abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74782626
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Je bent toch niet achterlijk? Probeer je eens een beetje in te leven. Dit stoere gelul van je is zo doorzichtig. Blijkbaar is de tafel voor de kerel belangrijk en / of heeft het ding een hoop centen gekost. Jij hebt vast ook wel iets waar je trots op bent en waar je dus niet blij van gaat worden dat iemand het beschadigd door zijn onachtzaamheid.

Stoer gelul? Meubels zijn er om te gebruiken, dan kan het gebeuren dat er kleine gebruikers sporen op komen. So be it. Jij bent ook zeker zo iemand die zijn gsm in z'n hoesje heeft omdat ie bang is dat er krasjes op komen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Forum Admin dinsdag 17 november 2009 @ 14:55:47 #52
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_74782634
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ga anders even terug naar de basisschool, is zelfs mijn post te moeilijk voor je?

DAT WIJF HEEFT HET GEZEGD, EN DAT ESCALEERDE

Mén, tegenwoordig kan de gemiddelde KLB'er nog niet overweg met een OP van meer dan 3 regels

pi_74782672
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, als ik zoiets zo hebben bij een vriend van me dan zou ik er echt niet moeilijk over doen.
Je hebt je aansprakelijkheidsverzekering niet voor niets lijkt me...
Psies.... hoe vaak ik al niet onbewust iets gemold heb van vrienden..... telefoons waar een glas cola overheen is gegaan, bankstel waar mijn knoop achter is blijven haken, ook een keer een nat glas op een tafel in de olie....

Alle keren gewoon mijn verzekering aangesproken.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:57:10 #54
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74782696
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ga anders even terug naar de basisschool, is zelfs mijn post te moeilijk voor je?

DAT WIJF HEEFT HET GEZEGD, EN DAT ESCALEERDE

Mén, tegenwoordig kan de gemiddelde KLB'er nog niet overweg met een OP van meer dan 3 regels
quote:
We hebben deze collega eerst per sms op de hoogte gebracht. Na een paar dagen geen reactie, hebben we deze collega een e-mailtje gestuurd. Een paar dagen later kwam deze collega bij mijn vriendin op haar kamer met de melding dat hij/zij niet van deze beschuldigingen houdt.
?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74782700
Iets in me zegt dat dit soort mensen echt bestaan
  Forum Admin dinsdag 17 november 2009 @ 14:57:26 #56
Heeft een huisje.
pi_74782704
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Stoer gelul? Meubels zijn er om te gebruiken, dan kan het gebeuren dat er kleine gebruikers sporen op komen. So be it.
Omdat jij "iets" maar een "gebruiksvoorwerp" vindt mag het dus maar beschadigd worden?
pi_74782710
Dit is dus hetzelfde klein burgerlijke gedrag wat die gasten ten toon spreiden op dat forum. Het zou me niet verbazen dat dit dus een echt bericht is.

Maar kom op zeg je gaat iemand toch niet aanklagen voor een vlek op de tafel? Jezus ik zou graag een keer bij deze gozer lang gaan om persoonlijk op die tafel te komen schijten om het vervolgens schoon te gaan maken met zoutzuur zodat heel die tafel van hem in tweeën breekt.
pi_74782721
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

[..]

?

Na een heftig gesprek tussen mijn vriendin en haar collega, vroeg de collega of het niet via onze eigen verzekering kon. Dat vond ik te ver gaan en heb de desbetreffende collega een mailtje gestuurd dat als ik dat zou doen, dat ik dan aan het frauderen zou zijn, en dat ik daar niet van gediend ben, zeker niet omdat de schade door deze collega is berokkend.

Zo wél leesbaar voor je?
pi_74782734
pi_74782758
Juridisch gesproken heeft TS geen enkele pootje waarop te staan.
TS is verantwoordelijk voor de bescherming van zijn eigen spullen en wie allemaal hij
die spullen laat gebruiken.
Daar het om een fout ging maakt de andere partij alleen maar onschuldiger.

Overigens hou ik mijn gasten altijd goed in de gaten wanneer ze over de vloer komen.

GROW UP, TS.
pi_74782769
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:58 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh doe die er ook nog eens bij en het burgerlijke plaatsje is helemaal compleet.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:00:22 #62
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74782788
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Na een heftig gesprek tussen mijn vriendin en haar collega, vroeg de collega of het niet via onze eigen verzekering kon. Dat vond ik te ver gaan en heb de desbetreffende collega een mailtje gestuurd dat als ik dat zou doen, dat ik dan aan het frauderen zou zijn, en dat ik daar niet van gediend ben, zeker niet omdat de schade door deze collega is berokkend.

Zo wél leesbaar voor je?
Ja, dat is leesbaar. Dank je. Maar waar ontkracht dat mijn verhaal over dat het kinderachtig is om dit via SMS of mail te melden in plaats van gewoon te praten? Dat wat jij dikgedrukt en onderstreept neerzet is pas nadat ze al een SMS, een mail en een persoonlijk contact gehad hebben.
pi_74782795
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef zkr600 het volgende:
TS is verantwoordelijk voor de bescherming van zijn eigen spullen en wie allemaal hij
die spullen laat gebruiken.
Daar het om een fout ging maakt de andere partij alleen maar onschuldiger.

Overigens hou ik mijn gasten altijd goed in de gaten wanneer ze over de vloer komen.

GROW UP, TS.
Ha goeie grap
pi_74782811
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Omdat jij "iets" maar een "gebruiksvoorwerp" vindt mag het dus maar beschadigd worden?
Pff, nee zeg ik niet. Als die pief het allemaal zo belangrijk vindt als jij aangeeft dan moet ie het maar op zijn eigen verzekering gooien en niet zo janken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Forum Admin dinsdag 17 november 2009 @ 15:02:17 #65
Heeft een huisje.
pi_74782854
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef zkr600 het volgende:
Ga jij eerst maar eens onze taal leren voordat je bezig gaat houden met juridische zaken.
pi_74782875
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ja, dat is leesbaar. Dank je. Maar waar ontkracht dat mijn verhaal over dat het kinderachtig is om dit via SMS of mail te melden in plaats van gewoon te praten? Dat wat jij dikgedrukt en onderstreept neerzet is pas nadat ze al een SMS, een mail en een persoonlijk contact gehad hebben.
Het blijft een Tweaker natuurlijk, maar iedereen hier blaat dat HIJ geen persoonlijk contact met ZIJN COLLEGA heeft opgenomen, terwijl het dus zo niet elkaar steekt..

Schijnbaar was die gast nogal op z'n tafel gesteld, ging hij er daarom meteen via sms en daarna email op in, en toen dat niks werd heeft die vriendin ff geinformeerd en dat is geescaleerd.

En werkelijk waar, is het dan zo droevig gesteld hier, mensen die blaten over 'TS dit, TS dat'
pi_74782895
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Pff, nee zeg ik niet. Als die pief het allemaal zo belangrijk vindt als jij aangeeft dan moet ie het maar op zijn eigen verzekering gooien en niet zo janken.
Dus als ik door een domme actie tegen jou auto aanrijdt en vervolgens niet mee wil werken ga jij niet zeiken en het gewoon op je eigen verzekering verhalen. Want tjah, auto staat toch op straat en dan kan zoiets gebeuren
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:04:57 #68
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74782928
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het blijft een Tweaker natuurlijk, maar iedereen hier blaat dat HIJ geen persoonlijk contact met ZIJN COLLEGA heeft opgenomen, terwijl het dus zo niet elkaar steekt..

Schijnbaar was die gast nogal op z'n tafel gesteld, ging hij er daarom meteen via sms en daarna email op in, en toen dat niks werd heeft die vriendin ff geinformeerd en dat is geescaleerd.

En werkelijk waar, is het dan zo droevig gesteld hier, mensen die blaten over 'TS dit, TS dat'
Dan klopt mijn bericht dus toch en zijn jouw reacties onterecht? Hij is gewoon contactgestoord en had even aan zijn vriendin moeten vragen om hem er over aan te spreken, of sowieso zijn bek open moeten trekken tijdens het diner. Dan was het klaar geweest.
Dit is gewoon kinderachtig.
  Forum Admin dinsdag 17 november 2009 @ 15:05:17 #69
Heeft een huisje.
pi_74782936
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zal het nog een keer proberen. Blijkbaar kost logisch nadenken je bijzonder veel moeite.
Projecteer de situatie eens op jezelf. Jij bezit "iets" waar je trots en blij mee bent.
Ik beschadig dat door gewoonweg niet na te denken. Zou jij dan zelf de schade vergoeden? Of zou je aan mij vragen dit te doen?
pi_74782959
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dan klopt mijn bericht dus toch en zijn jouw reacties onterecht? Hij is gewoon contactgestoord en had even aan zijn vriendin moeten vragen om hem er over aan te spreken, of sowieso zijn bek open moeten trekken tijdens het diner. Dan was het klaar geweest.
Maar verder weinig relevant voor de schuldvraag.
pi_74782967
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je komt enigszins gefrustreerd over, ken je de TS ofzo?
pi_74782987
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nou ik zeg toch ook niet zozeer dat hij niet kinderachtig of een halve contactgestoorde is. Het is gewoon tenenkrommend hoe slecht mensen de OP lezen en maar snel een 'leuke oneliner' neer willen flikkeren, en ik kreeg ff jeuk van hoe jij het verkeerd bleef snappen mbt tot van wie het de collega was en of hij nog wel/niet was aangesproken door één van beide
pi_74783019
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Je komt enigszins gefrustreerd over, ken je de TS ofzo?
Jij bent de TS, jou ken ik niet.

De Tweaker ook al niet. Maar het is toch sneu dat je een topic maakt en mensen het zo slecht lezen en maar wat roepen. Als iemand die het heeft over dat 'TS geen poot heeft om op te staan' de boel eens goed leest dan weet hij dat TS helemaal niet de eigenaar van de tafel is
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:08:29 #74
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74783037
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Maar verder weinig relevant voor de schuldvraag.
Mwah. Schuldvraag vind ik wel erg overdreven. Er is niemand vermoord ofzo. Je geeft een diner weg en er gaat wat mis. Jammer maar helaas, ga even naar de verzekering en het is klaar. Die collega deed het vast niet expres.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:10:14 #75
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74783087
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ik zeg toch ook niet zozeer dat hij niet kinderachtig of een halve contactgestoorde is. Het is gewoon tenenkrommend hoe slecht mensen de OP lezen en maar snel een 'leuke oneliner' neer willen flikkeren, en ik kreeg ff jeuk van hoe jij het verkeerd bleef snappen mbt tot van wie het de collega was en of hij nog wel/niet was aangesproken door één van beide
Ik spreek in mijn eerste bericht niet eens van "Hij' of "Zij" maar van "Je". Van wie het een collega is laat ik in het midden. Aangezien die vent kwaad werd zeg ik er wel bij dat hij tijdens het diner iets had moeten zeggen.
Jij leest dus verkeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')