Meh, ik vind haar in de latere seizoenen een stuk lekkerder.quote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, toen was Mila nog 15
Ja klopt. Volgens mij denk ik gewoon teveel "ik wil regelen".quote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, zou je wel een date willen met een 6.5? Daten is best wel pre-relatie, en omdat er bijna altijd een verliezer en een winnaar zijn bij een date heb je straks een verliefde 6.5'er die je plat-smst.
Ik had nee gezegd tegen die vriend. Laat hem dat zelf oplossen. Maar dat heb jij niet gedaan blijkbaar. En dan zou ik je wel helpen denk ik. Tenzij je zegt dat je Skylark. van Fok! bent.quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef Skylark. het volgende:
WD, stel je loopt door de stad en ik kom jou tegen en zeg: Hee, zou je me kunnen helpen? M'n beste vriend moest opeens op zakenreis en heeft me 200 euro gegeven om een verjaardagscadeau voor z'n vriendin te kopen, maar ik heb geen idee wat ik moet kopen.
Wat zou je doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het budget is 25 eurodat gaat toch nooit werken
Nee, het gaat erom dat een vreemde dat tegen jou zegt en dat aan jou vraagt.quote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had nee gezegd tegen die vriend. Laat hem dat zelf oplossen. Maar dat heb jij niet gedaan blijkbaar. En dan zou ik je wel helpen denk ik. Tenzij je zegt dat je Skylark. van Fok! bent.
Als je ze knockout omver rijdt en kidnapped dan welquote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef S.Seagal het volgende:
Zou je met die Batmobilie veel chicks kunnen regelen?
Maar als ik er nou mee aan kwam gereden voor een restaurant? Zou je dan niet geinteresseerd zijn in mij?quote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je ze knockout omver rijdt en kidnapped dan wel
Hehe ,zo schokkend voorbijrijden met 10km/u terwijl je uit het raam hangt met een zonnebril op.quote:Op maandag 16 november 2009 22:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar als ik er nou mee aan kwam gereden voor een restaurant? Zou je dan niet geinteresseerd zijn in mij?
Ja tuurlijk. En dan een vlammen paint er over heen gooien. Net als in San Andreas dat je dat kon doen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hehe ,zo schokkend voorbijrijden met 10km/u terwijl je uit het raam hangt met een zonnebril op.
En dan de dames uitchecken. Regel jij de Batmobiel, ik regel de paint. Hebben wij een deal?quote:Op maandag 16 november 2009 22:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. En dan een vlammen paint er over heen gooien. Net als in San Andreas dat je dat kon doen.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik betrapte mezelf er net op dat ik tijdens het tv-kijken aan het nadenken was over wat het beste trainingsschema zou zijn voor mn nieuwste regen.
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan de dames uitchecken. Regel jij de Batmobiel, ik regel de paint. Hebben wij een deal?
Ik heb nu de RonaldMediumTraining van een gast op Manutd.nl. En die dan een beetje zelf aanpassen per speler ;$quote:
Ja dat is origineel van FMinside.nl. Hij is overgestapt. Maar laat even weten hoe die is. TUG doet het goed bij mij.quote:Op maandag 16 november 2009 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nu de RonaldMediumTraining van een gast op Manutd.nl. En die dan een beetje zelf aanpassen per speler ;$
Vroegah wel, maar daar ben ik nooit heen geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |