Er staat geen uitzending gemist op van dit programma !quote:Op maandag 23 november 2009 23:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aflevering gemist op rtl.nl
en die hiranthi, doet me denken aan een ander meisje uit ANTM. iedereen vond haar prachtig, maar zij was onwijs onzeker en wilde ook haast niks doen.
wanneer gaat zij eruit? als beginnend model de boel een beetje ophouden...
Inderdaad! Als je model wilt worden ga je toch niet bij je allereerste opdracht al zo moeilijk, dat kun je toch niet maken!quote:Op maandag 23 november 2009 23:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aflevering gemist op rtl.nl
en die hiranthi, doet me denken aan een ander meisje uit ANTM. iedereen vond haar prachtig, maar zij was onwijs onzeker en wilde ook haast niks doen.
wanneer gaat zij eruit? als beginnend model de boel een beetje ophouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wat weg hebben van Janice Dickinson.
Op die foto wel een beetje inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind haar wat weg hebben van Janice Dickinson.
ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:31 schreef Moja het volgende:
Ze zijn bijna allemaal blond!
Vind ze eigenlijk een beetje tegenvallen qua uiterlijk.
Gelukkig maar, want bij gemiste uitzendingen kan ik 'm niet vinden. Ik begon al te twijfelen of 't wel uitgezonden was, er staat iets heel anders bij 20.30 afgelopen maandag...quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef Yenthe het volgende:
Zaterdag wordt dit herhaald, om 18.50. Volgens mij ook op RTL 5.
Nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zie het in de verste verte niet.
Dat wilde ik wetenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef Yenthe het volgende:
Zaterdag wordt dit herhaald, om 18.50. Volgens mij ook op RTL 5.
idd!.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef TrailerTrash het volgende:
Ik ben maandag in slaap gevallenHeb het net even terug gekeken op youtube. Best leuke aflevering, dat wenkbrauw afscheren was inderdaad zo fout, maar moest er ook wel om lachen.
Die Hiranthi is niet lelijk, maar geen model vind ik. Op het einde moesten de dames nog even hun catwalk kunsten tonen aan de jury. Toen zei iemand van de jury tegen Hiranthi iets in de trant van: "Je hebt volgens mij veel comlimentjes in je leven gekregen" Ook een manier om duidelijk te maken dat je iemand arrogant vind natuurlijk
Ja, ik óóók!!! Ik haat 'r met grote verve. Bovendien vind ik 'r ook echt lelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef Manono het volgende:
die hiranthi
of je doet het niet vanwege cultureel religieuze bezwaren, of je doet het wel, maar eerst een heel drama maken en het dan zo terzijde schuiven
mens, als je geen titties wil laten zien moet je geen model worden
heb nu al een hekel aan aan haar
Ja. Dat wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef Morrigan het volgende:
Dat soort irritante wijven maken zo'n programma wel weer erg vermakelijk.
Ga ik zeker doen, ik erger me graag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
Als je dacht dat je nu al een hekel aan haar heb moet je vooral blijven kijken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
Als je dacht dat je nu al een hekel aan haar heb moet je vooral blijven kijken
Jah, inderdaad, dat zoenen en halfnaakt in bubbelbaden rondhangen enzo, daar twijfel ik toch altijd een beetje bij. Ik denk dat ze wel een beetje gepusht worden. En die drank die ze krijgen helpt ook natuurlijk. Verder zullen sommigen zelf ook wel wat verder gaan omdat er een camera bij is, juist om op te vallen.quote:Op zondag 29 november 2009 00:02 schreef myrkur het volgende:
Ik vraag me altijd af in hoeverre die meisjes gepusht worden om 'wild' te gaan doen voor de camera, of dat het echt uit hunzelf komt.![]()
Wel leuk voor ons om naar te kijken natuurlijk.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind dat rode haar wel mooi staan. Dat is Louise toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |