Ligt er maar aan wat dat iets is. We worden het toch niet eens, dus ik zal er verder niets meer over zeggen. Mijn mening is dat het kan gebeuren bij meubels. Maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer proberen. Blijkbaar kost logisch nadenken je bijzonder veel moeite.
Projecteer de situatie eens op jezelf. Jij bezit "iets" waar je trots en blij mee bent.
Ik beschadig dat door gewoonweg niet na te denken. Zou jij dan zelf de schade vergoeden? Of zou je aan mij vragen dit te doen?
Dat is natuurlijk belangrijker dan een klein vlekje op tafel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens onze taal leren voordat je bezig gaat houden met juridische zaken.
Tjah het kan inderdaad gebeuren, tis ook lastig om te oordelen als je verder niet echt weet hoe overheersend die 'vlek' is en hoe oud de tafel was e.d.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat dat iets is. We worden het toch niet eens, dus ik zal er verder niets meer over zeggen. Mijn mening is dat het kan gebeuren bij meubels. Maar dat is mijn mening.
Uhm ja?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:10 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk belangrijker dan een klein vlekje op tafel.![]()
zijn er best veelquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef mime_negert het volgende:
Godverdomme, ik dat topic niet zelf volgen. Wil iemand hier de post van Tweakers even kopiëren? Wil namelijk wel eens weten hoe het af loopt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat dat iets is. We worden het toch niet eens, dus ik zal er verder niets meer over zeggen. Mijn mening is dat het kan gebeuren bij meubels. Maar dat is mijn mening.
Dat klopt ook, het kan gebeuren, maar het is aan de eigenaar of dit materieel is of niet en of hij een vergoeding wil voor de schade. Daar is het verzekeringsstelsel nu eenmaal op ingericht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Stekelbees het volgende:
Jezus dat je daar moeilijk om gaat doen.
Kan gebeuren toch.
Dan is dit topic gelijk vol. Man, daar staan teksten waar je een boek mee kunt vullen. Ik ga het niet allemaal lezen dus ik weet ook de ontknoping niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef mime_negert het volgende:
Godverdomme, ik dat topic niet zelf volgen. Wil iemand hier de post van Tweakers even kopiëren? Wil namelijk wel eens weten hoe het af loopt.
quote:TS VAN TWEAKERS
Het is nu inderdaad opgelost. De verzekering van de collega zal iemand langssturen om er naar te kijken en actie te ondernemen.
Uiteraard wil ik graag weten hoe we dit zelf mogelijk kunnen herstellen. Dat doe ik liever en dan leer ik er ook nog wat van.
Mocht dat niet zo makkelijk zijn, of risicovol, dan laat ik het de volgende keer via ons inboedel verzekering lopen
Waarom? Dat maakt toch geen zak uit? Het is voor de kerel belangrijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat dat iets is.
Niet zo moeilijk, je moet 50 posts over het hele forum hebben. Een paar keer informatie over een nieuwe telefoon of laptop vragen en je zit daar al aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Welke achterlijke paling heeft zich zo diep in de tweaker wereld weten te zuigen dat hij toegang heeft tot dit topic?
50 keer mensen op bezoek uitnodigen en thee gaan drinken en je komt er ook aan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, je moet 50 posts over het hele forum hebben. Een paar keer informatie over een nieuwe telefoon of laptop vragen en je zit daar al aan
Bedankt, ik was me al aan het voorbereiden om me daar aan te melden, 30 dagen te wachten en dan even 50 nuttige post (zoals van een tweaker verwacht wordt) te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan is dit topic gelijk vol. Man, daar staan teksten waar je een boek mee kunt vullen. Ik ga het niet allemaal lezen dus ik weet ook de ontknoping niet.
Ah, laatste post:
[..]
We zijn niet hier om mijn kennis van de taal te discussieren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhm ja?![]()
Eigenlijk is goed de taal spreken en schrijven wel belangrijker dan een vlekje op een tafel. Maar goed, het cynisme waarmee jij dat zegt verklaart meteen je gebrek aan kennis van de taal
lees éénmaal per dag het nieuws...neem wat topics door over leuke gadgets...post zo nu en dan een product review en dat al 1,5 jaar ofzo....Schijnbaar ben ik dan HC tweakerquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef zkr600 het volgende:
[..]
We zijn niet hier om mijn kennis van de taal te discussieren.
We zijn hier om de TS zijn vlekje op tafel op te lossen.
In ieder geval, ik ben niet zo idioot als jij om een dure antieke tafel voor gewone alledaagse activiteiten te gebruiken, en ook nog iemand onopgepast daarmee dingen te laten doen, en vervolgens nog eens bang om iemand aan te spreken over zijn gedrag.
Maar daar jij zo'n taalexpert bent, heb jij natuurlijk geen enkele problemen mee. Los het maar zelf op zou ik zeggen. Al mijn reacties waren bedoeld om jou een beetje te helpen, maar goed ik geef geen fluit meer om jouw ontaarde hersenen en slechte begrip van het leven.
En ik verdien zeker 3 maal zoveel geld als jij, dus kan ik heel makkelijk de tafel laten repareren zonder een jank en bedelaarsverhaal aan te gaan.
GO suck 1 biatch
Wat heeft taalexpert nou weer met tafels repareren te maken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef zkr600 het volgende:
[..]
In ieder geval, ik ben niet zo idioot als jij om een dure antieke tafel voor gewone alledaagse activiteiten te gebruiken, en ook nog iemand onopgepast daarmee dingen te laten doen, en vervolgens nog eens bang om iemand aan te spreken over zijn gedrag.
Maar daar jij zo'n taalexpert bent, heb jij natuurlijk geen enkele problemen mee. Los het maar zelf op zou ik zeggen. Al mijn reacties waren bedoeld om jou een beetje te helpen, maar goed ik geef geen fluit meer om jouw ontaarde hersenen en slechte begrip van het leven.
En ik verdien zeker 3 maal zoveel geld als jij, dus kan ik heel makkelijk de tafel laten repareren zonder een jank en bedelaarsverhaal aan te gaan.
GO suck 1 biatch
Daarom antwoord ik op jouw vraag (Jij bezit "iets" waar je trots en blij mee bent. Ik beschadig dat door gewoonweg niet na te denken. Zou jij dan zelf de schade vergoeden? Of zou je aan mij vragen dit te doen?) met 'Ligt eraan wat dat iets is' .quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom? Dat maakt toch geen zak uit? Het is voor de kerel belangrijk blijkbaar.
Jij bent ook niet echt op aan het letten he?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef zkr600 het volgende:
[..]
GO suck 1 biatch
Dat is het topic niet waard, het is anderhalve pagina lang en er staat meer tekst dan de bijbelquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Bedankt, ik was me al aan het voorbereiden om me daar aan te melden, 30 dagen te wachten en dan even 50 nuttige post (zoals van een tweaker verwacht wordt) te plaatsen.
Je brengt je mening als jurisch feit. Het feit dat je al hopeloos faalt in de Nederlandse taal doet me er niet bepaald van overtuigen dat je veel kennis van ons rechtsysteem bezit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:10 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk belangrijker dan een klein vlekje op tafel.![]()
Dit overtuigt me ervan dat je überhaupt niet veel kennis bezit.quote:Homo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |