Ja. Zo van ik ga even gratis m'n vrije tijd steken in het verwijderen en editten van posts op een openbaar internetforumquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Misschien is Fok veel waard voor ze. Dat ze willen helpen ofzo?
Stuur 'm even een mailtje of je een Nederlandse divisie van z'n bedrijf mag starten.quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
WTF!
Die 'meesterverleider' jat m'n trucs.![]()
![]()
![]()
![]()
En verdient er geld mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man, ik wil m'n goede naam daar niet aan verbinden.quote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stuur 'm even een mailtje of je een Nederlandse divisie van z'n bedrijf mag starten.
Mensen die MBO doen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef Lakitu het volgende:
Primeurtje trouwens: een chick die bij mij in de klas zat op de basisschool is zwanger!
Leeftijd?quote:Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef Lakitu het volgende:
Primeurtje trouwens: een chick die bij mij in de klas zat op de basisschool is zwanger!
Standaard. Ik heb geen idee of ze überhaupt nog op een school zit.quote:
19quote:
HEY WDquote:
Ja, mooie was he, dat ik vanochtend op school gewoon moest huilen omdat ik me niet lekker voelde en zulks. Want ik ben heel moe en ik ben koortsig en heb kopfschmerzen. Maar ik wil niet thuisblijven want ik was vorige week ook al thuis.quote:
Too,,quote:Op maandag 16 november 2009 22:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gelukkig to old. Ik begon al te zweten.
Mystery?quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
WTF!
Die 'meesterverleider' jat m'n trucs.![]()
![]()
![]()
![]()
En verdient er geld mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gewoon zo'n klein detailtje waarvan ik de enige ben die het deed maar wat die flikker nou aan de hele wereld aan het leren is.quote:
Hyves.quote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef S.Seagal het volgende:
Oke ik heb hulp nodig. een chick vraagt me uit. Ik heb haar ontmoet toen ik uit was afgelopen zaterdag.
Ik weet niet echt meer of ze te doen is. Moet ik het doen of niet?
Hier zat ik dus ook serieus over na te denken. Het moet select blijven anders hebben die sma's het ook door en zien ze door ons heen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n klein detailtje waarvan ik de enige ben die het deed maar wat die flikker nou aan de hele wereld aan het leren is.
Fucking faggotquote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef S.Seagal het volgende:
Oke ik heb hulp nodig. een chick vraagt me uit. Ik heb haar ontmoet toen ik uit was afgelopen zaterdag.
Ik weet niet echt meer of ze te doen is. Moet ik het doen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |