Ik doe het voor minderquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:45 schreef heiden6 het volgende:
Deze vond ik echt priceless...
[ afbeelding ]
Genomen op metrostation Beurs in Rotterdam. Het gaat niet om een trainingskamp voor seriemoordenaars, maar om een schoenmaker.
Jammer dat ik niet in buurt woon anders was ik daar in de winkel even gaan hakken, dat is makkelijk verdienen die ¤5,-quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:45 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
Genomen op metrostation Beurs in Rotterdam. Het gaat niet om een trainingskamp voor seriemoordenaars, maar om een schoenmaker.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:45 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw land erbij?quote:Na het eerste treffen speelt de ploeg van bondscoach Bert van Marwijk in Durban tegen Japan (19 juni, 16:00 uur) en Kaapstad (24 juni, 20.30 uur).
Gast, waarom lees je een krant waar je iedere dag wat op te zeiken hebtquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De Telegraaf heeft ook werkelijk nergens verstand van <zucht>:
[..]
Nieuw land erbij?
Waar bemoei je je mee? 1) Het vult dit topic en 2) Ik lees er wel meer, maar alleen de Televaag krijgt het voor elkaar dit soort fouten te maken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, waarom lees je een krant waar je iedere dag wat op te zeiken hebt
zou je zelf een bijl mee moeten nemen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef maok het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in buurt woon anders was ik daar in de winkel even gaan hakken, dat is makkelijk verdienen die ¤5,-
Ik bemoei me ermee omdat die fouten me nogal beginnen te vervelen en je keer op keer duidelijk moet maken wat een slechte krant het wel niet is, met opmerkingen als "Zucht... De Televaag weer".quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee? 1) Het vult dit topic en 2) Ik lees er wel meer, maar alleen de Televaag krijgt het voor elkaar dit soort fouten te maken.
Well, boo-fucking-hoo. Dit topic gaat over tenenkrommende fouten in het openbaar. Er staat nergens dat er geen commentaar bij gegeven mag worden, er staat nergens dat het merendeel niet uit één bron mag komen en er staat zeker nergens dat de Televaag ontzien moet worden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik bemoei me ermee omdat die fouten me nogal beginnen te vervelen en je keer op keer duidelijk moet maken wat een slechte krant het wel niet is, met opmerkingen als "Zucht... De Televaag weer".
Knap opgemerkt hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Well, boo-fucking-hoo. Dit topic gaat over tenenkrommende fouten in het openbaar. Er staat nergens dat er geen commentaar bij gegeven mag worden, er staat nergens dat het merendeel niet uit één bron mag komen en er staat zeker nergens dat de Televaag ontzien moet worden.
Nee, dat is goed geschreven.quote:
Je leuke en originele 'grapje' om de Telegraaf Televaag te noemen begint anders wel een beetje vermoeiend te worden. Net zo triest als mensen die Windows continu Windhoos noemen. Verzin eens wat nieuws.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee? 1) Het vult dit topic en 2) Ik lees er wel meer, maar alleen de Televaag krijgt het voor elkaar dit soort fouten te maken.
boo-fucking-hooquote:Op zondag 6 december 2009 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Je leuke en originele 'grapje' om de Telegraaf Televaag te noemen begint anders wel een beetje vermoeiend te worden. Net zo triest als mensen die Windows continu Windhoos noemen. Verzin eens wat nieuws.
Ramen?quote:Op zondag 6 december 2009 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Net zo triest als mensen die Windows continu Windhoos noemen. Verzin eens wat nieuws.
Ah, nog zo'n josti die de originaliteitsprijs verdient. Gefeliciteerd!quote:
Wat te denken van kompleks?quote:Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, dat is goed geschreven.
Volgens mij is het prullebak.
En wat dan van: jou, personnages en bedevaard..! Oh wacht...quote:
Als je het met dt schrijft welquote:Op maandag 23 november 2009 10:53 schreef DeTolk het volgende:
Gent ligt helemaal niet in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |