eerste kwartaal 2010quote:Op donderdag 19 november 2009 01:42 schreef koffiegast het volgende:
PC versie komt later toch uit of?

ik heb em ook gereserveerd. ga em over 8 uur halen.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:39 schreef Ezio het volgende:
Ben ook blijkbaar de enige die hem bij de winkel gereserveerd heeft

Nee hoor, er zijn meer mensen die er verstand van hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:58 schreef Ezio het volgende:
Ben ik dan de enige die het wel een verbetering vind qua character models
Graphics zijn duidelijk beter dan AC1, en behoorlijk goed in vergelijking met andere nieuwe games. Vraag me af of je wel de goede bril op had in die eerste 20 secondequote:Op woensdag 18 november 2009 22:06 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mmm... ik vond (de 20sec die ik heb gezien voordat mijn XBOX de geest gaf) qua graphics ook wel een beetje tegenvallen.

De graphics zijn meer duidelijker dan beter, en juist dat grauwe toontje in "the real world" had iets apart in het vorige deel. Nu ziet het er veel meer mainstream uit, en dat vind ik ergens wel jammer...quote:Op donderdag 19 november 2009 06:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen die er verstand van hebben![]()
[..]
Graphics zijn duidelijk beter dan AC1, en behoorlijk goed in vergelijking met andere nieuwe games. Vraag me af of je wel de goede bril op had in die eerste 20 seconde

quote:Op donderdag 19 november 2009 06:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer mensen die er verstand van hebben![]()

aangezien Ubisoft zegt dat het spel behoorlijk accuraat is, denk ik dat het uit je hoofd leren van de stad ongeveer net zo goed te doen is als het uit je hoofd leren van Venetië, Rome, Florence etcquote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef -Dries- het volgende:
Toch een vraagje:
Hoe zijn de steden? In AC1 leek echt ALLES op elkaar. Overal dezelfde gebouwen en kleuren etc.. bah! Hebben de steden nu wat meer variatie? Kan je zegmaar de stad uit je hoofd leren zoals bijv. in een GTA game?

Is wel gevarieerder, althans Florence wel, verder ben ik nog niet...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef -Dries- het volgende:
Toch een vraagje:
Hoe zijn de steden? In AC1 leek echt ALLES op elkaar. Overal dezelfde gebouwen en kleuren etc.. bah! Hebben de steden nu wat meer variatie? Kan je zegmaar de stad uit je hoofd leren zoals bijv. in een GTA game?
Niet te serieusquote:Op donderdag 19 november 2009 08:05 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Waarom suggereer je dat er mensen geen verstand van hebben.
Nou, dan neem jij lekker Lucy 1, ik neem Lucy 2 welquote:Als het op mijn post sloeg, ik heb juist gezegd dat de graphics er een stuk op vooruit zijn gegaan. Alleen wat ze ook gedaan hebben met Lucy, ik moest er even aan wennen.
Vergelijk zelf nog even Lucy met deel 1, als je deze vergelijking nog niet gezien had.
Ik mag toch hopen dat je mij niet aanvalt omdat ik Lucy uit het eerste deel wel een kopje koffie zou aanbieden, en Lucy uit deel II zou overslaan.![]()

Watquote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef -Dries- het volgende:
Toch een vraagje:

Ja, de steden hadden onderling veel verschil, maar op zichzelf staand leken ze echt op elkaar.. Echt ctrl c ctrl v.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat![]()
In AC1 had elke stad toch echt wel zijn eigen karakter hoor. Acre was grijs en grauw en kapotgeschoten met een waterig zonnetje, Damascus was vrolijk bruin met veel koopstalletjes en wat hogere gebouwen, en jerusalem deed me aan de stad uit alladin denken, en was ook iets ruimer qua straten en zanderiger. Ook iets meer vervallen dan Damascus

Ja, maar in dat spel kun je niet van een dak springen en iemand in zijn nek steken met een hidden bladequote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, de steden hadden onderling veel verschil, maar op zichzelf staand leken ze echt op elkaar.. Echt ctrl c ctrl v.
Ik heb besloten dat ik AC2 best graag wil. Helaas ben ik net begonnen aan Dragonage; een epische RPG van +- 40 uurBeeetje een onhandige timing dus

Schaam jequote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef super-muffin het volgende:
die van mij is gisteren verzonden door Gamehubs, maar ik heb deel 1 nog niet eens uitgespeeld
maar ik kon niet wachten

Xbox settings > Locale > USAquote:
Wie? Is dit uit deel 1? Kan me er niks van herrineren.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
het inventaris van "the truth" wat door Subject 16 is achtergelaten (drie filmpjes bijeengesprokkeld, denk dat ik al het een en ander zie aankomen)

Die gast die op het einde van deel 1quote:Op donderdag 19 november 2009 13:31 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Xbox settings > Locale > USA
[..]
Wie? Is dit uit deel 1? Kan me er niks van herrineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die gast die op het einde van deel 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het verhaal kreeg ik maar snippers mee, omdat er geen subtitles waren en de personages niet altijd goed te verstaan waren. Vraagje: Ik weet dat als je de game in het italiaans speelt dat je dan engelse subs hebt. Zijn die subs er nog steeds als er engels wordt gepraat?

quote:

quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die gast die op het einde van deel 1Die hebben we niet in persoon gezien, right? Alleen die tekeningen overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter

quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef -Dries- het volgende:
[..]Ik heb wel filmpjes gezien waar Ezio gewoon engels sprak en er ook engelse ondertiteling was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het verhaal kreeg ik maar snippers mee, omdat er geen subtitles waren en de personages niet altijd goed te verstaan waren. Vraagje: Ik weet dat als je de game in het italiaans speelt dat je dan engelse subs hebt. Zijn die subs er nog steeds als er engels wordt gepraat?
En om je andere vraag te beantwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die hebben we niet in persoon gezien, right? Alleen die tekeningen overal.

hoeven kuttenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]dacht het niet, ik moet niet hoeven kutten om een taal te kiezen. Dan maar brak vertaald engels.

Mijn systemen staan sowieso altijd op engels ingesteld, dat is veel makkelijker als je op het internet moet opzoeken hoe je iets moet instellen ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
hoeven kuttenBinnen 5 sec. is et gepiept. Games in het nederlands spelen

quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb wel filmpjes gezien waar Ezio gewoon engels sprak en er ook engelse ondertiteling was.
En om je andere vraag te beantwoorden:Ja, soms had ik van die dingen gevonden, maar wist nooit wat je ermee konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, soms had ik van die dingen gevonden, maar wist nooit wat je ermee konBtw:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

Ik heb bliksemsnelle reflexenquote:

quote:Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef -Dries- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd aan het dromen...

Het was echt niet crappy hoor, je hebt het gewoon gemistquote:Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef -Dries- het volgende:
Cool allemaal zeg. Jammer dat ik het niet kon meemaken in deel 1 door die crappy story telling van ubi.

Hield je van deel 1? Dan kopen. Hield je niet van deel 1? Dan bij een vriend proberen.quote:

Ik heb wel genoten van deel 1. Terwijl die toch niet overal hoge recensies haalde.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hield je van deel 1? Dan kopen. Hield je niet van deel 1? Dan bij een vriend proberen.

Dan 2 zeker proberen. Ik ga er vanmiddag even mee aan de slag.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van deel 1. Terwijl die toch niet overal hoge recensies haalde.

De mijne is er over een uurtjequote:

To what part?quote:
Ik vond hem grappigquote:Op donderdag 19 november 2009 15:25 schreef fratsman het volgende:
" Don't you recognise me? It's-a-me!!! MARIO! "![]()
![]()
![]()

Ja, die hebben we niet in persoon gezienquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
To what part?
[..]
Ik vond hem grappig!

quote:Op donderdag 19 november 2009 14:47 schreef -Dries- het volgende:
Als je een uber zwaard koopt en die wordt afgepakt door een guard ben je em dan voor altijd kwijt en moet je em dan opnieuw kopen?

Je kunt hem als het goed is wel oppakken, maar dan moet je hem eerst vindenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |