quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de natuur te maken? Het was neem ik aan toch een huishond?
En kijk eens rond in alleen al dit land, elke milimeter beheerst de mens. Zelfs de natuurgebieden beheerst de mens.
Laat ze dan maar eens even alleen met mij op een kamertje zijn.... oooh mijn vuisten jeuken al... kutvolkquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo dom als ze zijn, hebben ze het gefilmd. Hopelijk komt men erachter wie het zijn en zullen ze worden vervolgd voor dierenmishandeling.
En was de hond uiteindelijk dood? En wiens hond is het eigenlijk?
Was toen een keer (aantal jaar geleden) op Discovery (City blabla... Was uitzending over Tokio).quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacsquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Zwansen het volgende:
wtf is 2guys 1 hammer? Volgens mij wil ik dat echt niet weten...
Leefde nog toen'ie beneden lagquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo dom als ze zijn, hebben ze het gefilmd. Hopelijk komt men erachter wie het zijn en zullen ze worden vervolgd voor dierenmishandeling.
En was de hond uiteindelijk dood? En wiens hond is het eigenlijk?
Ach menneke toch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Laat ze dan maar eens even alleen met mij op een kamertje zijn.... oooh mijn vuisten jeuken al... kutvolk
Qua intelligentie en cultuur staan wij gewoon boven de natuur, we zijn totaal niet te vergelijken met dieren. In de dierenwereld komen ook dingen voor als moord en verkrachting, alleen heeft de mens daar een goed rechtssysteem voor verzonnen waar sommige mensen hier zich blijkbaar liever niet aan houden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of is de mens idioot door zichzelf constant boven de natuur te willen plaatsen?
Over het algemeen zit de dierenwereld beter in elkaar als de mensenwereld
Ah, dat valt niet onder de natuur?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de natuur te maken? Het was neem ik aan toch een huishond?
Nee, die illusie hebben we alleen.quote:En kijk eens rond in alleen al dit land, elke milimeter beheerst de mens. Zelfs de natuurgebieden beheerst de mens.
Jaquote:
Wat poëtischquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar dieren geen mensen, pennymaatje.
Goed rechtssysteem zegt ie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Qua intelligentie en cultuur staan wij gewoon boven de natuur, we zijn totaal niet te vergelijken met dieren. In de dierenwereld komen ook dingen voor als moord en verkrachting, alleen heeft de mens daar een goed rechtssysteem voor verzonnen waar sommige mensen hier zich blijkbaar liever niet aan houden.
Nee serieus hoor.. dit zijn dingen waarvan ik echt ziek word... Ik zou ze zo in elkaar kunnen schoppen... tegen een hond durven ze welquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ach menneke toch.Ik hoop dat de GGZ je een kaartje stuurt bij wijze van troost.
Een gast ligt op de grond en de ander slaat zijn gezicht helemaal tot moes met een hamer, daarna gaat hij in zijn buik lopen porren met een schroevedraaier. Je hoort die gast die ligt continue heel hard ademen terwijl zijn gezicht er niet eens meer als een gezicht uitziet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Zwansen het volgende:
wtf is 2guys 1 hammer? Volgens mij wil ik dat echt niet weten...
Ja inderdaad bij ons ziet het er een stuk beter uit door dat goede rechtssysteem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Qua intelligentie en cultuur staan wij gewoon boven de natuur, we zijn totaal niet te vergelijken met dieren. In de dierenwereld komen ook dingen voor als moord en verkrachting, alleen heeft de mens daar een goed rechtssysteem voor verzonnen waar sommige mensen hier zich blijkbaar liever niet aan houden.
Intelligentie ben ik niet volledig met je eens. Dieren en mens hebben een ander soort intelligentie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Qua intelligentie en cultuur staan wij gewoon boven de natuur, we zijn totaal niet te vergelijken met dieren.
Klopt. Alleen faalt ons rechtsysteem en vind moord in de dierenwereld, volgens mij, hoofdzakelijk plaats uit de nood voor eten (zelfs de Chimpansees vermoorden elkaar hoofdzakelijk om elkaar op te vreten meen ik?)quote:In de dierenwereld komen ook dingen voor als moord en verkrachting, alleen heeft de mens daar een goed rechtssysteem voor verzonnen waar sommige mensen hier zich blijkbaar liever niet aan houden.
Wat had die gast gedaan dat ie dat verdient? Eigenlijk verdient niemand zoiets, maar goed. Als het een compleet onschuldig iemand is dan is het nog zieker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Een gast ligt op de grond en de ander slaat zijn gezicht helemaal tot moes met een hamer, daarna gaat hij in zijn buik lopen porren met een schroevedraaier. Je hoort die gast die ligt continue heel hard ademen terwijl zijn gezicht er niet eens meer als een gezicht uitziet.
In ieder geval beter dan dat we iedereen zijn gang maar laten gaan, veel plezier met je maatschappij waar iedereen maar wraak op elkaar blijft nemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja inderdaad bij ons ziet het er een stuk beter uit door dat goede rechtssysteem.
Ik kan me voorstellen dat het rechtssysteem voor trailertrash moeilijk te respecteren valt. Laat me raden, jij bent voor dood-/ en lijfstraffen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja inderdaad bij ons ziet het er een stuk beter uit door dat goede rechtssysteem.
Ehm ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lijfstraffen niet. Indien de schuldvraag geen issue is en dus onomstotelijk vast staat dat iemand de schuldige is ben ik in bepaalde gevallen voor de doodstraf ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het rechtssysteem voor trailertrash moeilijk te respecteren valt. Laat me raden, jij bent voor dood-/ en lijfstraffen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |