Oh fuck.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij begrijpt dus geen zak van het lotingssysteem.
In pot 2 zitten juist de landen die Nederland NIET kan loten, prutser
Ja, maar alleen op basis van de potindeling, niet op basis van beperkingen tijdens de loting zoals bij de CL.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef Eggos het volgende:
[..]
laat ik het dan zo zeggen, de afgelopen 8 wk's zijn altijd op die manier geloot! dit om zoveel mogelijk continenten per poule te creeren! hierdoor krijg je een leuke mix van wedsrijden! en een echt WK gevoel! als je een poule met alleen maar aziatische landen zou hebben, kijkt er geen hond naar!
Ik zie het wel weer gebeuren...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:43 schreef WEST het volgende:
ik hoop dat we nu een keer niet in de poule des doods komen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:11 schreef Idler het volgende:
[..]
Kan wel, aangezien Z-A in pot 1 zit.
Ik wil best geloven dat het niet kan, maar tot dusver heb ik nog niemand de beperkingen bij de loting zien posten. Bronnen wil ik!quote:
Nou en poule des doos is al 4 jaar geen probleem. Daarna gaat het pas mis.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer gebeuren...
En die kloteduitsers komen natuurlijk weer in een verschrikkelijk makkelijke poule.
We zitten al veel langer in de poules des doods.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou en poule des doos is al 4 jaar geen probleem. Daarna gaat het pas mis.
Achteraf viel het wel mee. Maar voor die tijd scheet iedereen in zijn broek van die Serven en Ivorenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef Idler het volgende:
Die van 2006 vind ik nou niet echt een poule des doods.
Om van die Argentijnen nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Achteraf viel het wel mee. Maar voor die tijd scheet iedereen in zijn broek van die Serven en Ivoren
Uiteraard, maar die was logisch, dus die vermeldde ik nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Om van die Argentijnen nog maar te zwijgen
Verwachten? Het is een loting hoor, dat is geen kwestie van verwachten... Of je moet een helderziende zijn ofzo...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht zoiets als dit:
Brazilië
Nederland
Ghana
Verenigde Staten
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Barca het volgende:
Ach, welke landen we loten in de poule maakt weinig uit. In de kwart- of halve finale worden we toch uit het toernooi geschopt.
Als we zo ver komen.quote:
[cliche] op het WK spelen geen zwakken landen[/cliche]quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef horned_reaper het volgende:
Er zit misschien ook wel ergens iets positiefs in de loting in die tweede poule....
Nu zal Nederland maar 1 sterk land treffen en twee zwakke landen... en aangezien nederland alleen maar kan winnen van absurte sterke tegenstanders of hele zwakke, blijven de middenmoot mooi buiten beschouwing
Nederland moet gewoon constant voetballen !!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[cliche] op het WK spelen geen zwakken landen[/cliche]
Maar zoals al eerder gezegd: NL heeft niet zo'n moeite met sterke tegenstanders in de poule.
1 en 2 gaan door.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:45 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon constant voetballen !!!
PS: Hoe zit het nu precies ? Straks worden de poules gespeeld... en gaan dan de eerste twee uit de poule door ? of alleen de eerste en zijn die andere drie uitgeschakeld ?
Dan moet NL dat toch zeker kunnen lijkt me ?quote:
Zo jij bent goed op de hoogte zeg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan moet NL dat toch zeker kunnen lijkt me ?
Als je kijkt hoe goede ze hebben gepresteerd in de voor ronden ...
Praktisch niets verloren....
Maar het was wel de sterkste poule.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef Idler het volgende:
Die van 2006 vind ik nou niet echt een poule des doods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |