abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74854725
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Ezio het volgende:

[..]

De mijne is er over een uurtje
quote:
Order: 6163 - 15-11-2009
1 X Assassins Creed 2 - Playstation 3 - 1 verzonden
.
Amen.
pi_74854864
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:15 schreef Mandamo het volgende:
RAWR! Crap site! Op de site geven ze zelf 19-11 als releasedatum, maar ze hebben hem nog niet eens verstuurd!
waar besteld? Ik heb hem bij xlnl besteld (vorige week al ergens) en stond release eerst 17 November, mja ik wist dat het 19 zou kunnen worden dus was niet zo erg(werd ook aangepast op de site), maar nu is ie op de site wel al te bestellen als je voor 16.00 besteld maar hij is nog steeds niet verzonden. dus heb maar een mailtje gestuurd, lowliferssss
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_74854941
Joechei, joechei, wat ben ik heden blij!

White edition net in ontvangst mogen nemen
Nu spelen, Ciao!
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:47:02 #154
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74855274
Wat een geniaal spel zeg,... geniet onwijs. Focus ligt veel meer op adventure en verhaal in dit deel zeg
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_74855630
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

waar besteld? Ik heb hem bij xlnl besteld (vorige week al ergens) en stond release eerst 17 November, mja ik wist dat het 19 zou kunnen worden dus was niet zo erg(werd ook aangepast op de site), maar nu is ie op de site wel al te bestellen als je voor 16.00 besteld maar hij is nog steeds niet verzonden. dus heb maar een mailtje gestuurd, lowliferssss
Bij ZHGaming, ook vorige week al besteld.
pi_74857483
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Chocobo het volgende:
Wat een geniaal spel zeg,... geniet onwijs. Focus ligt veel meer op adventure en verhaal in dit deel zeg
Amen.
Ik zit me kansloos suf te spelen de hele dag door, ik krijg er niet genoeg van. Wat ben ik blij dat ik deze dagen de hele dag door kan spelen. Gisteren begonnen en nu al aan de 14 uur . Lang geleden dat ik zo intens heb genoten van single player zonder het beu te worden na een aantal uurtjes.

Zoveel variatie en mogelijkheden om dingen te doen, ik zit elke keer de progressie van het verhaallijn uit te stellen door alles te verkennen zodat ik de side quests kan doen - en dat is echt iets wat ik lang niet meer heb gedaan. Normaal streef ik zo snel mogelijk naar het einde van het verhaal wegens ongeduld...

Assassin Creed II is wat deeltje 1 had moeten zijn, een volledig pakket.

Voor mij de game van het jaar!
Altijd aan het dromen...
pi_74857891
Wat een game. Zeker in de top 5 aller tijden voor mij, nu al
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 19 november 2009 @ 18:17:47 #158
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74858192
Voor mij ook,... zat er net nog aan te denken! GOTY voor mij,... zit pas op 6 uur Wat een spel Dit had ik niet verwacht!!
  donderdag 19 november 2009 @ 18:21:20 #159
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74858299
Puzzle elementen
Challenges
Verhaal
"de waarheid"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_74858536
Nu je het zegt, er zijn een paar puzzels waar ik niet uit kom of waar ik zoveel loop te prutsen dat t dan maar op die manier lukt. Begin ik aan mezelf te twijfelen of me logica wel helemaal zuiver is Als ik het niet rap weet op te lossen sla ik ze maar even over aangezien je er altijd op terug kan komen d.m.v start menu

Dan bedoel ik de puzzels die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen straks..

[ Bericht 18% gewijzigd door D-Industries op 19-11-2009 18:34:18 ]
Altijd aan het dromen...
  donderdag 19 november 2009 @ 18:37:04 #161
12888 Skull-splitter
pi_74858830
Je kunt raadsels opnieuw openen, en sommige is de logica idd ver te zoeken... Maar het is zo tof Want het wordt beloond met fracties fan filmpjes Die je later opnieuw op volgorde moet leggen waarschijnlijk
pi_74859007
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Je kunt raadsels opnieuw openen, en sommige is de logica idd ver te zoeken... Maar het is zo tof Want het wordt beloond met fracties fan filmpjes Die je later opnieuw op volgorde moet leggen waarschijnlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo, fonetische vertyping! Damn, moet wel duf zijn: fracties van filmpjes!
Dat klinkt een stuk beter ja haha je zit duidelijk in de wolken dat je zo'n vertyping maakt.

[ Bericht 30% gewijzigd door D-Industries op 19-11-2009 18:48:20 ]
Altijd aan het dromen...
  donderdag 19 november 2009 @ 18:45:30 #163
12888 Skull-splitter
pi_74859119
Zo, fonetische vertyping! Damn, moet wel duf zijn: fracties van filmpjes!
pi_74859371
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:17 schreef Chocobo het volgende:
Voor mij ook,... zat er net nog aan te denken! GOTY voor mij,... zit pas op 6 uur Wat een spel Dit had ik niet verwacht!!
Hoe combineer jij dit met DA:O vraag ik me af? Ik wil ook AC2, maar ben ook bezig met DA:O.. Help!
  donderdag 19 november 2009 @ 20:34:02 #165
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74862834
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Hoe combineer jij dit met DA:O vraag ik me af? Ik wil ook AC2, maar ben ook bezig met DA:O.. Help!
Niet,.... DAO is mijn winter RPG! AC2 ga ik nu spelen en zodra deze af ga ik verder met DAO. Beide games gaan me wel vermaken, maar AC2 is echt veel beter dan ik dacht,... wist wel ergens dat het spel gaaf zou zijn, maar zo het me zo zou trekken,... nee dat wist ik niet.
pi_74863738
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Niet,.... DAO is mijn winter RPG! AC2 ga ik nu spelen en zodra deze af ga ik verder met DAO. Beide games gaan me wel vermaken, maar AC2 is echt veel beter dan ik dacht,... wist wel ergens dat het spel gaaf zou zijn, maar zo het me zo zou trekken,... nee dat wist ik niet.
Hmm.. denk dat ik dan even wacht met AC2. Ik wil hem echt heeeel graag, maar ben ook nu bezig met Dragon Age en ik weet niet of het handig of leuk is als ik ze allebei door elkaar heen speel... Hmm.. twijfel nog.
pi_74866199
Jullie zijn wel super enthousiast

Hoeveel uur staat er voor de SP ?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74866623
De combat is ook

Het verhaal

De steden 's nachts

Disarmen is geweldig

Stealth assassinations

De indoor platform maps

Dubbele hidden blade assassinations

Het klimmen en het uitzicht vanaf hoge plaatsen

De kleuren waarin je je pak kunt verven (mijne is nu crimson)

Je zusje die je geld over de balk smijt als je het niet op tijd ophaalt
pi_74866743
Zeg, het is niet echt dynamisch dag en nacht of wel? Alleen tijdens missies verandert het, maar als je gewoon rond kloot verandert het niet of ben ik gek.

Heb nu mijn 2e assassination gedaan, hoe lang nog voordat ik vijanden hun wapens kan afpakken.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_74866819
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef Ezio het volgende:

Je zusje die je geld over de balk smijt als je het niet op tijd ophaalt
pi_74867284
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

In je eigen stadje, als je je schatkist met belastinginkomsten niet leeghaalt smijt je zusje het overtollige geld over de balk
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef ROFLOL het volgende:
Zeg, het is niet echt dynamisch dag en nacht of wel? Alleen tijdens missies verandert het, maar als je gewoon rond kloot verandert het niet of ben ik gek.

Heb nu mijn 2e assassination gedaan, hoe lang nog voordat ik vijanden hun wapens kan afpakken.
Dat kan volgens mij al vanaf het begin, probeer eens een counter te doen terwijl je unarmed bent, nadat je oom je wat fighting skills leert
pi_74867388
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Ezio het volgende:

[..]

In je eigen stadje, als je je schatkist met belastinginkomsten niet leeghaalt smijt je zusje het overtollige geld over de balk
Ik dacht dat je je echte zusje o.i.d. bedoelde
pi_74867442
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je je echte zusje o.i.d. bedoelde
Moest ze eens proberen
pi_74868662
pi_74869919
w00t! Hij is verzonden. Morgen is mijn gloriedag!! Jammer dat ik om 14:30 ofzo alweer weg moet... Maar die avond wel genoeg tijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')