Bewijs: http://i36.tinypic.com/160vb7s.pngquote:Als eerste: als ik in het verkeerde forum zit, excuses daarvoor.
Situatie
Laatst bleven 3 collega's van mijn vriendin bij ons eten. Het was een gezellige avond, so far so good. Aan het einde van de avond, toen de collega's naar huis gingen, kwamen we er achter dat 1 van de collega's zijn/haar theezakje niet op het daar voor bedoelde schoteltje had gelegd, maar op het papieren omhulsel en direct op de houten tafel. Nu heeft dat theezakje een hele witte plek op de tafel gemaakt, wat met poetsen en olieën niet weg te krijgen is.
We hebben deze collega eerst per sms op de hoogte gebracht. Na een paar dagen geen reactie, hebben we deze collega een e-mailtje gestuurd. Een paar dagen later kwam deze collega bij mijn vriendin op haar kamer met de melding dat hij/zij niet van deze beschuldigingen houdt.
Na een heftig gesprek tussen mijn vriendin en haar collega, vroeg de collega of het niet via onze eigen verzekering kon. Dat vond ik te ver gaan en heb de desbetreffende collega een mailtje gestuurd dat als ik dat zou doen, dat ik dan aan het frauderen zou zijn, en dat ik daar niet van gediend ben, zeker niet omdat de schade door deze collega is berokkend.
Feiten
We waren met zijn vijven. 2 daarvan dronken thee, 3 daarvan koffie.
De thee drinkers, was mijn vriendin en de desbetreffende collega.
Mijn vriendin gebruikt _altijd_ een schoteltje voor haar thee zakje (duh, het zijn onze eigen meubelen).
Hoe nu verder te handelen? Graag hoor ik van jullie advies hoe we dit het beste aan kunnen pakken.
Sure.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een eikel ben je danSnelcursus "Hoe kom ik vlug van mijn vrienden af".
Al jouw collega's zijn vrienden van je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef Barcaconia het volgende:
beetje vriend/goede kleega zou zijn excuus aanbieden en aanbieden om de schade te betalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die het niet begrijpen nog bij pappa en mamma thuis wonen en dus geen flauw benul hebben hoe het is om zelf iets te bezitten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik zou die collega er ook op aanspreken als diegene iets beschadigd. Zie het probleem/klacht niet
Dit dus, als het nou een gebroken glas is, is het idd bullshit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik zou die collega er ook op aanspreken als diegene iets beschadigd. Zie het probleem/klacht niet
Ooit van verzekering gehoord? Of gewoon even zeggen terwijl ze er nog zijn of ze dat theezakje goed weg willen leggen (quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Sure.
Dat jij er niets van zegt als mensen jouw interieur naar de kloten helpen zegt vooral iets over jou.
Wat dacht je van het feit dat de TS op GoT er niet op is gekomen om die collega gewoon even te bellen? Of stuur jij je vrienden/kennissen ook alleen maar mailtjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Dj_unkie het volgende:
Poe poe een vlekje op je tafelquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Sure.
Dat jij er niets van zegt als mensen jouw interieur naar de klote helpen zegt vooral iets over jou.
Hij ontdekte de schade blijkbaar pas toen de mensen al weg waren. Dan kan je er dus niets meer van zeggen volgens jou?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ooit van verzekering gehoord? Of gewoon even zeggen terwijl ze er nog zijn of ze dat theezakje goed weg willen leggen ().
Je gaat toch niet achteraf met een smsje en een mailtje zoiets melden? Dan ben je wel heel erg kinderachtig/contactgestoord.
Henk van de postkamer nodig ik niet voor een diner uit. Mijn collega's die vrienden zijn wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Al jouw collega's zijn vrienden van je?
Ook Henk van de postkamer?
Lees de OP ff anders, het is geen 'vlekje', vlekjes poets je er wel uit, het is gewoon een beschadiging door 'vochtschade'. Niks mis mee als je dan via de verzekering wat knaken wil als je het bv. professioneel moet laten reinigen of ietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poe poe een vlekje op je tafel
Is toch een gebruikersvoorwerp en geen museumstuk? Kom op zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |