quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS pretendeert een lekker wijf te zijn, zonder daar concrete bewijzen voor te openbaren.
Ok, welke oetlul heeft deze vrouw toegang tot internet gegeven?quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef ynuhh het volgende:
Eens, alsof vrouwen tegenwoordig geen toegang tot het internet hebben.
Ok, welke oetlul heeft deze oetlul toegang tot internet gegeven?quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, welke oetlul heeft deze vrouw toegang tot internet gegeven?.
Op sommige momenten zijn we wel één ja, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.quote:
Dat zijn geen concrete bewijzen. Ik wil foto's zien met timestamps en verwijzingen naar FOK!.quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef griekjeee het volgende:
Genoeg mensen hier die me hebben gezien of kennen.
Jij altijd toch.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef Japsnars het volgende:
Ben jij niet die ene uit die Ali B clip?
Die eerste?quote:
Ja jij, ja.quote:
Oké, oké je hebt me door. Ik kan het nu maar beter toegeven.quote:
TS pretendeert een lekker wijf te zijn, zonder daar concrete bewijzen voor te openbaren.
Ik ook.quote:
Maar die zijn niet degenen die jou beschuldigen voor een vent toch?quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef griekjeee het volgende:
Genoeg mensen hier die me hebben gezien of kennen.
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar die zijn niet degenen die jou beschuldigen voor een vent toch?
niet dan?quote:Immers, vrouwen horen in de keuken en als ze niet in de keuken zijn dan zitten ze wel op hun blote knietjes de man des huizes te bevredigen.
beter gezegd, geen periodquote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef cerror het volgende:
Zolang ik geen menstruatiebloed zie is het een dude. Period.
Alleen in jouw droomwereldje dan.quote:
Feministische rel:quote:
Okey.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereldje dan.
KOM DANquote:
Heb jij stiekem tieten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef Trannellius het volgende:
en heel veel mensen denken dat ik een jongetje ben
Ja? Posten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je kunt het moeilijk stiekum noemen
hč toch.quote:
Oja?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:32 schreef Biels het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Trannellius griekjeee's msn gaat regelen.
Ik ben benieuwd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Ze mag ook komen eten. Ik heb al een tijdje niet meer voor een ander gekooktquote:
Hoe weet je dat.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Dat is veel te veelquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]Subtiele afwijzing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me niet begrepen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:43 schreef Drinky het volgende:
Weet je wat het is griekjeee, men is zo'n baggerende vrouw gewoon niet gewend, al helemaal niet op het internet, gezien dat meestal door mannen gedaan word. Vandaar het onbegrip
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Nee ik speel hard to get tochquote:
Verdient dat modellenwerk een beetje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:44 schreef Drinky het volgende:
ik moet toch eens een keer eerst het topic doornemen voor ik ga posen
Wat bedoel je daarmee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ja, alhoewel ik soms een "t" vergeet, dat stellen ze niet zo op prijsquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Verdient dat modellenwerk een beetje?
Wel oplettenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Geef dat jongen meisje nou gewoon je msn. Wees eens vriendelijk.
Tieten en je krijgt 'm. De jouwe welteverstaan.quote:
Ik heb geen telefoon met fotocameraquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tieten en je krijgt 'm. De jouwe welteverstaan.
Kut.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon met fotocamera
Ik heb wel een foto van mijzelf in speedo tijdens olieworstelen. Maar die is veul meer waardquote:
Om 1 uur 's nachts?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:52 schreef PeZu het volgende:
je eigen topic volbaggeren met slow chat, the way to absolutely without a doubt get a slotje_!
typisch mannen
der ludo slaapt nicht fruh jahquote:
Is het alweer uit met die ene chick?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze mag ook komen eten. Ik heb al een tijdje niet meer voor een ander gekookt
Alweer anderhalf maand ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is het alweer uit met die ene chick?
Ai, jammer.quote:
Irritaties van beide kanten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ai, jammer.
Jouw idee of die van haar?
Niet zo haten ik ben ontopic, niemand gelooft dat Trannellius feitelijk een chickie met nice tits is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:52 schreef PeZu het volgende:
je eigen topic volbaggeren met slow chat, the way to absolutely without a doubt get a slotje_!
typisch mannen
Ik welquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet zo haten ik ben ontopic, niemand gelooft dat Trannellius feitelijk een chickie met nice tits is.
En heb je je MSN al gegeven?quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:02 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb de tieten van Trannellius mogen aanschouwen in de tussentijd.
Nee, ik weet dat jouw jaloezie dan z'n parten gaat spelen.quote:
Ik ben niet zo snel jaloers.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat jouw jaloezie dan z'n parten gaat spelen.
Oooooooooooooooooooooooh in dat geval.quote:
hij lijkt dus op jequote:Op dinsdag 17 november 2009 01:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet zo haten ik ben ontopic, niemand gelooft dat Trannellius feitelijk een chickie met nice tits is.
Je kan het rustig geven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooh in dat geval.
Nou als jij het zegt.quote:
Mijn hart is gebroken jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:27 schreef Skylark. het volgende:
Hallo dames en heren, welkom terug bij SBS6' enige echte datingspelshow: "Griekjeee mag ik MSN'en ja of nee".
Ik sta hier vooraan bij het podium, en IK ZIE DE DEELNEMERS STAAN. DE SPANNING IS OM TE SNIJDEN. WAT GAAT HET WORDEN, BESTE MENSEN. IK HOU HET IN IEDER GEVAL NIET MEER UIT. DE UITSLAG WAAR HEEL NEDERLAND AL WEKEN OP WACHT. IK GA U NIET LANGER MEER IN SPANNING HOUDEN, LATEN WE NAAR DE UITSLAG GAAN LUISTEREN! OVER NAAR JOU, TOOSKE.
alsjeblieft, dit nooit meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noem één ding waar vrouwen goed voor zijn naast de oerbehoeften?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereldje dan.
quote:
google image search PBquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef Penisbaard het volgende:
Wise, waarom sla jij afbeeldingen van vallen op?
WHAT THE FUCK? Is dat een dudequote:
Kutquote:
het is niet homo als de ballen elkaar niet rakenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:09 schreef switchboy het volgende:
Ben je homo als je een goed gelukte trap aantrekkelijk vindt?
[ afbeelding ]
Ze heeft geen ballen meer, dus dan is het prime denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef wise het volgende:
[..]
het is niet homo als de ballen elkaar niet raken
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou die Duitse val wel raken trouwens
Noem jij maar eens één ding waar een man goed voor is, behalve het bevredigen van mijn behoeften.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Noem één ding waar vrouwen goed voor zijn naast de oerbehoeften?
de vuilnis buiten zetten. Zo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Noem jij maar eens één ding waar een man goed voor is, behalve het bevredigen van mijn behoeften.
Oja dat mogen ze op zich ook wel doen van mij.quote:
Koken en geld verdienen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Noem jij maar eens één ding waar een man goed voor is, behalve het bevredigen van mijn behoeften.
En dat kunnen vrouwen niet?quote:
Je vroeg niet naar dingen die mannen wel kunnen en vrouwen niet. Je vroeg waar mannen goed voor zijn. Dus dan is het best legitiemquote:
Het was een reactie op een eerdere post, waarin werd gevraagd noem iets waar vrouwen goed voor zijn en mannen niet. Dus het leek me voor zich spreken dat ik het andersom bedoel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je vroeg niet naar dingen die mannen wel kunnen en vrouwen niet. Je vroeg waar mannen goed voor zijn. Dus dan is het best legitiem
Onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef ynuhh het volgende:
Wat vinden de mannen dan van vrouwen met een management functie?
Hoezo? Ik ben nu immers ook de baas tussen ons twee.quote:
Nee hoor, je vroeg gewoon om iets te noemen waar mannen goed voor zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was een reactie op een eerdere post, waarin werd gevraagd noem iets waar vrouwen goed voor zijn en mannen niet. Dus het leek me voor zich spreken dat ik het andersom bedoel.
Oehhhquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vroeg om mannen, niet om jongetjes.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niks mis mee? Zolang ze maar niet het feit dat ze een vrouw zijn in hun voordeel gaan gebruiken. Zoals met dat gezeur de laatste tijd, dat als er een man en een vrouw met gelijke kwalificaties solliciteren voor een functie, er automatisch voor de vrouw wordt gekozenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef ynuhh het volgende:
Het stond er niet letterlijk nee omdat het dus n.a.v. die eerdere vraag was en mij voor zich leek spreken, maar nu is wel duidelijk dat ik dat bedoelde toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, je vroeg gewoon om iets te noemen waar mannen goed voor zijn
Maar je ontwijkt de originele vraag, volgens mij vroeg Alligator jouw eerst wat
Allemaal hoerenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:10 schreef ynuhh het volgende:
Gemier over details, zeuren omzichtig praten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het stond er niet letterlijk nee omdat het dus n.a.v. die eerdere vraag was en mij voor zich leek spreken, maar nu is wel duidelijk dat ik dat bedoelde toch?En wat moet ik daar nu op antwoorden alsof er zaken zijn die mannen per definitie beter kunnen!!!
Een man naar mijn hart.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]!!!
[..]
Niks mis mee? Zolang ze maar niet het feit dat ze een vrouw zijn in hun voordeel gaan gebruiken. Zoals met dat gezeur de laatste tijd, dat als er een man en een vrouw met gelijke kwalificaties solliciteren voor een functie, er automatisch voor de vrouw wordt gekozen
Ik geef een goed tegenargument en dan mier ik gelijk om details? Hoe grappig dat mensen het altijd op iets anders gooien zodra ze de discussie verliezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gemier over details, zeuren omzichtig praten.
Ik geloof echt niet dat er iemand is die gelooft dat TS geen vrouw is
1989quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Idiotie runs in the family ja?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef Biels het volgende:
[..]
1989. Mijn broertje is zo oud. En die durft nog niet alleen thuis te slapen.
Het is dinsdagquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Zomaar een aanval uit het niks ja? Waar heb ik dit aan verdiend?
Daarom wonen er hier nog 2 anderen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef Biels het volgende:
[..]
1989. Mijn broertje is zo oud. En die durft nog niet alleen thuis te slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het zeker, dat is het zeker. Maar ik had een prima dinsdag tot nu toe, en nu kom jij dat gewoon weer verpesten.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarom wonen er hier nog 2 anderen.Je zou hem niet kunnen krijgen als zou je ervoor betalen. Met je 'jongetje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoeft ook niet hoor, ik ben gelukkig met mijn boy.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Je zou hem niet kunnen krijgen als zou je ervoor betalen. Met je 'jongetje'.
Homoquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is het zeker, dat is het zeker. Maar ik had een prima dinsdag tot nu toe, en nu kom jij dat gewoon weer verpesten.
Ik noem jou ook altijd jongetje en volgens mij heb ik daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Je zou hem niet kunnen krijgen als zou je ervoor betalen. Met je 'jongetje'.
Omdat je daarna mijn naam uitschreeuwt, ja. Dat scheelt wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik noem jou ook altijd jongetje en volgens mij heb ik daar geen problemen mee.
Je weet niet wat je mist. Het is immers wel mijn broertje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor, ik ben gelukkig met mijn boy.
Ik heb wel een vermoeden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Het is immers wel mijn broertje.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef S.Seagal het volgende:
Jullie maken ook van elk topic een slowchat he.
Och och stoere praatjes hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat je daarna mijn naam uitschreeuwt, ja. Dat scheelt wel een beetje.
Voor de rest is het toch een kuttopic.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef S.Seagal het volgende:
Jullie maken ook van elk topic een slowchat he.
Nee, het is een rasechte winnaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden.Of komt je broertje van de melkboer?
Pardon?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor de rest is het toch een kuttopic.
Wadan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het ook frapant soms hoor, maar ik geloof menig fok!ster wel!
Maarja, of het meestal iets goed isALs je zoe die meiden op de FOK! meets ziet
Verder niks op tegen. Het viel me alleen even op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor de rest is het toch een kuttopic.
Er zijn meestal meer mooie meiden dan knappe mannen op fokmeets volgens mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het ook frapant soms hoor, maar ik geloof menig fok!ster wel!
Maarja, of het meestal iets goed isALs je zoe die meiden op de FOK! meets ziet
Geef je hiermee aan dat jij wel van de melkboer komt? Of speelt mijn begrijpend lezen weer eens parten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Biels het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de kinderen van de melkboer.
'Doe alsof ik geen gelijk heb.'quote:
Het 2e. Ik ben immers ook een absolute geboren winnaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geef je hiermee aan dat jij wel van de melkboer komt? Of speelt mijn begrijpend lezen weer eens parten.
En dat wil je hoe doen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Doe alsof ik geen gelijk heb.'
Misschien moet ik er eens voor zorgen dat je geen gelijk hebt dan.
Dit blijkt uit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Het 2e. Ik ben immers ook een absolute geboren winnaar.
Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Biels het volgende:quote:
Ik kan het gedeeltelijk eens zijn met je 2e punt. Je doet immers een aardige poging tot.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Wie ik ben, hoe ik me gedraag. En mijn prestaties in bed.
Die zijn goed. Geloof mij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Wie ik ben, hoe ik me gedraag. En mijn prestaties in bed.
Een aardige poging tot wat? Me gedragen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kan het gedeeltelijk eens zijn met je 2e punt. Je doet immers een aardige poging tot.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die zijn goed. Geloof mij.![]()
no homo.
Zeg Biels?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die zijn goed. Geloof mij.![]()
no homo.
Gedragen als winnaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Een aardige poging tot wat? Me gedragen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef IJsblock het volgende:
Is toch wel lachen, als gast jezelf op een chatsite voordoen als een chick, des te groter is hun teleurstelling.
Die lesbiennes trappen er bijna nooit in trouwens.....
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gedragen als winnaar.![]()
Oh ik krijg zojuist binnen dat je ook goed in bed bent.Ik ben blij met mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gedragen als winnaar.![]()
Oh ik krijg zojuist binnen dat je ook goed in bed bent.Voedt dat jongentje nou niet. Hij is al zo vol van zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch had ik er wel graag melding van gehad.quote:
Ontopic reactie.quote:
Nu nog een kaaklijn en ik ben compleet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Voedt dat jongentje nou niet. Hij is al zo vol van zichzelf.
Volgende keer nodig ik je uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Toch had ik er wel graag melding van gehad.
Als ik een gast zou zijn zou het me op zich ook wel komisch lijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef IJsblock het volgende:
Is toch wel lachen, als gast jezelf op een chatsite voordoen als een chick, des te groter is hun teleurstelling.
Check maar wat ik daar de eerste keer op zei.quote:
Completer dan moi zal je nooit worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Nu nog een kaaklijn en ik ben compleet.
Een man mag dromen, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Completer dan moi zal je nooit worden.
dus dat heb jij wel eens gedaan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef IJsblock het volgende:
*proest*quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zijn meestal meer mooie meiden dan knappe mannen op fokmeets volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |