Kijk eens goed naar wat voor soort trein er zou rijden tussen Gouda Goverwelle en Gouda?quote:
Bovendien zijn die dingen voor 2,50 te koop bij de Wibra ofzo.quote:Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef Zapper het volgende:
Het is weer goed raak bij Onedayfly
[ afbeelding ]
Sorry, het ziet er vast heeeeel stupide uit als je alles, maar dan ook echt alles weet van treinen en de dienstregeling in Nederland, maar ik denk dat 9 van de 10 mensen dit totaal niet als een tenenkrommende foutziet, puur omdat niemand weet, dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar wat voor soort trein er zou rijden tussen Gouda Goverwelle en Gouda?
EDIT: En ja, dat is een fout bij een tekst in het openbaar.
of het nou 3 sterren heet of t@nd 250quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:18 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Of de zorgverzekeringsfolder die ik binnenkreeg. Ze boden ook tandheelkundige verzekeringen aan.
T@ND 60
T@ND 256
etc.
Kom op zeg, het zijn geen fucking mobiele abonnementen
Idd, de 'Intercity' is tegenwoordig in de helft van de tijd gewoon een veredelde stoptrein. Het heeft allang niets meer te maken met 'tussen steden'. Vooral die berichten dat de Intercity "verder gaat als stoptrein", terwijl je in een half uur al vijf keer bent gestoptquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:04 schreef Sloggi het volgende:
Tegenwoordig is vrijwel elke trein een intercity, op die term zijn ze niet meer zo zuinig als vroeger.
Dat kan, maar hier gaat het om een trein waar dus op het bord op het perron (geen idee hoe dat heet, die waar de eerstvolgende trein opstaat die op het perron aankomt) wél stoptrein staat. Vandaar foutquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Idd, de 'Intercity' is tegenwoordig in de helft van de tijd gewoon een veredelde stoptrein. Het heeft allang niets meer te maken met 'tussen steden'. Vooral die berichten dat de Intercity "verder gaat als stoptrein", terwijl je in een half uur al vijf keer bent gestopt
Sorry, maar dan is het alleen fout als je op dat perron staat. Wij zitten achter een PC, gelukkig vele kilometers bij Gouda vandaan, dus wij zien niet dat het fout is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hier gaat het om een trein waar dus op het bord op het perron (geen idee hoe dat heet, die waar de eerstvolgende trein opstaat die op het perron aankomt) wél stoptrein staat. Vandaar fout
Dat neemt niet weg dat het een openbare fout is. Overigens had je vorige reactie ook wel iets vriendelijker (en vooral intelligenter) gekund, wantquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, maar dan is het alleen fout als je op dat perron staat. Wij zitten achter een PC, gelukkig vele kilometers bij Gouda vandaan, dus wij zien niet dat het fout is.
slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
als je alles, maar dan ook echt alles weet van treinen en de dienstregeling in Nederland
Dit topic gaat over teksten (zie TT). De tekst in jouw post is gewoon correct.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het een openbare fout is. Overigens had je vorige reactie ook wel iets vriendelijker (en vooral intelligenter) gekund, want
[..]
slaat natuurlijk helemaal nergens op.
quote:Ed Meyer, de advocaat van Ojani Noa, heeft laten weten dat hij de tape maandag tijdens de zitting openbaar gaat maken, mits de advocaten van Lopez voor die tijd met een goed voorstel komen.
De waarschuwing over de "conflicterende beleining" vond ik ook nogal bijzonder.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Pien85 het volgende:
Op een bord bij de wegwerkzaamheden hier in de buurt:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.mooiboy.com/
Zoek de fout (en dan bedoel ik niet hoe fout de site zelf is)
Verrek, overheen gelezenquote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vond zelf de fout bij puntje 8 erg mooi
Je kan je sowieso op Marktplaats echt suf lachen om wat sommige mensen in die advertenties zetten.quote:Op zondag 29 november 2009 14:32 schreef jetse het volgende:
op marktplaats bij watersport en boten spelt de helft van de mensen motor als moter ook erg dom
Da's nou weer typisch Nederland he, het slachtoffer aanhouden. Maar gelukkig waren ze wel illegaal, dat maakt het een stuk minder erg wat mij betreftquote:Illegale slachters offerfeest aangehouden
Uitgegeven: 29 november 2009 18:34
Laatst gewijzigd: 29 november 2009 18:58
DEN HAAG - De Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van Landbouw heeft vrijdag op twee plaatsen in Gelderland mensen aangehouden die illegaal schapen hadden geslacht voor het offerfeest.
Bron: NU.nl
quote:Op zondag 29 november 2009 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's nou weer typisch Nederland he, het slachtoffer aanhouden. Maar gelukkig waren ze wel illegaal, dat maakt het een stuk minder erg wat mij betreft
quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zie geen aangehouden slachtoffers, alleen aangehouden slachters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |