dat dus dacht precies het zelfdequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:36 schreef porsche1 het volgende:
Ik dacht dat ze hem in het water pleurde.
Maar nee...
ik d8 dat jij je vriendin was ophalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand mijn hond gezien?
Ik ben hem al een tijdje kwijt
Ja ik ga nu offinequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:25 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
ik d8 dat jij je vriendin was ophalen
Schelden is een vorm van onmacht, besef je je dat wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het rechtssysteem voor trailertrash moeilijk te respecteren valt. Laat me raden, jij bent voor dood-/ en lijfstraffen?
Snap ook niet waarom mensen dit soort filmpjes gaan opzoeken op internet. Net als dat filmpje van die hond nu. Ik wil het gewoon niet zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Een gast ligt op de grond en de ander slaat zijn gezicht helemaal tot moes met een hamer, daarna gaat hij in zijn buik lopen porren met een schroevedraaier. Je hoort die gast die ligt continue heel hard ademen terwijl zijn gezicht er niet eens meer als een gezicht uitziet.
Ik was nieuwsgierig of het erg zou erg was als men zei, daarnaast maakt een mens me nu eenmaal minder uit als een dier. Vond het erg voor die gast, maar daar bleef het bij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom mensen dit soort filmpjes gaan opzoeken op internet. Net als dat filmpje van die hond nu. Ik wil het gewoon niet zien.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef CP69 het volgende:
[..]
maakt niks uit jij komt OOK NOG wel aan de beurt.
K A R M A
Emotie is een vorm van onmacht. Zeker als je de realiteit uit het oog verloren bent, en begint te wenen over ons rechtssysteem. Wat deugt daar niet aan dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Schelden is een vorm van onmacht, besef je je dat wel?
Ik denk dat ik met mijn post genoeg aangaf, dat geeft mij geen reden tot verdere discussie met jou.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Emotie is een vorm van onmacht. Zeker als je de realiteit uit het oog verloren bent, en begint te wenen over ons rechtssysteem. Wat deugt daar niet aan dan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met mijn post genoeg aangaf, dat geeft mij geen reden tot verdere discussie met jou.
Ik gaf aan dat ik geen discussie wens te voeren met iemand die begint te schelden, omdat die kennelijk niet in staat is mij fatsoenlijk van repliek te staan. Dat zou een verspilling van mijn tijd worden. Nuff said.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]. Je gaf niet zoveel aan. Je liet alleen doorschemeren dat je niet over de capaciteiten beschikt om ooit in een positie te komen die ons rechtssysteem mag beoordelen.
Maar goed, we houden erover op.
Sla de krant eens open. Zijn genoeg voorbeelden te vinden waaruit blijkt dat ons rechtssysteem verre van ideaal/perfect is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]. Je gaf niet zoveel aan. Je liet alleen doorschemeren dat je niet over de capaciteiten beschikt om ooit in een positie te komen die ons rechtssysteem mag beoordelen.
Maar goed, we houden erover op.
De site te zien, is het dus niet in Nederland gebeurd.quote:Op woensdag 18 november 2009 07:30 schreef blackbandanacrew het volgende:
Hij heeft het in ieder geval overleeft. (klik)
Spuit elf, vanaf het begin is het al bekend dat het in Litouwen gebeurd isquote:Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De site te zien, is het dus niet in Nederland gebeurd.
Waarom maken we ons dan druk om het Nederlandse rechtsysteem?
Je doet je username eer aanquote:Op woensdag 18 november 2009 09:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De site te zien, is het dus niet in Nederland gebeurd.
Waarom maken we ons dan druk om het Nederlandse rechtsysteem?
Ik heb geenstijl er niet op nageslagen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:16 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Spuit elf, vanaf het begin is het al bekend dat het in Litouwen gebeurd is
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee serieus hoor.. dit zijn dingen waarvan ik echt ziek word... Ik zou ze zo in elkaar kunnen schoppen... tegen een hond durven ze weldie is weerloos.. laat ze dat maar eens bij mij proberen
![]()
Ik sla dit soort achterlijk volk helemaal lens
Omdat:quote:Op woensdag 18 november 2009 09:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb geenstijl er niet op nageslagen.
En als iedereen al wist dat het in Litouwen is gebeurd, waarom begint men dan over het Nederlands rechtsysteem en roept iemand in dit topic dat hij denkt een va de jongens te kennen?
Volgens mij klopt deze zin niet helemaal.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:28 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omdat:
Dag weer verpest door geenstijl.
Er eerder was en er al in de OP staat dat het niet in Nederland heeft plaatsgevonden.
Dat mag jij ook gerust vinden.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij klopt deze zin niet helemaal.![]()
En ik vind het alsnog helemaal niet zo vreemd dat ik niet wist dat het in Litouwen gebeurde.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_leeft__.html?p=2,1
hij leeft dus nog?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
Ben je nou zo idioot dat je niet snapt waarom mensen zo iemand willen zien lijden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het rechtssysteem voor trailertrash moeilijk te respecteren valt. Laat me raden, jij bent voor dood-/ en lijfstraffen?
Dus omdat hij heeft overleefd moeten we niet zo 'janken"quote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef wise het volgende:
[..]
hij leeft dus nog?
NIks aan de hand dus, en niet zo janken.
Gelukkigquote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze hebben die vent opgepakt![]()
http://www.inc-nieuws.com(...)s_8712465823621.html
Nu hopen dat hij een flinke straf krijgt
Daar hebben we Caroline, alleenstaande huisvrouw maar een dierenliefhebster pur sang. Met haar 6 katten leeft ze op een éénkamerflat op de Europalaan. Haar overige hobby's zijn dierenpsychologie, Indianenkitsch en sudoku. (1 ster)quote:Caroline op 18 November, 2009 05:54:35
Laat aub de dader los in de menigte!
Tuurlijk ...quote:
En dat is welquote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk ...
En je zou nog harder lachen als iemand jou van een hoge brug gooide toch ?
Laat t ons dan ff wete , dan sta ik klaar met mijn camera ....
Neem ik het op in HD kwaliteit.
Kan je nog lang blijven na lachen ...
als je t tenminste overleeft en niet op je hasses land ...
zoals deze meid
http://www.charonboat.com(...)n_girl_suicide_2.jpg
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dat is welom te zien ofzo?
Gelukkig hebben we rechters die wel logisch na kunnen denken die over dit soort dingen beslissen in plaats van een stel emotionele huismoeders en zwakzinnige tokkiesquote:Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Ben je nou zo idioot dat je niet snapt waarom mensen zo iemand willen zien lijden?
Maar wat heeft dat met dit topic te maken? De hond is dat uiteindelijk toch niet gebeurd? En waarom mensen die zeggen dat het hun verder niet interesseert zoiets toewensen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:05 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ook triest ....
.... maar het laat wel zien hoe je eruit kan zien na zo"n val als je op je hoofd terechtkomt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we rechters die wel logisch na kunnen denken die over dit soort dingen beslissen in plaats van een stel emotionele huismoeders en zwakzinnige tokkies
Omdat ik het niet met je eens bent moet ik gelijk head first van een brug af.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:49 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk ...
*knip* gezever van een idioot
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze hebben die vent opgepakt![]()
http://www.inc-nieuws.com(...)s_8712465823621.html
Nu hopen dat hij een flinke straf krijgt
Ja inderdaad rechters kunnen logisch nadenken en dingen beslissen. Daarom krijgen dierenbeulen ook amper straf, pedo's en verkrachters komen er ook makkelijk vanaf in dit land wat een paradijs is voor criminelen. Eerst komt de dader, en dan pas het slachtoffer, als het op rechten aankomt.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we rechters die wel logisch na kunnen denken die over dit soort dingen beslissen in plaats van een stel emotionele huismoeders en zwakzinnige tokkies
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad rechters kunnen logisch nadenken en dingen beslissen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Daarom krijgen dierenbeulen ook amper straf, pedo's en verkrachters komen er ook makkelijk vanaf in dit land wat een paradijs is voor criminelen. Eerst komt de dader, en dan pas het slachtoffer, als het op rechten aankomt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
quote:Bart op 18 November, 2009 12:58:36
Geweldig dat hij gepakt is , ik heb het filmpje helaas gezien waarop de hond van de brug wordt afgesmeten. Alleen vind ik veroordeling voor dierenmishandeling veel te weinig , naar mijn mening is dit poging tot moord.
En daarna klagen dat justitie heul slecht geregeld is in Nederland.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:33 schreef onderscheid het volgende:
Ik vind dat de dader eerlijk berecht moet worden. Dus zeg hij is 80kg, en 1 pitbull 40kg.
Laat hem dan in eens kooi met 2 hongere pitbulls, dan is het eerlijk, en dan ff kijken wat voor held hij is. En dan kan ik lekker lachen en over hem heen pissen als hij aan het huilen is.
Zo is het maar net, mensen die dieren boven de mensen beschouwen! Wij, mensen, (dus niet de vegetarïers) staan boven aan de voedselketen. En zullen dus altijd beter behandeld worden dan een stuk vlees.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En daarna klagen dat justitie heul slecht geregeld is in Nederland.
De meeste mensen zijn erover eens dat publieke lynching niet echt meer van deze tijd is maar er flikkert ff een schruftig mormel van een brug af en men wilt bloed zien.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Zo is het maar net, mensen die dieren boven de mensen beschouwen! Wij, mensen, (dus niet de vegetarïers) staan boven aan de voedselketen. En zullen dus altijd beter behandeld worden dan een stuk vlees.
het zijn wel levende beesten.. je gooit niet zomaar iets van een brug die man moet gewoon opgehangen worden of wat dan ookquote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Zo is het maar net, mensen die dieren boven de mensen beschouwen! Wij, mensen, (dus niet de vegetarïers) staan boven aan de voedselketen. En zullen dus altijd beter behandeld worden dan een stuk vlees.
Doe eens normaal man.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef donthate het volgende:
[..]
het zijn wel levende beesten.. je gooit niet zomaar iets van een brug die man moet gewoon opgehangen worden of wat dan ook
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
Dat de straffen voor dierenmishandeling hier in NL aan de lage kant zijn is juist, maar ophangen is weer het andere uiterste.
Nicknamequote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Iemand die zulke dingen doet. DIe is niet helemaal goed de samenleving moet daar beschermd tegen worden. Bn je het wel er mee eens dat je dan die man van een iets hogere brug af mag gooien hij hoeft niet dood maar dat die tenminste voelt wat dat beest voelt. Wij mensen denken dat we alles maar kunnen maken!. Tegen dieren tegen het mileu tegen alles.. dit zijn gewoon randebielen als je zon hondje er zo afgooit. Heb je zelf een hond? die beesten willen egt alleen maar de hele dacht aandacht en dan gooi je je hond van zon brug af ziekelijk
Ja, ik heb een hond. En ik keur zijn daad af, maar ophangen gaat alsnog wat te ver.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Iemand die zulke dingen doet. DIe is niet helemaal goed de samenleving moet daar beschermd tegen worden. Bn je het wel er mee eens dat je dan die man van een iets hogere brug af mag gooien hij hoeft niet dood maar dat die tenminste voelt wat dat beest voelt. Wij mensen denken dat we alles maar kunnen maken!. Tegen dieren tegen het mileu tegen alles.. dit zijn gewoon randebielen als je zon hondje er zo afgooit. Heb je zelf een hond? die beesten willen egt alleen maar de hele dacht aandacht en dan gooi je je hond van zon brug af ziekelijk
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ga hem trouwen aanmelden bij allemaal gay sites en zo.
Wat vind jij een gepaste straf?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hond. En ik keur zijn daad af, maar ophangen gaat alsnog wat te ver.
Is het moeilijk te begrijpen dat er ook nog een groot grijs gebied in het midden is? Ja, ik vind de straffen voor dierenmishandeling te laag, maar nee, dat betekent nog niet dat voor deze gevallen de doodstraf maar in moet worden gevoerd.
En doe wat aan je spelling, of je simpel bent weet ik niet maar zo kom je wel over.
nEE, OMDAT je als een Aso zonder enige compassie overkomt ...quote:Op woensdag 18 november 2009 14:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met je eens bent moet ik gelijk head first van een brug af.![]()
Internetbink.
Als net zo als hier in nederland is krijgt die taakstraaf van 5uur met geld toe:Oquote:Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef Sj0rs het volgende:
Ben benieuwd naar de straf die hij krijgt.
Een flinke geldboete en het verbod op het houden van huisdieren. In de VS zijn die boetes niet mis, ben je zo duizenden euro's lichter.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat vind jij een gepaste straf?
meh , als ik moet kiezen tussen die Hond of jou , lag jij al onder aan die brug jongquote:Op woensdag 18 november 2009 18:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En daarna klagen dat justitie heul slecht geregeld is in Nederland.
De meeste mensen zijn erover eens dat publieke lynching niet echt meer van deze tijd is maar er flikkert ff een schruftig mormel van een brug af en men wilt bloed zien.
De dierenliefhebberij in dit topic gaat zo ver dat ze letterlijk beginnen te blaten hier.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:43 schreef CP69 het volgende:
[..]
meh , als ik moet kiezen tussen die Hond of jou , lag jij al onder aan die brug jong
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een flinke geldboete en het verbod op het houden van huisdieren. In de VS zijn die boetes niet mis, ben je zo duizenden euro's lichter.
En bij herhaling een celstraf, zoiets.
Maar ophangen, dat doen ze in Iran en dat soort landen, en dat rechtsysteem willen we toch liever niet meer terug. Plus, de doodstraf is onomkeerbaar. Je buurman zal je uit wraak maar beschuldigen van het doodschoppen van zijn hond, wordt je zelf 10 minuten later door een woeste menigte gelyncht.
En dan? Moet ik compassie tonen? Moet ik naar jouw pijpen dansen? Moet ik gaan wenen omdat dat blijkbaar de enige reactie gewenst is?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:38 schreef CP69 het volgende:
[..]
nEE, OMDAT je als een Aso zonder enige compassie overkomt ...
DAAROM
en JA ...IK ben meer internet-held als JIJ , omdat ik me niet verschuil achter anonimiteit ...
Naja ...de wet van KARMA leert JOU wel op de HARDE manier dat de negativiteit die JIJ uitstraalt , later wel opquote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
En dan? Moet ik compassie tonen? Moet ik naar jouw pijpen dansen? Moet ik gaan wenen omdat dat blijkbaar de enige reactie gewenst is?
Tip: Nee
Houd je huisvrouwen wetjes voor jezelf. Ik geloof niet in die onzin.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:52 schreef CP69 het volgende:
[..]
Naja ...de wet van KARMA leert JOU wel op de HARDE manier dat de negativiteit die JIJ uitstraalt , later wel op
JEZELF of op je directe naaste vriend(in), familie, kinderen zult merken ...
Tip: Verander nu het nog kan of probeer het tenminste.
![]()
anyway , tijd zal het wel leren met JOU ...
succes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |