Dat is de droom van elke FOK!kerquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:23 schreef Salatrel het volgende:
tweakerszal wel een een tafel met een mooie antieke look van IKEA zijn
Dat heeft ie inderdaad niet want deze schade valt onder de inboedelverzekering van de tweaker niet onder de aansprakelijkheid van de bezoekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je brengt je mening als jurisch feit. Het feit dat je al hopeloos faalt in de Nederlandse taal doet me er niet bepaald van overtuigen dat je veel kennis van ons rechtsysteem bezit.
[..]
Dit overtuigt me ervan dat je überhaupt niet veel kennis bezit.
Ik pretendeer niet te weten hoe het exact zit. Maar toch lijkt het me wel iets voor de aansprakelijkheidsverzekering van de collega. Als ik bij jou thuis mijn wandelstok door je raam gooi dan lijkt me dat echt iets voor mijn aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat heeft ie inderdaad niet want deze schade valt onder de inboedelverzekering van de tweaker niet onder de aansprakelijkheid van de bezoeker![]()
![]()
Spreek me niet tegen paps!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik prentendeer niet te weten hoe het exact zit. Maar toch lijkt het me wel iets voor de aansprakelijkheidsverzekering van de collega. Als ik bij jou thuis mijn wandelstok door je raam gooi dan lijkt me dat echt iets voor mijn aansprakelijkheidsverzekering.
Maar hij wilde iets uitbeelden en zwaaide daardoor iets te enhousiast met zijn wandelstok en het was niet zijn opzet grip te verliezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen paps!
Een AVP is een secundaire dekking en vergoedt alleen schades die niet door een andere verzekering gedekt worden.
Daarnaast als je wéér je wandelstok door mijn ruit smijt is er sprake van opzet en wordt sowieso niet vergoedt door jouw AVP.
Sorry.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen paps!
Een AVP is een secundaire dekking en vergoedt alleen schades die niet door een andere verzekering gedekt worden.
Daarnaast als je wéér je wandelstok door mijn ruit smijt is er sprake van opzet en wordt sowieso niet vergoedt door jouw AVP.
Ik knijp je stoma nog wel een keer leeg in je bierglasquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Als je volgende keer gewoon meteen mijn bier komt brengen als ik daarom roep hoef ik ook niet kwaad te worden.
Deze post schept mogelijkheden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef Repeat het volgende:
Wat voor een fucking homo ben je als je uberhaupt zeikt over theezakjes
voor mijn part schijt m'n bezoek op m'n tafel, heb zo weer een nieuwe van marktplaats voor weinig.
Je reageert wel ERG fel op posts hier...Ben jij toevallig dat tweakertje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga anders even terug naar de basisschool, is zelfs mijn post te moeilijk voor je?
DAT WIJF HEEFT HET GEZEGD, EN DAT ESCALEERDE
Mén, tegenwoordig kan de gemiddelde KLB'er nog niet overweg met een OP van meer dan 3 regels
quote:
QFTquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef Repeat het volgende:
Wat voor een fucking homo ben je als je uberhaupt zeikt over theezakjes
voor mijn part schijt m'n bezoek op m'n tafel, heb zo weer een nieuwe van marktplaats voor weinig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |