Ja, want al die Afrikaantjes doen het anaal?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Algemene kennis, maar als je het wil nazoeken google je maar op Nl en aids, of Afrika en aids oid.
Wat had ik nou gezegd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef Sachertorte het volgende:
Algemene kennis, maar als je het wil nazoeken google je maar op Nl en aids, of Afrika en aids oid.
Ja, de AIDS epidemie in Afrika is te wijten aan anale seks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
TS is gewoon een verkapte homofoob. Maar hij is te schijterig om dat toe te geven dus probeert hij ze op deze manier te 'pakken' (hihi: 'pakken')quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd?
Heel slechte comeback en dat weet ook jij.
Nee, het gaat over het gevaar van anale seks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:19 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Wat heeft Afrika hier nou weer mee te maken?. Het gaat over Nederland lijkt me?
Lees dit eens: http://www.liebertonline.com/doi/abs/10.1089/apc.1999.13.717quote:Daarnaast kun je AIDS ook via talloze andere manier krijgen.
Ik bekijk dat per geval. Autorijden verbieden is bv slecht voor de economie, dus daar ben ik geen voorstander van. Anale seks verbieden is daarentegen niet slecht voor de economie.quote:Wil je die ook allemaal gaan verbieden?
En daarnaast heb je ook nog niet antwoord gegeven op de vraag die meerdere hier al gesteld hebben. Wil jij dan ook dat alles wat mogelijk schadelijke gevolgen voor iemand kan hebben, verbieden?
Ik dacht eigenlijk dat het een opzetje was naar: Maar waarom zouden we dan wel drugs verbieden!?!!??quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TS is gewoon een verkapte homofoob. Maar hij is te schijterig om dat toe te geven dus probeert hij ze op deze manier te 'pakken' (hihi: 'pakken')
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Er gaan veel meer mensen dood aan (de gevolgen van) anale seks, dan aan cocainegebruik.
Ik had het over heroine, iemand anders wilde daar cocaine van maken. Prima, dat is nog ongevaarlijker. Echt waar, er gaan meer mensen dood aan anale seks dan aan drugsgebruik. Dat is des te opmerkelijker als je weet dat drugsgebruikers vooral dood gaan aan drugsgebruik omdat ze aan lager wal raken door de reactie van de goegemeente, en de overheidsregelgeving.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Sander het volgende:
Grappig dat ie ook niet ingaat op de reacties op zijn debiele aids/afrika/cocaïne vergelijking.
Dat is allemaal leuk en aardig. Natuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die er slechte dingen aan over houden. Maar fok dat. Dat is bij alles. Je kan als overheid wel alles gaan verbieden wat eventueel schadelijk is voor mensen, maar mensen hebben ook nog iets als verstand en zelfverantwoordelijkheid. Daarnaast is het risico bij beschermde anale seks met een vaste partner op ziektes als AIDS ( zo goed als ) niet aanwezig. Als je een of ander mokkel, dat je even in de club hebt ontmoet, anaal gaan uitwonen zonder condoom. Tsjaa.. Dan moet je de gevolgen maar dragen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee, het gaat over het gevaar van anale seks.
[..]
Lees dit eens: http://www.liebertonline.com/doi/abs/10.1089/apc.1999.13.717
[..]
Ik bekijk dat per geval. Autorijden verbieden is bv slecht voor de economie, dus daar ben ik geen voorstander van. Anale seks verbieden is daarentegen niet slecht voor de economie.
Hij is klaar met trollen en heeft verder geen tegenargumenten meer te geven. Als iemand klem geluld is gaat ie meestal weer verderquote:
Ach, die verantwoordelijkheid gunnen we mensen niet als het om drugs gaat, of om gordels in de auto oid.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig. Natuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die er slechte dingen aan over houden. Maar fok dat. Dat is bij alles. Je kan als overheid wel alles gaan verbieden wat eventueel schadelijk is voor mensen, maar mensen hebben ook nog iets als verstand en zelfverantwoordelijkheid.
Je kunt natuurlijk niet overal rekening mee houden. Het gaat om het uitbannen van een groot kwaad, daar moeten we allemaal offers voor brengen.quote:Daarnaast is het risico bij beschermde anale seks met een vaste partner op ziektes als AIDS ( zo goed als ) niet aanwezig.
Anale seks is veel gevaarlijker dan vaginale seks (zie ook dat linkje wat ik eerder heb neergezet). Zie ook hier: http://www.unaids.org/en/(...)SubSaharanAfrica.aspquote:Als je een of ander mokkel, dat je even in de club hebt ontmoet, anaal gaan uitwonen zonder condoom. Tsjaa.. Dan moet je de gevolgen maar dragen.
Overigens mis ik de link tussen de schadelijkheid van anale seks, en de zoekwoorden: "NL/Afrika en AIDS".
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach, die verantwoordelijkheid gunnen we mensen niet als het om drugs gaat, of om gordels in de auto oid.
[..]
Je kunt natuurlijk niet overal rekening mee houden. Het gaat om het uitbannen van een groot kwaad, daar moeten we allemaal offers voor brengen.
Leuk dat je het hebt over gordels. Ik was namelijk nog van plan er bij te zetten, dat ik het ook al ver vind gaan dat je gestraft kan worden, wanneer je je gordel niet om hebt. Doe je dit niet en vlieg je bij een aanrijding door de voorruit, dan is dit geheel aan jezelf te wijten. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach, die verantwoordelijkheid gunnen we mensen niet als het om drugs gaat, of om gordels in de auto oid.
[..]
Je kunt natuurlijk niet overal rekening mee houden. Het gaat om het uitbannen van een groot kwaad, daar moeten we allemaal offers voor brengen.
[..]
Anale seks is veel gevaarlijker dan vaginale seks (zie ook dat linkje wat ik eerder heb neergezet). Zie ook hier: http://www.unaids.org/en/(...)SubSaharanAfrica.asp
Een soort van vergunningsysteem lijkt me hier nog wel mogelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef erodome het volgende:
Krijg je wel een ontheffing van het verbod als je netjes getrouwd bent?
En wat zijn de maatschappelijke kosten daarvan? Gigantisch. Daarom is het ook verboden. En ook hier vragen we slechts een klein offer aangaande de vrijheid, voor een groot goed: gezondheid en lagere gezondheidskosten. Dat wil toch iedereen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Leuk dat je het hebt over gordels. Ik was namelijk nog van plan er bij te zetten, dat ik het ook al ver vind gaan dat je gestraft kan worden, wanneer je je gordel niet om hebt. Doe je dit niet en vlieg je bij een aanrijding door de voorruit, dan is dit geheel aan jezelf te wijten. Maar dat terzijde.
Onzin, met die redenering zou er ook geen controle mogelijk zijn op ongeoorloofd uitkering ontvangen. Ook dar valt prima te controleren.quote:Stel dat er een verbod komt, zou het nooit te controleren zijn. En aangezien het nooit te controleren is, kan er dus ook nooit een verbod op komen.
Raar is dat eigenlijk. Ik zou ook best zijn voor een verbod op motorrijden.quote:Overigens is het wel makkelijk om te zeggen: "We moeten het verbieden!" als een paar mensen onverantwoordelijk omgaan met hun lichaam. Dat anale seks gevaarlijker is dan vaginale seks, zal best wel. Maar is absoluut geen goed argument om anale seks mee te verbieden. Motorrijden is ook veel gevaarlijker dan auto rijden. Maar dit wordt ook niet verboden.
Anders koop je wat grond en sticht je je eigen land zonder plezier!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
En wat zijn de maatschappelijke kosten daarvan? Gigantisch. Daarom is het ook verboden. En ook hier vragen we slechts een klein offer aangaande de vrijheid, voor een groot goed: gezondheid en lagere gezondheidskosten. Dat wil toch iedereen?
[..]
Onzin, met die redenering zou er ook geen controle mogelijk zijn op ongeoorloofd uitkering ontvangen. Ook dar valt prima te controleren.
[..]
Raar is dat eigenlijk. Ik zou ook best zijn voor een verbod op motorrijden.
Count me out. Ik vind mijn vrijheid om met mijn lichaam te doen wat ik goeddunk net iets belangrijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Sachertorte het volgende:
En ook hier vragen we slechts een klein offer aangaande de vrijheid, voor een groot goed: gezondheid en lagere gezondheidskosten. Dat wil toch iedereen?
Mee eens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Count me out. Ik vind mijn vrijheid om met mijn lichaam te doen wat ik goeddunk net iets belangrijker.
Zou je dat ook vinden als het op eigen risico was? Het is het vangnet dat maakt dat je je deze vraag niet stelt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Count me out. Ik vind mijn vrijheid om met mijn lichaam te doen wat ik goeddunk net iets belangrijker.
Welk vangnet? Alsof een zinnig mens niet alles doet om geen aids te krijgen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zou je dat ook vinden als het op eigen risico was? Het is het vangnet dat maakt dat je je deze vraag niet stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |