quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS pretendeert een lekker wijf te zijn, zonder daar concrete bewijzen voor te openbaren.
Ok, welke oetlul heeft deze vrouw toegang tot internet gegeven?quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef ynuhh het volgende:
Eens, alsof vrouwen tegenwoordig geen toegang tot het internet hebben.
Ok, welke oetlul heeft deze oetlul toegang tot internet gegeven?quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, welke oetlul heeft deze vrouw toegang tot internet gegeven?.
Op sommige momenten zijn we wel één ja, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.quote:
Dat zijn geen concrete bewijzen. Ik wil foto's zien met timestamps en verwijzingen naar FOK!.quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef griekjeee het volgende:
Genoeg mensen hier die me hebben gezien of kennen.
Jij altijd toch.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef Japsnars het volgende:
Ben jij niet die ene uit die Ali B clip?
Die eerste?quote:
Ja jij, ja.quote:
Oké, oké je hebt me door. Ik kan het nu maar beter toegeven.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS pretendeert een lekker wijf te zijn, zonder daar concrete bewijzen voor te openbaren.
Ik ook.quote:
Maar die zijn niet degenen die jou beschuldigen voor een vent toch?quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef griekjeee het volgende:
Genoeg mensen hier die me hebben gezien of kennen.
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar die zijn niet degenen die jou beschuldigen voor een vent toch?
niet dan?quote:Immers, vrouwen horen in de keuken en als ze niet in de keuken zijn dan zitten ze wel op hun blote knietjes de man des huizes te bevredigen.
beter gezegd, geen periodquote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef cerror het volgende:
Zolang ik geen menstruatiebloed zie is het een dude. Period.
Alleen in jouw droomwereldje dan.quote:
Feministische rel:quote:
Okey.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereldje dan.
KOM DANquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |