Echte tsaren hebben een kruisdoos360, met je toetsenbordquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat wil je dan, een bordspel?
of ga je over een gameconsolebeginnen
Shooters spelen op een consolequote:
quote:
nog geen problemen gehad, misschien zou je een fatsoenlijke PC kopen en van de inbel verbinding overstappen naar kabel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
Die game is sowieso (als ie werkt) fucking buggy op de PC. De multiplayer werkt ook voor geen meter
Ligt dan toch echt aan je configurationi.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
Die game is sowieso (als ie werkt) fucking buggy op de PC. De multiplayer werkt ook voor geen meter
Ik vind het eigenlijk beter draaien dan Modern Warfare 1, behalve het STEAM gedeelte dan he...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
Console fanboy zeker? Ik neem aan dat je het niet eens hebt geprobeert op de pc? Hier werkt matchmaking en alles gewoon prima, geen lag etc etc.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Gloeidoos het volgende:
enquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef Inverted_World het volgende:
hier doet ie het perfect.
quote:
hier draait ie perfect in hoge resolutie en detail op een aldi pc van 3 jaar oudquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ligt dan toch echt aan je configurationi.
steam is al jaren niet kut meer...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Leuk een nieuw spel:
[ afbeelding ]
KUTSTEAM !!
We zijn het eens linkse makkerquote:
quote:
pc = zielige nerd...?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Als je spellen speelt, doe je dat altijd op een console. Speel je op je pc ben je per definitie een zielige nerd, laat dat duidelijk zijn.
Verder speel je zoveel mogelijk met vrienden (fifa in combinatie met of als drankspel). Je mag maar een paar spellen hebben en je hebt sowieso een voetbalspel anders behoor je wederom tot de groep genoemd in de eerste alinea. Shooters mag je alleen spelen, mits ze heel goed zijn, zoals MW2.
Zie hier, de game-etiquette.
You have been trolled.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
pc = zielige nerd...?
zie hierboven het typische voorbeeld van een game nerd.. denken dat games alleen op consoles kunnen en elk pc game verafschuwen... terwijl ze ondertussen ingemaakt worden door de pc gamers..
Omdat je faalt, consoles zijn beter omdat je dan niet kenker irritante mensen hebt die aimbots, multihacks en andere kanker zooi gebruiken. En het dan gewoon eerlijk blijft, tenzij ze een lagswitch gebruikenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Pudding_broodje het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen met zo'n console om kunnen gaan, JE KAN NIET EENS FATSOENLIJK RICTEN MET ZO"N DING!!!
de echte cheaters worden ervanzelf uitgefiltert en gebanned, dus dat probleem heb je voor maar even..quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Raznet het volgende:
[..]
Omdat je faalt, consoles zijn beter omdat je dan niet kenker irritante mensen hebt die aimbots, multihacks en andere kanker zooi gebruiken. En het dan gewoon eerlijk blijft, tenzij ze een lagswitch gebruikenmaar die mensen word meestal al snel verbannen.
Oh jah, ook is er geen verschil in de hardware wat dus voor eerlijker matches zorgt. Behalve misschien dan in de maat van je TV maar dat maakt niet echt zoveel uit. Op consoles draait het gewoon puur op skill, en niet om wie de beste hardware heeft of de beste configuratie met de beste autoexec's.
Gamen op een console.quote:
Juist het tegengestelde. Geen dedicated servers. Dus ook geen admins om cheaters gelijk te bannen. Niet mogelijk om als clan te spelen (competitie etc.). Een ping van 100 ms of hogerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Console fanboy zeker? Ik neem aan dat je het niet eens hebt geprobeert op de pc? Hier werkt matchmaking en alles gewoon prima, geen lag etc etc.
Das best een leuke verzamelingquote:Op woensdag 18 november 2009 00:59 schreef Elixabete het volgende:
Steam werkt gewoon top!
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen lag mee gemaakt en nu denk ik 10 potjes gespeelt. Doormiddel van private servers is clan vs clan prima te doen hoor. In één van de potjes die ik speelde zat zelfs een gehele clan..quote:Op woensdag 18 november 2009 02:46 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Juist het tegengestelde. Geen dedicated servers. Dus ook geen admins om cheaters gelijk te bannen. Niet mogelijk om als clan te spelen (competitie etc.). Een ping van 100 ms of hoger.
En zo zijn er nog tig dingen aan de PC versie die gewoon zuigen.
Hartstikke handig dat programma!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Gatenkaas het volgende:
Steam.![]()
TS kan er gewoon niet mee omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |