SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Jahr00n het volgende:
Hard afstraffen die kneus. Flikker hem maar een paar jaar in zo'n Litouwse kankergevangenis.
Ja, is al gepost.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:37 schreef HugoBaas het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar ik vond dit filmpje zo walgelijk dat ik het voor de zekerheid maar even meld.
Zeer terechte klachtquote:Klacht: De mongool in het filmpje.
Ze gooien helaas wel meer van een brug, honden, katten, mensen, smurfen etcquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef guapo het volgende:
Hebben ze nou nog een hond van de brug af getiefd?
Die jongens weten ook niet van ophouden.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net zoals Dusty The Cat.Heb je dat filmpje nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-weg, zie banmeldtopic-
Dat was man tegen man en dus eerlijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
Toch apart dat mensen hier wel boos om worden en opeens de internetheld gaan lopen uithangen terwijl ze dat bij filmpjes als 2guys1hammer niet doen
Veel lager knuffelgehalte.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
Toch apart dat mensen hier wel boos om worden en opeens de internetheld gaan lopen uithangen terwijl ze dat bij filmpjes als 2guys1hammer niet doen
Leuke (matige) grap met een hond.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef mime_negert het volgende:
Maar die jongen had de hond toch gekocht?
Zoek maar via Google, ik kijk hem niet meer.quote:
Klopt, maar een mens kan nog enigzins weerstand bieden (alhoewel je het bij zulks situaties weinig aan hebt).quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
owh, dat gurgl gurgl filmpjequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
het was een Marokkaanse hondquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef boskameel het volgende:
Whehe, lekker voor die hond! Zal m leren!
gek ,quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
Dat waren 2 jongens die met een hamer en een schroevendraaier op het gezicht van een al verminkte en vastgebonden man inhaktenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:46 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat was man tegen man en dus eerlijker.
Nee. Eerder traag uitzaaiende kanker. Gewoon pijnlijk enzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar ik gun hem wel kanker natuurlijk, snelle uitgezaaide kanker.
maakt niks uit jij komt OOK NOG wel aan de beurt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef boskameel het volgende:
Whehe, lekker voor die hond! Zal m leren!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee. Eerder traag uitzaaiende kanker. Gewoon pijnlijk enzo.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:46 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat was man tegen man en dus eerlijker.
Onzin.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een kinderachtig antwoord zeg.quote:
Boeiend, wat er ook gebeurd er gebeuren nog wel wat dingen uit de hoek van 4chan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig antwoord zeg.Heb je ook nog wat nuttigs toe te voegen verder, behalve (rare) aannames?
Dit ook, ik keek 5 seconden toen bedacht ik me dat ik het toch niet wilde zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga niet kijken, zie nog liever mensen creperen.
En jij denkt dat die hond niet afgemaakt moest worden? Als ze hem al niet hebben laten sterven daar...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat waren 2 jongens die met een hamer en een schroevendraaier op het gezicht van een al verminkte en vastgebonden man inhaktenErg eerlijk, die hond heeft het tenminste overleeft
Daar zullen die kinderen het zelf naar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Dropdown het volgende:
Nou en, als we elke dag filmpjes moesten kijken van wat voor onheil er tegen dieren is gedaan kun je lang blijven kijken. Dit doen mensen overigens ook gewoon bij kinderen hoor.
Uhh daar worden mensen ook boos om.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
Ja dat maakt het allemaal minder erg he..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Erg eerlijk, die hond heeft het tenminste overleeft
Mischien had die wel de schoothond van die knul verkrachtquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:51 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Uhh daar worden mensen ook boos om.
Bij mensen weet je alleen niet altijd het verhaal, misschien had het "slachtoffer" wel hun zus verkracht en vermoord.
Maar komop, een kwispelend hondje, meest lieve beesten die er zijn, je hebt toch wel gevoel in je donder?
Waar staat dat die gevonden is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:31 schreef Shrien het volgende:
Wat een verschrikkelijk iemand zeg.. Fijn dat ze 'm gevonden hebben.
Ik ben geen hond. Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef CP69 het volgende:
[..]
maakt niks uit jij komt OOK NOG wel aan de beurt.
K A R M A
Eens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga niet kijken, zie nog liever mensen creperen.
quote:This is what they do in the Balkans because their souls are so dead creating culture is not an option.
Posted 10 hours ago by "lambchowder" (R) United States
Blabla wat een onzin.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:58 schreef 152535455565758595 het volgende:
Er worden dagelijks lahmacun van katten gemaakt in Turkije.![]()
Bovendien zijn honden poepfabrieken.
Vind ik ook niet kunnen. Evenals ik het niet vind kunnen dat ze in Japan een vis voor de helft frituren en levend serveren. Dieren doden, daar ontkom je niet aan. Maar er is een verschil tussen doden en mishandelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef padlarf het volgende:
Wat een gejank om een hond, enkel en alleen omdat dat wel een aaibaar diertje is. Over koks die kreeften in kokend water gooien hoor je nooit iemand
Wat moeten ze dan doen? een spuitje geven?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:03 schreef padlarf het volgende:
Wat een gejank om een hond, enkel en alleen omdat dat wel een aaibaar diertje is. Over koks die kreeften in kokend water gooien hoor je nooit iemand
Zo eens. Het zijn meestal van die teringjochies die alleen maar gepest zijn en daardoor geflipt zijn, en eindelijk eens iets aan denken te kunnen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Blabla wat een onzin.
Als we beginnen met mensen onthoofden hier en gebouwen opblazen, zeg je dan ook: ja in pakistan en die arabische landen gebeurd dit ook.![]()
En doe nou niet alsof dit dagelijkse koek is, een weerloze hond van een brug afgooien doen alleen gestoorde beesten, mensen doen dat niet.
Daarom zijn dat ook misselijkmakende lieden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Salvad0R het volgende:
Heb talloze filmpjes van US Marines & Army Core die dit soort geintjes dagelijks flikken in Irak.
En Hitler was zeker ook een monster? Naieveling.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
alleen gestoorde beesten, mensen doen dat niet.
Laat maar zien danquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:09 schreef Salvad0R het volgende:
Heb talloze filmpjes van US Marines & Army Core die dit soort geintjes dagelijks flikken in Irak.
Uh ja ook een monster ja, heb je sympathie voor hem dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
En Hitler was zeker ook een monster? Naieveling.
hier, ongeveerquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar staat dat die gevonden is?
Maar de dader er achteraan gooien oid of mishandelen alleen omdat hij een hondje weggooit is wel normaal wil je zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:05 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Blabla wat een onzin.
Als we beginnen met mensen onthoofden hier en gebouwen opblazen, zeg je dan ook: ja in pakistan en die arabische landen gebeurd dit ook.![]()
En doe nou niet alsof dit dagelijkse koek is, een weerloze hond van een brug afgooien doen alleen gestoorde beesten, mensen doen dat niet.
Het gaat er niet om of het zielig is voor die hond of niet, natuurlijk is dat sneu. Het gaat erom dat er blijkbaar ook enge types rondlopen die het nodig vinden om de doodstraf voor dit soort dingen uit te delen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo eens. Het zijn meestal van die teringjochies die alleen maar gepest zijn en daardoor geflipt zijn, en eindelijk eens iets aan denken te kunnen.
Hitler was een dierenvriend?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
En Hitler was zeker ook een monster? Naieveling.
Echtquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind ik ook niet kunnen. Evenals ik het niet vind kunnen dat ze in Japan een vis voor de helft frituren en levend serveren. Dieren doden, daar ontkom je niet aan. Maar er is een verschil tussen doden en mishandelen.
"alleen omdat hij een hondje weggooit is "quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef 152535455565758595 het volgende:
[..]
Maar de dader er achteraan gooien oid of mishandelen alleen omdat hij een hondje weggooit is wel normaal wil je zeggen.
Een veel zwaardere straf dan 140 uur schoffelen is zeker gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het zielig is voor die hond of niet, natuurlijk is dat sneu. Het gaat erom dat er blijkbaar ook enge types rondlopen die het nodig vinden om de doodstraf voor dit soort dingen uit te delen.
Zo'n eng type ben ik dan, en dat ongeacht of het om een mens of een dier gaat zoals in het filmpje. Zulke zieke geesten mogen van mij uit de maatschappij geëlimineerd worden. Ze zorgen alleen maar voor ellende naast dat niemand er wat aan heeft. Als je de bereidheid toont dat een ander levend wezen aan te doen moet je ook de bereidheid tonen hetzelfde te ondergaan imo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het zielig is voor die hond of niet, natuurlijk is dat sneu. Het gaat erom dat er blijkbaar ook enge types rondlopen die het nodig vinden om de doodstraf voor dit soort dingen uit te delen.
Dat in Urk, is dat nog steeds aan de gang?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een veel zwaardere straf dan 140 uur schoffelen is zeker gerechtvaardigd.
Puntje is ook dat types als dit totaal niet weten wat ze doen, hetzelfde met de dierenmishandelende jeugd uit Urk. Laat ze maar eens voelen wat ze zo'n beest aandoen, dan kappen ze er wel mee
Of vind jij het ook normaal dat er rond oud en nieuw talloze eenden sterven omdat ze met vuurwerk bekogeld worden of dat het in brood gestopt word waardoor de snavel eraf klapt?
Nee, maar het is helemaal niet normaal om mensen die dat doen de doodstraf te geven of ze ernstig te mishandelen. Iets wat zou gebeuren als we debielen als onderscheid hun gang lieten gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een veel zwaardere straf dan 140 uur schoffelen is zeker gerechtvaardigd.
Puntje is ook dat types als dit totaal niet weten wat ze doen, hetzelfde met de dierenmishandelende jeugd uit Urk. Laat ze maar eens voelen wat ze zo'n beest aandoen, dan kappen ze er wel mee
Of vind jij het ook normaal dat er rond oud en nieuw talloze eenden sterven omdat ze met vuurwerk bekogeld worden of dat het in brood gestopt word waardoor de snavel eraf klapt?
Nee ik vind dit niet normaal, maar meer dan een taakstraf verdiend hij niet. (Huisdierverbod kan ook)quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:18 schreef onderscheid het volgende:
[..]
"alleen omdat hij een hondje weggooit is "
Man je doet alsof hij een blikje op straat gooit. Laat je ook ff nakijken man als je dit normaal vindt. Of ben je autistisch?
Slechte foto, deze foto is veel liever. Aarsmade.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gebruik dan een goede foto om aan te tonen dat het inderdaad een dierenvriend was, kneusje.
[ afbeelding ]
Dommer volk bestaat haast niet, dus het zal vast welquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat in Urk, is dat nog steeds aan de gang?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Laat maar zien dan![]()
Anti-Amerika bullshit dus.
En ja ik heb wel eens 1 filmpje gezien waarop er op een hond wordt geschoten ofzo, maar dat zijn van die gestoorde net als in dit filmpje.Ook doodstraf voor ze dus.
En "dagelijks"..
Och god, nooit gekeken hoe het er aan toe gaat in de slachthuizen en dergelijke? Of wat voor leven de dieren hier hebben voor ze op ons bord verschijnen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind ik ook niet kunnen. Evenals ik het niet vind kunnen dat ze in Japan een vis voor de helft frituren en levend serveren. Dieren doden, daar ontkom je niet aan. Maar er is een verschil tussen doden en mishandelen.
Een mens wat zulk soort fratsen flikt, is in mijn ogen geen mens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar het is helemaal niet normaal om mensen die dat doen de doodstraf te geven of ze ernstig te mishandelen. Iets wat zou gebeuren als we debielen als onderscheid hun gang lieten gaan.
Dan ben je ziek, en heb je een straf nodig. En psychische hulp.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een mens wat zulk soort fratsen flikt, is in mijn ogen geen mens.
En of hij nu zulk soort fratsen bij een walvis, hond, baby, peuter of konijn flikt, maakt mij ook niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |