Hitler was een mens als ieder ander, hij deed vreselijke dingen, maar hij was gewoon een mens. Mensen kunnen nu eenmaal vreselijke dingen doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Uh ja ook een monster ja, heb je sympathie voor hem dan?
Eigenlijk vind ik het feit dat Amerikaanse soldaten op kinderen schoten erger, hoewel dit natuurlijk ook ziek is.quote:
Ja dude. Dat is nu leedvermaak. Kan leuk zijn, maar dieren zijn relaxed, weetje. Een jager heeft diepe respect voor zijn prooi.quote:
Hitler heeft natuurlijk nooit letterlijk zelf die misdaden gepleegd in die vernietingingskampen enzo. Hij keurde het wel goed, maar of hij er uberhaupt ooit bij is geweest?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hitler was een mens als ieder ander, hij deed vreselijke dingen, maar hij was gewoon een mens. Mensen kunnen nu eenmaal vreselijke dingen doen.
Dat is helemaal het punt niet. Die mensen die het uitvoerden waren ook gewoon mensen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hitler heeft natuurlijk nooit letterlijk zelf die misdaden gepleegd in die vernietingingskampen enzo. Hij keurde het wel goed, maar of hij er uberhaupt ooit bij is geweest enzo?
US Soldier Throws Puppy Off Cliff Realquote:
Shooting A Dog - Iraqquote:
US Soldier shoots dog with M203 training round.quote:
Gevalletje pech:quote:
quote:etc.
Ik zou ook schieten op een vreemde hond die op me af zou hollen in het donker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Er van uitgaande dat dit dus geen opgezet spel is
Geef ik meneer soldaat hier dan weer groot gelijk. Dat beest rent vanuit een donker huis(?) op je af en je ziet het pas als het de deur uit komt.. Het is niet voor het eerst dat honden gebruikt worden om shit op te blazen.
where the IED was going to be detonated. it was to late to call off the detnation..."
Zulke mensen zouden ze vogelvrij moeten verklaren. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat een idioot.. Ligt die hond daar een beetje te janken omdat ie zo'n beetje alles gebroken heeft waarschijnlijk wat ie maar kan breken.
Maar goed dat ik geen rechter ben want ik had ervoor gezorgd dat ie hetzelfde lot zou ondergaan.
Een mens gelijkwaardig stellen aan een dier is ook idioot.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef tho_Omas het volgende:
Grappig die uitspraken als: "2guys1hammer was eerlijker(liek wtf?)" en dan nog die BFF's die de mens beschouwen alszijnde minder dan een dier.
Inderdaad. Daar moet je wel een poezenmoeder of lonerukker voor zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:38 schreef 152535455565758595 het volgende:
[..]
Een mens gelijkwaardig stellen aan een dier is ook idioot.
Toevallig zie ik een groot gedeelte van dat proces zelf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och god, nooit gekeken hoe het er aan toe gaat in de slachthuizen en dergelijke? Of wat voor leven de dieren hier hebben voor ze op ons bord verschijnen?
Dus mag je er geen mening over hebben? Onzin.quote:Begrijp me niet verkeerd, ik vind het hardstikke fout om een hond van een brug te gooien, maar om nu over andere landen te beginnen en wat ze daar met hun dieren doen... Hier is het geen haar beter.
Jammer voor je, schijnt in Japan een delicatesse te zijn.quote:En een vis voor de helft frituren en levend serveren? Heb ik nog nooit van gehoord.
In sommige situaties zal je gelijk hebben, in andere situaties weer niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan ben je ziek, en heb je een straf nodig. En psychische hulp.
'
Als zo'n soldaat in Irak er z'n lol uit haalt puppies dood te gooien, is er vast meer aan de hand.
Maar dieren geen mensen, pennymaatje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef Siniti het volgende:
Mensen zijn dieren, flapdrollen.
Volgens mij bestaat er ook geen officieel document waaruit blijkt dat Hitler het bevel tot de Holocaust geeft.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hitler heeft natuurlijk nooit letterlijk zelf die misdaden gepleegd in die vernietingingskampen enzo. Hij keurde het wel goed, maar of hij er uberhaupt ooit bij is geweest?
Nah, ben ik niet helemaal met je eens eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is helemaal het punt niet. Die mensen die het uitvoerden waren ook gewoon mensen.
Bron?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef Keltie het volgende:
Jammer voor je, schijnt in Japan een delicatesse te zijn.
Zo dom als ze zijn, hebben ze het gefilmd. Hopelijk komt men erachter wie het zijn en zullen ze worden vervolgd voor dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:44 schreef Flammie het volgende:
Als ik die dudes in dat filmpje eens in het echt tegen zou komen dan gingen die gasten pas echt pijn lijden... Hier kan ik dus echt niet tegen... Welke kloothommel doet nou zoiets!? Als ik dit zou zien zou ik door het lint gaan en ze eens eventjes hoogst persoonlijk, een voor een, die kut brug af schoppen
Of is de mens idioot door zichzelf constant boven de natuur te willen plaatsen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:38 schreef 152535455565758595 het volgende:
[..]
Een mens gelijkwaardig stellen aan een dier is ook idioot.
Wat heeft dat met de natuur te maken? Het was neem ik aan toch een huishond?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of is de mens idioot door zichzelf constant boven de natuur te willen plaatsen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |