Um, waar zeg ik dat dan?quote:
Dat zeg jij niet, dat staat in het artikel dat jij linkt. Ok, dat had wel even wat duidelijker naar voren mogen komen uit de post van Zelva, maar ach, het is laat enzo.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef TjilpTjilp het volgende:
[ afbeelding ]
AUW!
Heb je net voor 500 euro zo'n bord laten maken...
Ohquote:Op donderdag 3 december 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Het gaat om cappuccino, wat verkeerd is gespeld, wakkere chica![]()
(...)
De onderstreepte -dt- had een -d- moeten zijn. Daar zit 't 'm juist het verschil. Vermoorden kan ook actief zijn, dus het gaat om enkel de -d- die het duidelijk maakt. (titel is dus juist gespeld).quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
leuke titel: heeft dit jongetje nou iemand verkracht en vermoordt of is hij zelf verkracht en vermoordt?
Jongetje (4) verkracht en vermoord in moskee
(of had er in het 1e geval dan moordt i.p.v. vermoordt gestaan?)
Wat ben jij stom zeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
leuke titel: heeft dit jongetje nou iemand verkracht en vermoordt of is hij zelf verkracht en vermoordt?
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
nu je het zo zegt zie ik het verschilquote:Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
De onderstreepte -dt- had een -d- moeten zijn. Daar zit 't 'm juist het verschil. Vermoorden kan ook actief zijn, dus het gaat om enkel de -d- die het duidelijk maakt. (titel is dus juist gespeld).
Wat maakt zo'n -t- nog veel verschil hè![]()
Eh....quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
"De bordje"..? ;-)quote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Die van de WC-bordje snap ik niet.![]()
(ik voel me echt heel dom in dit topic, ik snap de helft niet, of kijk steeds op momenten dat 'k niet helder ben..![]()
)
Ik wilde hem net postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Voetbal International, wat doe je toch steeds.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:45 schreef heiden6 het volgende:
Deze vond ik echt priceless...
[ afbeelding ]
Genomen op metrostation Beurs in Rotterdam. Het gaat niet om een trainingskamp voor seriemoordenaars, maar om een schoenmaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |