waar besteld? Ik heb hem bij xlnl besteld (vorige week al ergens) en stond release eerst 17 November, mja ik wist dat het 19 zou kunnen worden dus was niet zo erg(werd ook aangepast op de site), maar nu is ie op de site wel al te bestellen als je voor 16.00 besteld maar hij is nog steeds niet verzonden. dus heb maar een mailtje gestuurd, lowliferssssquote:Op donderdag 19 november 2009 16:15 schreef Mandamo het volgende:
RAWR! Crap site! Op de site geven ze zelf 19-11 als releasedatum, maar ze hebben hem nog niet eens verstuurd!
Bij ZHGaming, ook vorige week al besteld.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
waar besteld? Ik heb hem bij xlnl besteld (vorige week al ergens) en stond release eerst 17 November, mja ik wist dat het 19 zou kunnen worden dus was niet zo erg(werd ook aangepast op de site), maar nu is ie op de site wel al te bestellen als je voor 16.00 besteld maar hij is nog steeds niet verzonden. dus heb maar een mailtje gestuurd, lowliferssss
Amen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:47 schreef Chocobo het volgende:
Wat een geniaal spel zeg,... geniet onwijs. Focus ligt veel meer op adventure en verhaal in dit deel zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen straks..
[ Bericht 18% gewijzigd door D-Industries op 19-11-2009 18:34:18 ]Altijd aan het dromen...
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Je kunt raadsels opnieuw openen, en sommige is de logica idd ver te zoeken... Maar het is zo tofWant het wordt beloond met fracties fan filmpjes
Die je later opnieuw op volgorde moet leggen waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt een stuk beter ja hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo, fonetische vertyping! Damn, moet wel duf zijn: fracties van filmpjes!
je zit duidelijk in de wolken dat je zo'n vertyping maakt.
[ Bericht 30% gewijzigd door D-Industries op 19-11-2009 18:48:20 ]Altijd aan het dromen...
Hoe combineer jij dit met DA:O vraag ik me af? Ik wil ook AC2, maar ben ook bezig met DA:O.. Help!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:17 schreef Chocobo het volgende:
Voor mij ook,... zat er net nog aan te denken! GOTY voor mij,... zit pas op 6 uurWat een spel
Dit had ik niet verwacht!!
Niet,.... DAO is mijn winter RPG! AC2 ga ik nu spelen en zodra deze af ga ik verder met DAO. Beide games gaan me wel vermaken, maar AC2 is echt veel beter dan ik dacht,... wist wel ergens dat het spel gaaf zou zijn, maar zo het me zo zou trekken,... nee dat wist ik niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoe combineer jij dit met DA:O vraag ik me af? Ik wil ook AC2, maar ben ook bezig met DA:O.. Help!
Hmm.. denk dat ik dan even wacht met AC2. Ik wil hem echt heeeel graag, maar ben ook nu bezig met Dragon Age en ik weet niet of het handig of leuk is als ik ze allebei door elkaar heen speel... Hmm.. twijfel nog.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet,.... DAO is mijn winter RPG! AC2 ga ik nu spelen en zodra deze af ga ik verder met DAO. Beide games gaan me wel vermaken, maar AC2 is echt veel beter dan ik dacht,... wist wel ergens dat het spel gaaf zou zijn, maar zo het me zo zou trekken,... nee dat wist ik niet.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef Ezio het volgende:
Je zusje die je geld over de balk smijt als je het niet op tijd ophaalt
In je eigen stadje, als je je schatkist met belastinginkomsten niet leeghaalt smijt je zusje het overtollige geld over de balkquote:
Dat kan volgens mij al vanaf het begin, probeer eens een counter te doen terwijl je unarmed bent, nadat je oom je wat fighting skills leertquote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef ROFLOL het volgende:
Zeg, het is niet echt dynamisch dag en nacht of wel? Alleen tijdens missies verandert het, maar als je gewoon rond kloot verandert het niet of ben ik gek.
Heb nu mijn 2e assassination gedaan, hoe lang nog voordat ik vijanden hun wapens kan afpakken.
Ik dacht dat je je echte zusje o.i.d. bedoeldequote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
In je eigen stadje, als je je schatkist met belastinginkomsten niet leeghaalt smijt je zusje het overtollige geld over de balk
Moest ze eens proberenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je echte zusje o.i.d. bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |