Hier wel hoor,.... althans ik zag hem staan, maar om die nu echt premium te noemen?quote:
Ja, is het eigenlijk een premium theme of niet? Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier wel hoor,.... althans ik zag hem staan, maar om die nu echt premium te noemen?
Ja. En ook allemaal binnen de stadsmuren.quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Beach het volgende:
Liggen al die beeldjes alleen in het villastadje?
Aha, zo... Bedankt...quote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef ROFLOL het volgende:
Nee, je moet iets leren. Weet niet waar je bent qua story maar je leert het al snel dankzij die vrouw die voor de dieven werkt.
Ja. Pakken en daarna op een voetstuk plaatsen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw die statues, moet je daar iets bijzonders voor doen?
Wat ROFLOL zegt, je leert bij die dieven op een gegeven moment hoger springen, dan kom je er wel op.quote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een vraag: hoe kom ik in godsnaam boven op de uitkijkpost van de Basilica di Santa Maria Gloriosa dei Frari in Venetië? Na de helft van de toren beklommen te hebben is er niets meer waar ik me aan vast kan houden om bovenop te komen. Is dit een fout in het spel of zie ik echt iets over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |