Ik neem het hypothetische risico toch ook nu? Het is mijn lijf dat ik eventueel aan gevaar blootstel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Sachertorte het volgende:
Zou je dat ook vinden als het op eigen risico was? Het is het vangnet dat maakt dat je je deze vraag niet stelt.
After you!quote:
http://www.rollingstone.com/news/story/5939950/bug_chasersquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welk vangnet? Alsof een zinnig mens niet alles doet om geen aids te krijgen.
Welk vangnet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zou je dat ook vinden als het op eigen risico was? Het is het vangnet dat maakt dat je je deze vraag niet stelt.
En wat is hier de toegevoegde waarde van? Hij zegt toch ook: "Elk ZINNIG mens"?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.rollingstone.com/news/story/5939950/bug_chasers
Wie ben jij nu weer om dit onzinnig te gaan noemen? Je geeft net aan dat je die grenzen helemaal niet voor anderen wil bewaken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
En wat is hier de toegevoegde waarde van? Hij zegt toch ook: "Elk ZINNIG mens"?
Sinds Aids niet meer direct dodelijk is, is onveilige anale seks weer een stuk populairder geworden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:02 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Welk vangnet?. Zolang je je kop er bij houdt, is het risico nihil. Doe je dat niet en loop je wat op ( neem jouw voorbeeld AIDS ), dan denk je heus niet: "Ooooooh ik heb AIDS
, maar wacht! Het is al goed! Ik heb een vangnet
".
Beetje onzinnige stelling van jou.
Als je dat kunt onderbouwen, dan ben ik voor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Er wordt ook heel veel haat gezaaid door geflipte schrijvers in Elsevier, dus Elsevier ook maar verbieden
Alsof Aids alleen anaal overdraagbaar is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sinds Aids niet meer direct dodelijk is, is onveilige anale seks weer een stuk populairder geworden.
Ik wil die grenzen ook helemaal niet bewaken met behulp van wetten etc. Daarom mag ik nog wel een mening hebben en zeggen dat ik dit niet zinnig vind. Of wil je dat ook soms gaan verbieden, een eigen mening hebben?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer om dit onzinnig te gaan noemen? Je geeft net aan dat je die grenzen helemaal niet voor anderen wil bewaken.
Het woordje "zinnig" in mijn post was je zeker even ontgaan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.rollingstone.com/news/story/5939950/bug_chasers
Heb jij al aids piet? Je gaat vast een anaal celibaat instellen nu naar aanleiding van dit wonderbaarlijke topic dat ons zorgstelsel gaat redden van een tsunami van anaal overgebrachte aidsinfecties wed ik!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof Aids alleen anaal overdraagbaar is.
Daar komt de anuschip voorquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, stel het wordt verboden, en dan wat? Denkt er iemand dat het dan niet gedaan wordt?
Nee, hoezo, wil je het me bezorgen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb jij al aids piet? Je gaat vast een anaal celibaat instellen nu naar aanleiding van dit wonderbaarlijke topic dat ons zorgstelsel gaat redden van een tsunami van anaal overgebrachte aidsinfecties wed ik!
Reetkening rijden...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar komt de anuschip voor"Je hebt toch niks te verbergen zeker?!?!?!".
Kan je Aids ook al laten bezorgen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hoezo, wil je het me bezorgen?
Heb jij de illusie dat aids alleen maar homos treft en dat alle homos aids krijgen?
Anustoeslag op je zorgpremie betalen is ook wel een idee.quote:
Nee, maar het risico is wel een heel stuk hoger. Daarnaast dient anale seks ook geen redelijk doel, zoals al eerder gesteld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof Aids alleen anaal overdraagbaar is.
Sorry, een Germanismequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je Aids ook al laten bezorgen?![]()
Oh jij trekt dus ook ergens de grens? Waarom vind je dit niet acceptabel, en 'gewone' anale seks wel? Is dat niet gewoon plat eigenbelang? Ik raad je aan meer naar het algemeen belang te kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het woordje "zinnig" in mijn post was je zeker even ontgaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus jij vindt plezier geen redelijk doel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee, maar het risico is wel een heel stuk hoger. Daarnaast dient anale seks ook geen redelijk doel, zoals al eerder gesteld.
Ik vind anale sex wel degelijk een redelijk doel hebben, dat maken de mensen die het bedrijven wel uit. Of vind je ook dat sex voor de lol geen redelijk doel dient en dat het altijd gericht moet zijn op het maken van kinderen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee, maar het risico is wel een heel stuk hoger. Daarnaast dient anale seks ook geen redelijk doel, zoals al eerder gesteld.
Goed plan, ik zie dat je al lekker meedenkt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar komt de anuschip voor"Je hebt toch niks te verbergen zeker?!?!?!".
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oh jij trekt dus ook ergens de grens? Waarom vind je dit niet acceptabel, en 'gewone' anale seks wel? Is dat niet gewoon plat eigenbelang? Ik raad je aan meer naar het algemeen belang te kijken.
Je kunt toch ook op andere (veiliger) manieren bevrediging zoeken? Laatst nog ergens gelezen in een vrouwenblad (dat ging dan over vaginisme, maar je voelt 'm wel), dat het niet allemaal zo gericht moet zijn op penetratie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind anale sex wel degelijk een redelijk doel hebben, dat maken de mensen die het bedrijven wel uit. Of vind je ook dat sex voor de lol geen redelijk doel dient en dat het altijd gericht moet zijn op het maken van kinderen?
Typische wijvenopmerking idd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je kunt toch ook op andere (veiliger) manieren bevrediging zoeken? Laatst nog ergens gelezen in een vrouwenblad (dat ging dan over vaginisme, maar je voelt 'm wel), dat het niet allemaal zo gericht moet zijn op penetratie.
JIj klokt flessen supermarktwijn achterover, dat kan je toch ook laten en water drinken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je kunt toch ook op andere (veiliger) manieren bevrediging zoeken? Laatst nog ergens gelezen in een vrouwenblad (dat ging dan over vaginisme, maar je voelt 'm wel), dat het niet allemaal zo gericht moet zijn op penetratie.
Sachertorte is gewoon verward over zijn fantasieen over grote piemols en gespierde mannenquote:
Oh verdomd, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
JIj klokt flessen supermarktwijn achterover, dat kan je toch ook laten en water drinken.
Hé!quote:
Als dat al zo zou zijn, dan is dat nog wel een heel stuk veiliger dan de daad bij het woord voegen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sachertorte is gewoon verward over zijn fantasieen over grote piemols en gespierde mannen
Van 1983 tot en met 2007 zijn in Nederland 4344 mensen aan aids overleden.quote:
Je hebt gelijk, ik ben hypocriet. Maar ik heb geleerd van je opbouwende kritiek, ik ben nu ook voor een verbod op alcohol.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van 1983 tot en met 2007 zijn in Nederland 4344 mensen aan aids overleden.
http://www.parool.nl/paro(...)n-in-Nederland.dhtml
En alcohol kost een 2500 doden per jaar.
ligt eraan, als dat de reden is waarom je zoveel zuiptquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn, dan is dat nog wel een heel stuk veiliger dan de daad bij het woord voegen.
Okee.. Now it is more than obvious. Ik weet eignelijk niet waarom ik nog serieus op dit topic in gingquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben hypocriet. Maar ik heb geleerd van je opbouwende kritiek, ik ben nu ook voor een verbod op alcohol.
Je dwingt me nu wel tot een onaangenaam zelfonderzoek.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ligt eraan, als dat de reden is waarom je zoveel zuipt
Geloof me, het kan zeer aangenaam zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je dwingt me nu wel tot een onaangenaam zelfonderzoek.
Ok, ik val nu wel een beetje door de mand geloof ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:51 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Okee.. Now it is more than obvious. Ik weet eignelijk niet waarom ik nog serieus op dit topic in ging. Trollerd!
Ik ben net uit de kast gekomen, zie post hierboven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geloof me, het kan zeer aangenaam zijn
Wat vind ik niet acceptabel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oh jij trekt dus ook ergens de grens? Waarom vind je dit niet acceptabel, en 'gewone' anale seks wel? Is dat niet gewoon plat eigenbelang? Ik raad je aan meer naar het algemeen belang te kijken.
Condoom om de bierfles drinkt toch al een stuk lastigerquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van 1983 tot en met 2007 zijn in Nederland 4344 mensen aan aids overleden.
http://www.parool.nl/paro(...)n-in-Nederland.dhtml
En alcohol kost een 2500 doden per jaar, dat zijn er dus 60.000 in dezelfde periode, en daar kan je je niet tegen beschermen met een condoom
Jaarlijks sterven er ook vele mensen die hun hele leven WC papier hebben gebruikt. Maar daar zijn de gevaren nog nooit van onderzocht. Misschien moet je je daar eens op storten.quote:Op maandag 16 november 2009 23:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar is dat niet juist enorm asociaal? Je steekt je kop in het zand, en kijkt weg voor de gevaren die er weldegelijk zijn. Mochten die gevaren zich verwezenlijken, dan wentel je de kosten o.a. op mij af. Dat laatste maakt dat ik hier toch wel iets over mag zeggen?
Ik wil zelfs verder gaan, ook als genetische aanleg zorgt voor meer zorgkosten moeten die mensen maar een evenredige premie betalen. Het is natuurlijk van de zotte dat wij gezonde mensen daar maar voor op moeten draaien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:48 schreef Aneurism het volgende:
Verbod op vreemdgaan lijkt mij effectiever, maar even oncontroleerbaar.
Daarnaast: Verbod op roken, verbod op alcohol, laten we meteen autorijden ook even verbieden en alle mesjes voor krasserts verstoppen en verbieden dat ze de polsjes door mogen snijden. vaatziekten en andere ziekten door verkeerd eetgedrag veroorzaakt ook veel kosten. Ook maar dikke mensen verbieden.
In de UK is er een wetsvoorstel om messen met een punt te verbieden, omdat er steekpartijen zijn geweest, en ik maak geen gein.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:48 schreef Aneurism het volgende:
Verbod op vreemdgaan lijkt mij effectiever, maar even oncontroleerbaar.
Daarnaast: Verbod op roken, verbod op alcohol, laten we meteen autorijden ook even verbieden en alle mesjes voor krasserts verstoppen en verbieden dat ze de polsjes door mogen snijden. vaatziekten en andere ziekten door verkeerd eetgedrag veroorzaakt ook veel kosten. Ook maar dikke mensen verbieden.
Laat de treinen maar voor rijden, hup direct de gasovens in dat volk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil zelfs verder gaan, ook als genetische aanleg zorgt voor meer zorgkosten moeten die mensen maar een evenredige premie betalen. Het is natuurlijk van de zotte dat wij gezonde mensen daar maar voor op moeten draaien.
Jij eerst neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Laat de treinen maar voor rijden, hup direct de gasovens in dat volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |