Manchester United degradeerde ooit en had meer dan dertig jaar niks te vertellen in het wereldvoetbal.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Niets te nadele van Arsenal hoor.Alleen ze moeten daar eens gaan oogsten.
De EC finale is recenter dan de degradatie van de zogenaamde grootste club van de wereld.quote:
Ik dacht toch echt dat we er in Duitsland wel bij waren...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat we er 4 jaar geleden niet bij waren zitten we in pot 2
Ik bedoel 8 jaar terugquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat we er in Duitsland wel bij waren...
Afijn, het zou natuurlijk belachelijk zijn als Nederland in pot 2 terecht komt. 3de op de FIFA ranglijst en we zitten altijd standaard in de kwartfinale of halve finale als we meedoen. Tevens als eerste land geplaatst voor het WK dit jaar wegens ontzettend goed presteren. Als Frankrijk en Argentinië in die pot komen zou het een lachertje zijn.
Het maakt geen moer uit natuurlijk. Tegen Argentinie, Servie en Ivoorkust haalde je het, tegen Italie, Frankrijk en Roemenie ook. Maar tegen Belgie, Zuid-Korea en Mexico ook. Wie wereldkampioen wil worden, moet van iedereen kunnen winnen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Ritmo het volgende:
Denk dat het wel goed voor Nederland is, onder druk presteren ze beter dan tegen die klotelandjes.
Nou ja goed, op de WK's 2002 (quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is wel volstrekt belachelijk.
Daar gaat het niet om. De FIFA maakt die lijst, dus moeten ze die hanteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Eggos het volgende:
Die Fifa ranglijst zegt helemaal niets! ik vind het een nutteloos iets! daarom is het ook goed dat hier niet naar gekeken word! stel dat bijvoorbeeld Nieuw Zeeland een opleving krijgt in een paar oefenpotjes tegen bijvoorbeeld Brazilie en Argentinie, dan stijgt Nieuw Zeeland ook fors in de Fifa lijst! zou het dan terrecht zijn als Nieuw Zeeland in pot 1 zou zitten? (okay, dit is een heel extreem iets)
De laatste 2 wk's 1/8e finale en daarvoor niet meegedaan. Dat stelt dus niet zo veel voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef Blik het volgende:
[..]
3de op de FIFA ranglijst en we zitten altijd standaard in de kwartfinale of halve finale als we meedoen.
Ik vind het vreemd dat ze een lijst hebben en dan vervolgens naar een toernooi van 4 en een toernooi van 8 jaar geleden kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja goed, op de WK's 2002 () en 2006 was Nederland nou ook niet echt indrukwekkend.
Regels: http://www.soccerquest.nl(...)2091291(doorscrollenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sta je derde op de wereldranglijst.
Jaha, die regels ken ik. Maar ik vind het vreeheemd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Regels: http://www.soccerquest.nl(...)2091291(doorscrollen
in 2006 waren we al na 2 wedstrijden zeker, net als in 2008quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Winnen de poule eenvoudig? Volgens mij werden we in 2006 tweede, in 2002 deden we niet mee, in 1998 werden we gedeeld eerste, in 1994 tweede en in 1990 gingen we door een loting (!) door als derde.
Dan moet je niet zeggen dat we de poule winnen. En we vergeleken toch WK's, geen EK's?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
in 2006 waren we al na 2 wedstrijden zeker, net als in 2008
ohohoooooooquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaha, die regels ken ik. Maar ik vind het vreeheemd.
aangepast. Ik vergelijk even eindtoernooien is dat heel erg of ben je nu ook weer op je tenen getrapt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat we de poule winnen. En we vergeleken toch WK's, geen EK's?
Als je dit al op tenen getrapt vindtquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
aangepast. Ik vergelijk even eindtoernooien is dat heel erg of ben je nu ook weer op je tenen getrapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |