abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74779725
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Algemene kennis, maar als je het wil nazoeken google je maar op Nl en aids, of Afrika en aids oid.
Ja, want al die Afrikaantjes doen het anaal?
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:20:06 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74779759
quote:

Algemene kennis, maar als je het wil nazoeken google je maar op Nl en aids, of Afrika en aids oid.
Wat had ik nou gezegd?

Heel slechte comeback en dat weet ook jij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74779947
quote:

[..]

Ja, de AIDS epidemie in Afrika is te wijten aan anale seks.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74779975
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat had ik nou gezegd?

Heel slechte comeback en dat weet ook jij.
TS is gewoon een verkapte homofoob. Maar hij is te schijterig om dat toe te geven dus probeert hij ze op deze manier te 'pakken' (hihi: 'pakken')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:33:06 #80
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74780096
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:19 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Wat heeft Afrika hier nou weer mee te maken? . Het gaat over Nederland lijkt me?
Nee, het gaat over het gevaar van anale seks.
quote:
Daarnaast kun je AIDS ook via talloze andere manier krijgen.
Lees dit eens: http://www.liebertonline.com/doi/abs/10.1089/apc.1999.13.717
quote:
Wil je die ook allemaal gaan verbieden?
En daarnaast heb je ook nog niet antwoord gegeven op de vraag die meerdere hier al gesteld hebben. Wil jij dan ook dat alles wat mogelijk schadelijke gevolgen voor iemand kan hebben, verbieden?
Ik bekijk dat per geval. Autorijden verbieden is bv slecht voor de economie, dus daar ben ik geen voorstander van. Anale seks verbieden is daarentegen niet slecht voor de economie.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:35:06 #81
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_74780145
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

TS is gewoon een verkapte homofoob. Maar hij is te schijterig om dat toe te geven dus probeert hij ze op deze manier te 'pakken' (hihi: 'pakken')
Ik dacht eigenlijk dat het een opzetje was naar: Maar waarom zouden we dan wel drugs verbieden!?!!??

Maar hij voert het wel erg lang door ja
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:38:52 #82
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74780252
Grappig dat ie ook niet ingaat op de reacties op zijn debiele aids/afrika/cocaïne vergelijking.
pi_74780328
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:07 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Er gaan veel meer mensen dood aan (de gevolgen van) anale seks, dan aan cocainegebruik.

Bron?
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:41:21 #84
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74780331
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Sander het volgende:
Grappig dat ie ook niet ingaat op de reacties op zijn debiele aids/afrika/cocaïne vergelijking.
Ik had het over heroine, iemand anders wilde daar cocaine van maken. Prima, dat is nog ongevaarlijker. Echt waar, er gaan meer mensen dood aan anale seks dan aan drugsgebruik. Dat is des te opmerkelijker als je weet dat drugsgebruikers vooral dood gaan aan drugsgebruik omdat ze aan lager wal raken door de reactie van de goegemeente, en de overheidsregelgeving.
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:41:41 #85
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_74780347
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Nee, het gaat over het gevaar van anale seks.
[..]

Lees dit eens: http://www.liebertonline.com/doi/abs/10.1089/apc.1999.13.717
[..]

Ik bekijk dat per geval. Autorijden verbieden is bv slecht voor de economie, dus daar ben ik geen voorstander van. Anale seks verbieden is daarentegen niet slecht voor de economie.
Dat is allemaal leuk en aardig. Natuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die er slechte dingen aan over houden. Maar fok dat. Dat is bij alles. Je kan als overheid wel alles gaan verbieden wat eventueel schadelijk is voor mensen, maar mensen hebben ook nog iets als verstand en zelfverantwoordelijkheid. Daarnaast is het risico bij beschermde anale seks met een vaste partner op ziektes als AIDS ( zo goed als ) niet aanwezig. Als je een of ander mokkel, dat je even in de club hebt ontmoet, anaal gaan uitwonen zonder condoom. Tsjaa.. Dan moet je de gevolgen maar dragen.

Overigens mis ik de link tussen de schadelijkheid van anale seks, en de zoekwoorden: "NL/Afrika en AIDS".

[ Bericht 0% gewijzigd door Lux0rious op 17-11-2009 13:48:26 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:11:30 #86
212599 Lux0rious
pi_74781217
TS geeft het op?
pi_74781322
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef Lux0rious het volgende:
TS geeft het op?
Hij is klaar met trollen en heeft verder geen tegenargumenten meer te geven. Als iemand klem geluld is gaat ie meestal weer verder
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:22:09 #88
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74781560
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Dat is allemaal leuk en aardig. Natuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die er slechte dingen aan over houden. Maar fok dat. Dat is bij alles. Je kan als overheid wel alles gaan verbieden wat eventueel schadelijk is voor mensen, maar mensen hebben ook nog iets als verstand en zelfverantwoordelijkheid.
Ach, die verantwoordelijkheid gunnen we mensen niet als het om drugs gaat, of om gordels in de auto oid.
quote:
Daarnaast is het risico bij beschermde anale seks met een vaste partner op ziektes als AIDS ( zo goed als ) niet aanwezig.
Je kunt natuurlijk niet overal rekening mee houden. Het gaat om het uitbannen van een groot kwaad, daar moeten we allemaal offers voor brengen.
quote:
Als je een of ander mokkel, dat je even in de club hebt ontmoet, anaal gaan uitwonen zonder condoom. Tsjaa.. Dan moet je de gevolgen maar dragen.

Overigens mis ik de link tussen de schadelijkheid van anale seks, en de zoekwoorden: "NL/Afrika en AIDS".
Anale seks is veel gevaarlijker dan vaginale seks (zie ook dat linkje wat ik eerder heb neergezet). Zie ook hier: http://www.unaids.org/en/(...)SubSaharanAfrica.asp
pi_74781693
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ach, die verantwoordelijkheid gunnen we mensen niet als het om drugs gaat, of om gordels in de auto oid.
[..]

Je kunt natuurlijk niet overal rekening mee houden. Het gaat om het uitbannen van een groot kwaad, daar moeten we allemaal offers voor brengen.

De homo's bedoel je zeker?
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:28:38 #90
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74781779
Oh ja ps, als de anale spieren zijn uitgewoond, wordt den luier getoond.

Nieuw spreekwoord zelf bedacht, want naar het schijnt blijken geanusneukte menschen later last te krijgen van slappe sluitspierensssssssssss...en dan schijten ze in de broek..
Maar tegen die tijd is het dan ook hoog tijd voor poepsex...
vandaar! ja, ja!
Snollebolt
pi_74781868
Krijg je wel een ontheffing van het verbod als je netjes getrouwd bent?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:31:29 #92
212599 Lux0rious
pi_74781870
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

[..]

[..]

Anale seks is veel gevaarlijker dan vaginale seks (zie ook dat linkje wat ik eerder heb neergezet). Zie ook hier: http://www.unaids.org/en/(...)SubSaharanAfrica.asp
Leuk dat je het hebt over gordels. Ik was namelijk nog van plan er bij te zetten, dat ik het ook al ver vind gaan dat je gestraft kan worden, wanneer je je gordel niet om hebt. Doe je dit niet en vlieg je bij een aanrijding door de voorruit, dan is dit geheel aan jezelf te wijten. Maar dat terzijde.

Stel dat er een verbod komt, zou het nooit te controleren zijn. En aangezien het nooit te controleren is, kan er dus ook nooit een verbod op komen.

Overigens is het wel makkelijk om te zeggen: "We moeten het verbieden!" als een paar mensen onverantwoordelijk omgaan met hun lichaam. Dat anale seks gevaarlijker is dan vaginale seks, zal best wel. Maar is absoluut geen goed argument om anale seks mee te verbieden. Motorrijden is ook veel gevaarlijker dan auto rijden. Maar dit wordt ook niet verboden.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:19 #93
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74782033
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef erodome het volgende:
Krijg je wel een ontheffing van het verbod als je netjes getrouwd bent?
Een soort van vergunningsysteem lijkt me hier nog wel mogelijk.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:43 #94
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74782050
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De homo's bedoel je zeker?
Nee hoor, ik bedoel ziekte en lijden.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:39:29 #95
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74782138
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Leuk dat je het hebt over gordels. Ik was namelijk nog van plan er bij te zetten, dat ik het ook al ver vind gaan dat je gestraft kan worden, wanneer je je gordel niet om hebt. Doe je dit niet en vlieg je bij een aanrijding door de voorruit, dan is dit geheel aan jezelf te wijten. Maar dat terzijde.
En wat zijn de maatschappelijke kosten daarvan? Gigantisch. Daarom is het ook verboden. En ook hier vragen we slechts een klein offer aangaande de vrijheid, voor een groot goed: gezondheid en lagere gezondheidskosten. Dat wil toch iedereen?
quote:
Stel dat er een verbod komt, zou het nooit te controleren zijn. En aangezien het nooit te controleren is, kan er dus ook nooit een verbod op komen.
Onzin, met die redenering zou er ook geen controle mogelijk zijn op ongeoorloofd uitkering ontvangen. Ook dar valt prima te controleren.
quote:
Overigens is het wel makkelijk om te zeggen: "We moeten het verbieden!" als een paar mensen onverantwoordelijk omgaan met hun lichaam. Dat anale seks gevaarlijker is dan vaginale seks, zal best wel. Maar is absoluut geen goed argument om anale seks mee te verbieden. Motorrijden is ook veel gevaarlijker dan auto rijden. Maar dit wordt ook niet verboden.
Raar is dat eigenlijk. Ik zou ook best zijn voor een verbod op motorrijden.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:44:11 #96
212599 Lux0rious
pi_74782316
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

En wat zijn de maatschappelijke kosten daarvan? Gigantisch. Daarom is het ook verboden. En ook hier vragen we slechts een klein offer aangaande de vrijheid, voor een groot goed: gezondheid en lagere gezondheidskosten. Dat wil toch iedereen?
[..]

Onzin, met die redenering zou er ook geen controle mogelijk zijn op ongeoorloofd uitkering ontvangen. Ook dar valt prima te controleren.
[..]

Raar is dat eigenlijk. Ik zou ook best zijn voor een verbod op motorrijden.
Anders koop je wat grond en sticht je je eigen land zonder plezier! . Kan je ook lekker alles verbieden wat jou niet aan staat.

En nee, 99% van de mensen willen NIET al hun vrijheid en pleziertjes opgeven voor een wat lagere premie en belastingen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:47:59 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74782425
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Sachertorte het volgende:
En ook hier vragen we slechts een klein offer aangaande de vrijheid, voor een groot goed: gezondheid en lagere gezondheidskosten. Dat wil toch iedereen?
Count me out. Ik vind mijn vrijheid om met mijn lichaam te doen wat ik goeddunk net iets belangrijker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74782479
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Count me out. Ik vind mijn vrijheid om met mijn lichaam te doen wat ik goeddunk net iets belangrijker.
Mee eens.

Buk eens?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:51:09 #99
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74782499
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou je dat ook vinden als het op eigen risico was? Het is het vangnet dat maakt dat je je deze vraag niet stelt.
pi_74782549
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Zou je dat ook vinden als het op eigen risico was? Het is het vangnet dat maakt dat je je deze vraag niet stelt.
Welk vangnet? Alsof een zinnig mens niet alles doet om geen aids te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')