left',0
006E354C: 'player_lean_rotate_left',0
006E44CC: 'player_lean_shift_right',0
006E8E2C: 'Amount to shift the player 3rd person model when leaning left',0
006F3A28: 'Amount to shift the player 3rd person model when crouch leaning right',0
006F8548: 'Amount to rotate the player 3rd person model when leaning right',0
00702448: 'Amount to rotate the player 3rd person model when crouch leaning left',0
00716BE0: 'Amount to rotate the player 3rd person model when leaning left',0
0072A5CC: 'Amount to shift the player 3rd person model when leaning right',0
007324BC: '-leanleft',0
Echt exact dezelfde code uit Modern Warfare 1, om te huilen dit.
Misschien heb je gelijk, er zijn trouwens nog veel meer instellingen voor servers maar die zal ik even achterwege laten. Het geeft in ieder geval hoop op eigen dedicated serversquote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat die instellingen er nog in zitten wil niet automatisch zeggen dat de code er ook inzit hoor
quote:Step 1: Download and activate the console hack. More information about that can be found here:
http://www.modernwarfail2(...)nlocker-for-pc-v1-1/
Step 2: Start a private match, preferably using the console.
Step 3: Once in the game, enter one of the following commands (without the quotes):
“/set g_gametype gtnw”
“/set g_gametype oneflag”
“/set g_gametype vip”
Step 4: Try to play.
Addition (Thanks to Iragequit, See comments of this article):
If it isn’t working, try this: after entering the command to change the gametype, enter the command /map_restart
The first gametype – “gtnw” – is Global Thermonuclear War. To play, simply capture the objective: a nuclear bomb. When captured, the bomb detonates…
The second gametype – “oneflag” – is One Flag CTF. To play, capture the flag in the middle and bring it back to your base.
The third gametype – “vip” – is VIP. To play, defend the VIP. Or, if you’re on the other team, kill the VIP.
These gametypes were only tested on Afghan and Favela. They may not work for all maps.”
So it seems we have finally identified the DLC that Activision/IW wanted to pimp to us. It has been right in the game all along.
Oh IW, first the console, then lean and all the other stuff, sometimes I think you do this on purpose, like you know Kotick is a retard and the only way you can pull one over on him is doing stuff like this.
Either that or you think PC users are dumber than the average eggplant
er wordt helemaal niet met zekerheid gezegd dat:quote:Op woensdag 18 november 2009 11:29 schreef switchboy het volgende:
Wat ook wel fail is, is dat de DLC die ze later tegen betaling uit gaan brengen al gewoon in de game zit!
http://www.modernwarfail2(...)dden-mw2-game-types/
Stelletje naaiers.
[..]
Ait, kost je maar 20 euro extraquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005576238/index.html
Nooit last van
Mee eens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
Werkt prima, heb er echt geen problemen mee.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:55 schreef seto het volgende:
veel plezier met die shooters op je console he
ik doe toch echt beter gamen op een HD PC met dubbel HD scherm en een toetsenbord & muisquote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef Agiath het volgende:
PC-gaming
Een pc is voor internet en om op te werken, gamen doe je anno 2009 gewoon op je HD console met HD scherm.
Dat IW en andere ontwikkelaars überhaupt nog spellen uitbrengen voor de PC is mij een raadsel
lekker mikken met die analog sticks inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Werkt prima, heb er echt geen problemen mee.
Kan jij geen HD Monitor betalen voor je pc..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef Agiath het volgende:
PC-gaming
Een pc is voor internet en om op te werken, gamen doe je anno 2009 gewoon op je HD console met HD scherm.
Dat IW en andere ontwikkelaars überhaupt nog spellen uitbrengen voor de PC is mij een raadsel
ja het maakt het speelveld wel gelijk al iedereen kutcontrols heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Werkt prima, heb er echt geen problemen mee.
de UT '99 gui is nog de beste menustructuur voor een spel. En is hierna nooit meer geëvenaard.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef Dibble het volgende:
Wauw, nu ik er opeens bij nadenk, we zijn een heel eind gekomen in 10 jaar tijd
Precies tien jaar geleden UT99 Online
[ afbeelding ]
En 10 jaar later, populairste shooter online
Oh nee hoor, het enige wat ik heb meegemaakt is 20 minuten lang steam eruit. Voor de rest geen problemen meegemaakt.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:39 schreef donthate het volgende:
het is altijd nog beter als dat gezeik op de playstation 3 met modern warfare 2 1ste 3dagen geen party online en dan ook nog is een dag lag die er helemal uitmjaa nu alles goed maar van wat k allemaal hoor moet het op pc wel drama zijn:? of valt dat nog best mee
Werkt prima! Ik zou niet meer anders willenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef seto het volgende:
[..]
lekker mikken met die analog sticks inderdaad
Tales of Valor.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:59 schreef Elixabete het volgende:
Steam werkt gewoon top!
[ afbeelding ]
Tja wie niet beter weet...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Werkt prima! Ik zou niet meer anders willen
Wel typisch dat MW2 nog geen metascore heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tales of Valor.
Dé manier om een topgame om zeep te helpen.
Is een echte retardquote:
LAN gaat ook via IWnet, het is totaal kut.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef piekartz87 het volgende:
vond de single player wel lachen. beetje dom schieten maar dat is soms ook wel fijn.
gewoon voluit. en thank god met een muis en keyboard.
multiplayer doe ik wel op lan ofzo. verder geen trek in
omg,, dat verneukt de lan speelbaarheid wel behoorlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:39 schreef Fingon het volgende:
[..]
LAN gaat ook via IWnet, het is totaal kut.
Eensquote:Op woensdag 18 november 2009 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
De game is toch wel erg vet hoor![]()
Ik hoor veel kritiek, maar voordat ik highest rank ben, ben ik MW1 allang vergeten(en daar heb ik wat uurtjes inzitten
![]()
)
Steam hoeft echter van mij echt niet
fijn dat je een mening hebt.quote:
Je hoeft het niet te spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tales of Valor.
Tales of Valor is juist leuk.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tales of Valor.
Dat is verder totaal geen argumentatie voor het feit dat jij het buggy vind.....quote:Op woensdag 18 november 2009 02:46 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Juist het tegengestelde. Geen dedicated servers. Dus ook geen admins om cheaters gelijk te bannen. Niet mogelijk om als clan te spelen (competitie etc.). Een ping van 100 ms of hoger.
En zo zijn er nog tig dingen aan de PC versie die gewoon zuigen.
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is verder totaal geen argumentatie voor het feit dat jij het buggy vind.....
De game werkt echt perfect hoor
Tevens, het is niet op iedere server zo dat je een ping van 100ms of hoger hebt. Daarnaast heb ik echt enorm lang MW1 online gedaan tegen andere spelers die allemaal een ping van rond de 200 hadden en verder totaal niet laggden.
Juistquote:Op woensdag 18 november 2009 21:53 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
fijn dat je een mening hebt.
mijn mening is dat jou mening zuigt
Vroeger ook heel veel CS gespeeld, maar ik vind het net zo fijn spelen als met controller, kwestie van wennenquote:
Ja, alleen "bij games" waar snelheid en skill + reactie van een speler hoog moeten zijn "UT3" wordt de console man zwaar geslacht door de PC gamer..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vroeger ook heel veel CS gespeeld, maar ik vind het net zo fijn spelen als met controller, kwestie van wennen. Daarbij is gamen op je chille bank met groot scherm veel relaxter dan op je bureaustoel met een muisje
Dan was je niet erg goed, sorry.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef Agiath het volgende:
Vroeger ook heel veel CS gespeeld, maar ik vind het net zo fijn spelen als met controller, kwestie van wennen.
Hier heb je soms wel een punt, maar een chille bureaustoel maakt veel goed.quote:Daarbij is gamen op je chille bank met groot scherm veel relaxter dan op je bureaustoel met een muisje
http://www.escapistmagazi(...)re-A-Poor-Mans-Mousequote:"No matter how hard we work on it to make the perfect analog stick controls - and as an aside we have got really good analog stick controls - it is a poor man's mouse at the end of the day," he said.
Sean van de Leenbakker doet het erg goedquote:Op donderdag 19 november 2009 11:39 schreef seto het volgende:
[..]
Dan was je niet erg goed, sorry.
[..]
Hier heb je soms wel een punt, maar een chille bureaustoel maakt veel goed.
Dus omdat ik een controller ook fijn vindt werken zou ik slecht zijn met een toetsenbord en muis?quote:
U cant have bothquote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus omdat ik een controller ook fijn vindt werken zou ik slecht zijn met een toetsenbord en muis?![]()
Leg me dat even uit.
Epischquote:Op woensdag 18 november 2009 07:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Console boys die roepen dat pcgamers newbs zijn.![]()
![]()
Sportwagensquote:Op woensdag 18 november 2009 14:48 schreef Agiath het volgende:
PC-gaming
En indien nodig hoger dan 1080p.... De pc wordt gelimiteerd door TVquote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Sportwagens
Een sportwagen is voor racen op een parcours, rijden doe je anno 2009 gewoon in een smart met kinderzitje op de bijrijdersstoel.
Dat Audi en andere fabrikanten überhaupt nog sportwagens uitbrengen voor de openbare weg is mij een raadsel
Misleide dwaas.
De console titels met 1080p resolutie zijn op 1 hand te tellen.
Het gros is helemaal geen full hd maar 700p of minder.
Een pc kan je ook met hdmi aan je full HD tv hangen en dan wel met full had spelen.
Met een beetje fatsoenlijk systeem en een goed computerscherm kan je de full hd resolutie makkelijk voorbij knallen.
Maar PC-gaming is voor nerds met drakenshirts en wolventruien, dat weet natuurlijk iedereenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
slechte vergelijking geblaat
WOW enzo wel ja.... Denk dat jij meer nerd bent denk ikquote:Op donderdag 19 november 2009 12:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar PC-gaming is voor nerds met drakenshirts en wolventruien, dat weet natuurlijk iedereen
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:03 schreef piekartz87 het volgende:
De pcgames worden gelimiteerd door de console.
zo lelijk als de console gameplay er vanaf druipt.
geen bewegingsvrijheid in de gameplay.
Jij begint opeens over WOW, nerd!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef ZeFetish het volgende:
[..]
WOW enzo wel ja.... Denk dat jij meer nerd bent denk ik
Je zegt dat je het net zo fijn vindt spelen als een toetsenbord + muis. Acties die ik vroeger in CS deed zou ik echt niet na kunnen doen op een controller hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus omdat ik een controller ook fijn vindt werken zou ik slecht zijn met een toetsenbord en muis?![]()
Leg me dat even uit.
Ik speel niet eens WoW, PC is multifunctioneel en ja in aanschaf duurder wat dacht je van 60euri per spelquote:Op donderdag 19 november 2009 12:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij begint opeens over WOW, nerd!
3000quote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef Agiath het volgende:
[..]Zit je dan met je 3000 euro PC'tje , lekker voor je
Laat m, infidelquote:Op donderdag 19 november 2009 12:06 schreef seto het volgende:
[..]
Je zegt dat je het net zo fijn vindt spelen als een toetsenbord + muis. Acties die ik vroeger in CS deed zou ik echt niet na kunnen doen op een controller hoor.
Klopt, maar dat is opzich ook niet nodig op de console omdat niemand dat kan.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:06 schreef seto het volgende:
[..]
Je zegt dat je het net zo fijn vindt spelen als een toetsenbord + muis. Acties die ik vroeger in CS deed zou ik echt niet na kunnen doen op een controller hoor.
Voor MW2 betaal je ook gewoon 50 euro hoor op de PC.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:08 schreef ZeFetish het volgende:
[..]
Ik speel niet eens WoW, PC is multifunctioneel en ja in aanschaf duurder wat dacht je van 60euri per spel
Geen idee, ik koop geen troep..quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Voor MW2 betaal je ook gewoon 50 euro hoor op de PC.
allemachtig waar koop jij je pc's?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:04 schreef Agiath het volgende:
[..]Zit je dan met je 3000 euro PC'tje , lekker voor je
Mooi zoquote:Op donderdag 19 november 2009 12:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is opzich ook niet nodig op de console omdat niemand dat kan.
Laat ik maar gewoon zeggen dat ik met MW2 (en 1) nooit enig irritatie heb ondervonden aan controls, en ik heb zelfs MW1 op de PC gespeeld een tijdje, en ik vond de controls net zo fijn werkenHet laatste is natuurlijk wel iets sneller
¤45 bij de mediamarkt. Op internet nog wel goedkoper, maar dan moet je wel ff wachten voor ie in huis is:quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
nee zeker niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tevens de reden waarom developers steeds minder omkijken naar PCquote:Op donderdag 19 november 2009 12:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nee zeker niet.
voor bagger betaalt men niet maar gaat men proefspelen via onze vrienden van thepiratebay![]()
dat is de reden waarom pc gewoon rulet. Je kunt er meer shit voor downloaden.
moeten ze niet van die bagger games maken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tevens de reden waarom developers steeds minder omkijken naar PC
Lukt vaak juist wel met cracksquote:Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef eQuaL het volgende:
Bovendien is het online veel leuker, en dat lukt vaak niet/half met cracks
Meteen een reden dat ik het spel toch niet ga spelen
Een trial met alle mogelijkheden zou ik dan wel weer leuk vinden![]()
![]()
Ik zeg toch ook dat de game niet laggde bij een ping van 200ms? Faalkneusquote:
Wat een faalvergelijking, allereerst kloppen de namen al niet. Het is geen COD 4 vs MW2quote:Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
moeten ze niet van die bagger games maken.
gekocht zo ooit mijn hoofd : l4d1, hl1 en 2, diablo 1+2, 2jaar lang WoW,
op de lijst: starcraft2, diablo3 en l4d2
ik koop echt wel wat maar geen bagger console zooi met crappy mp.
[ afbeelding ]
Dat merk je idd niet, de lag wordt gemaskeerd op de consoles. Ga maar eens counterstrike op een 30 ping server spelen. Merk je pas echt wat accuraatheid is.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lukt vaak juist wel met cracks
Ik heb zelf wel uiteindelijk een losse key gekocht voor Modern Warfare 1 zodat ik op zombie mod servers kon spelen maar daarvoor heb ik mij echt maanden vermaakt op cracked servers.
Same met command & conquer en dergelijke.
[..]
Ik zeg toch ook dat de game niet laggde bij een ping van 200ms? Faalkneus
Tevens is de verbindingssnelheid totaal afhankelijk van de verbinding van de gebruikers en dus niet van het spel zelf
Nee sorry ik heb geen Credit Card die nodig is om Arcade spellen op PSN te spelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
ALS je dan een console koopt, koop dan gewoon een ps3![]()
Consoles + Aimen = Faalquote:
Die heeft de PS3 ondertussen ook hoor. Toegegeven, het heeft wel lang geduurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:48 schreef Droomert het volgende:
Consoles
[..]
Nee sorry ik heb geen Credit Card die nodig is om Arcade spellen op PSN te spelen.
Terwijl je op de 360 gewoon alles met pre-paid kaartjes kan kopen.
Tevens Multi-platformers zijn slechter op de ps3.
Niet laggen met 0,2 sec vertraging, ben je net begonnen met online gamen?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik zeg toch ook dat de game niet laggde bij een ping van 200ms? Faalkneus
Uh, no shit.quote:Tevens is de verbindingssnelheid totaal afhankelijk van de verbinding van de gebruikers en dus niet van het spel zelf
PS3 pre-pay kaarten liggen hier gewoon @ de plaatselijke Intertoysquote:Op donderdag 19 november 2009 14:48 schreef Droomert het volgende:
Consoles
[..]
Nee sorry ik heb geen Credit Card die nodig is om Arcade spellen op PSN te spelen.
Terwijl je op de 360 gewoon alles met pre-paid kaartjes kan kopen.
Tevens Multi-platformers zijn slechter op de ps3.
Klopt kwam ik te laat achter.quote:
Omdat het spel slomer is gemaakt en je een auto-aim hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:51 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel best te doen hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat het spel slomer is gemaakt en je een auto-aim hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Hier gellukig nog geen last van gehad ik speel nu ook al vanaf de release via steam ben er tot nu toe nog best tevreden mee...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Leuk een nieuw spel:
[ afbeelding ]
KUTSTEAM !!
Inderdaad, volgens mijn accountinfo gebruik ik het sinds 2003 en ik kan me eigenlijk geen enkele keer herinneren dat het er echt langdurig uit lag, hooguit een uurtje maar dat was tijdens de beta. Je merkt wel dat de servers het zwaar hebben bij releasedagen van grote titels, maar dat is vrijwel altijd binnen een dag al opgelost.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:02 schreef mschol het volgende:
waarom hebben mensen zoveel problemen met steam.. in de jaren dat ik het gebruik komt het echt zelden tot nooit voor dat steam eruit ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |