Als het aan Halsema ligt fietst iedereen naar zijn werk, gebruikt het openbaar vervoer of rijdt een Toyota Priusquote:Op dinsdag 17 november 2009 06:57 schreef Myraela het volgende:
Kom op mensen, allemaal braaf fietsen.
Jammer voor je. Alle rekeningrijden projecten die in Europa zijn uitgevoerd zijn een doorslaand succes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:59 schreef Sjibble het volgende:
En dan komen ze met rekeningrijdenBelast het rijden in grote steden maar (via dat rekeningrijden).
En belast de auto's op vervuiing. Een Smart ForTwo zou niet net zo veel moeten dokken als een Audi Q7.
Idd. Je mag als bedrijf niet eens meer geld verdienen. Had die boer maar door moeten leren gvd, dan was hij nou niet genaaid met z'n cacao-fakjou.quote:Op dinsdag 17 november 2009 06:55 schreef de_boswachter het volgende:
'duurzaam geproduceerde chocoladeletters'
Ook weer zoiets
Alleen al van het woord "duurzaam" krijg ik de kriebels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 06:55 schreef de_boswachter het volgende:
'duurzaam geproduceerde chocoladeletters'
Ook weer zoiets
En bomen zijn Groen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 04:08 schreef sig000 het volgende:
CO2 is goed voor de bomen, die groeien daar harder van.
Niet alle bomen zijn groen.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:59 schreef Sjibble het volgende:
Ik vind een frisse lucht in de binnenstad belangrijker dan ergens op een snelweg.
die dingen draaien 6 van de 7 dagen per week niet eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Daarom moeten die windmolens ook uitgezet worden, die blazen alleen maar vieze lucht van de snelwegen de stad in.
De milieubeweging is gewoon het christelijke verhaal van de zondeval en de dag des oordeels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:10 schreef teknomist het volgende:
Het ecologisme is een religie geworden.
Dat wisten we wel langer, maar nu is het officieel.
De hele milieubeweging leeft ook op dogma's en het aanpraten van schuld- en schaamtegevoelens. Precies wat een godsdienst doet.
Waarom stinkt het dan zo in de steden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die dingen draaien 6 van de 7 dagen per week niet eens
Zo ga je spellen als je opgroeit in een vervuilde omgeving kinders!quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:20 schreef jessica87 het volgende:
Mee eens is niet meteen einde van de wereld
Ze moeten niet zo overdrijfen, ze gaan zeker altijd janken dat een dier doodgaat ofzo ik maak niet druk om het milieu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |