is ze niet 'gewoon' aan het webcammen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Fannie het volgende:
Mijn dochter spoort niet!![]()
Ze zit achter dr laptop, springt ineens op, doet dr schoen uit, zettum op de vensterbank, begint al springend "sinterklaas kapoentje" te zingen, en gaat weer achter de laptop....![]()
Nee, dr zit geen camera aan de laptopquote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
is ze niet 'gewoon' aan het webcammen?
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Fannie het volgende:
En nu is ze naar boven, met 1 van onze katten....
"Kom je mee met mamma? Gaan we lekker slapen hé lieverd? Ow kom maar schatje, ja je bent mn lieve ventje hé?"
(gekke dochter: check!)
Hahahahaquote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik hoor eierstokken rammelen
Fannie binnenkort oma Fannie?
*wegduikt*
ghehe ik kan me er wat bij voorstellen dat je er nu nog niet aan moet denkenquote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hahahaha, nou ja, tis wel duidelijk dat ze later graag kindjes wil
![]()
Maar ik moet er nu nog niet aan denken hoor![]()
ow my god stel je voor
![]()
mja ik bedacht me pas later dat ik dan ook oma zou zijnquote:
Yay!quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Ja, 600 keer ofzo. Nu nog nieuws van de hypotheek expert
.
Voor trouwen is geen geldquote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yay!Dan ook meteen maar trouwen? Kun je mooi meenemen in de hypotheek
Mehhquote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor trouwen is geen geld. Maar geregistreerd partnerschap is zo goed als gratis op maandag
.
Heee, ik heb dezelfde schoenen!!quote:Op maandag 16 november 2009 23:33 schreef Fannie het volgende:
Hoezee voor de 600 handtekeningen van K_I_M![]()
![]()
Huup, jij weet iemand ook echt op te vrolijken met dat soort uitspraken hé?![]()
Nou, ik vond nog een zuurtstok in de kast, ik loop naar dr schoen(en) op de vensterbank, zeg nog quasi verontwaardigd tegen hubby dat ze dr niet eens iets voor het paard in heeft gestopt.... zit er een mandarijn in!
![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd morgen
In de winkel zaten er tot halverwege roze in en dan de bovenste helft witte, dat heb ik zo gelatenquote:Op maandag 16 november 2009 23:42 schreef Fannie het volgende:
Geen doosjes met rozijntjes ofzo meer TF?
Leuke schoenen he bellelena?, draag je ze met de roze of de witte veters?
nog even snel ter illustratie een fotootje van de mijnes:quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Fannie het volgende:
hiihi....hier dus de roze![]()
Ik ga een poging tot slapen doen, truste.
Hahaha oma Huupquote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe ik kan me er wat bij voorstellen dat je er nu nog niet aan moet denken
ik bezorgde mn lief laatst een hartaanval door te zeggen dat ie met een beetje (veel) pech over 16 jaar mischien al wel opa is![]()
hahaha
Denk even aan die drielingquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:15 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Morgen!
Ik ben een beetje met mijn verkeerde been uit bed gestapt.How to turn the day?
Thee zetten misschien.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoop dat je dag beter gata beleven en jebeter voelt MvD.
Ik heb heul niet geslapen, misscien mams maar eens opbellen straks en even lief aankijken
Nu nog snel een uurtje of anderhalf mee pikken voor mijn meiske wakker wordt![]()
Maar mijn kasten etc. staan, alleen de salontafel nog
Ik kan me voorstellen dat je niet geslapen hebt, pittig dagje gister.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoop dat je dag beter gata beleven en jebeter voelt MvD.
Ik heb heul niet geslapen, misscien mams maar eens opbellen straks en even lief aankijken
Nu nog snel een uurtje of anderhalf mee pikken voor mijn meiske wakker wordt![]()
Maar mijn kasten etc. staan, alleen de salontafel nog
over 15/16 jaar hoop ik toch wel uit de luiers te zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Hahaha oma HuupJullie wilden toch een groot gezin? Misschien zit je zelf dan nog in de luiers
Waarschijnlijk wel inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:38 schreef Belana het volgende:
misschien een keer ontluchten freecell?
geen verwarmingdan zou ik echt gek worden
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik.zit.op.mijn.werk...
...
Ik weet geloof ik nog niet zo heel goed wat ik er van vind...
Nu alweer?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik.zit.op.mijn.werk...
...
Ik weet geloof ik nog niet zo heel goed wat ik er van vind...
Welnee johquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:12 schreef pinquit het volgende:
brrrr knallende kopppijn en misselijk! dit is geen mexicaanse griep he?![]()
![]()
Ik heb de babywas aan het rekje laten opdrogen. Maar meestal probeeri k in te schatten of het materiaal er tegen kan ja of nee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:24 schreef Groofsken het volgende:
Ze zijn al geweest.
En ik heb een nieuw fornuis met een oven diet het doet(Ik had een oud los oventje van m'n oma waar echt niks inpaste
).
En ik heb een droger. Oh, ik voel me zo volwassen
![]()
.
En ik ga zo babywasjes doen. Wat mag er allemaal NIET in een droger? Iemand? Aangezien ik altijd overal de labeltjes uitknip
.
En het bedje verven viel me reuzemee, het bleek in één keer dekkend en prachtig helder blauw.
Allemaal meevallers/successen en de dag is nog maar net begonnen.
Niet te heet doen, ik weet nl niet precies welk materiaal je bedoeld, dus is 'niet te heet' het veiligste adviesquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:30 schreef Groofsken het volgende:
Geen minisokjes, check.
En van die berenachtige superzachte vest-jasjes?
Nieuwe spijkerbroeken en echt mooie bh's heb ik nieten aangezien ik al bijna 9 mnd een kachel ben, draag ik ook geen vesten
.
papa? Wat zeg je me nou!quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:00 schreef Fannie het volgende:
Mogguh![]()
Vanmorgen 6.15, Yolin zegt gedag want ze moet naar stage.... ik lig nog in bed
Y: Doeiiiii mammmm
F:Doeiiiiii meissie, werk ze
![]()
F:ow Yoliiii??? had je nog wat in je schoen?
![]()
Y: Jahaa
F: Wattan?![]()
Y: een zuurstok die pappa een tijdje terug had gekocht![]()
F: owww lekkerrr![]()
Y: ja nou doei hé, ik ga![]()
F: ok doei doei, werk ze .....
F:![]()
![]()
![]()
Belaan, fijn dat je er weer bent![]()
En suc6 met de sollicitatie
succes mevroitje!quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:41 schreef Belana het volgende:
ow en haaai![]()
ben er weer
terug van even weg geweesthad een hoop aan mijn hoofd na het overlijden van mijn schoonvader...
En druk op het werk ook!
En vandaag solliciteren hier in de buurt![]()
dat zou echt leuk zijn
hoewel Lois die mening niet geheel en al deelt
Mijn super de luxe (not) droger heeft maar 2 standen. Volle zon of halve zon. Verder kun je de minuten instetllen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Niet te heet doen, ik weet nl niet precies welk materiaal je bedoeld, dus is 'niet te heet' het veiligste advies. Als je dat fleece-achtige bedoeld, dat kan ook prima in de droger, maar ook niet te heet. Je hebt er vast een stand 'strijkdroog' op zitten, dat is niet zo droog en heet als 'kastdroog' maar wel even controleren of de zakken en naden helemaal droog zijn aan het eind.
Drogers zijn![]()
![]()
Fijn Belana dat je huidige baan goed bevaltquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:47 schreef Belana het volgende:
saffier, mijn huidige baan bevalt me heel goed, maar werken op 10 minuten fietsen afstand lijkt me toch echt ideaal
miss sly, gelukkig knap je weer op, nu Senna nog
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:48 schreef Saffier het volgende:
BEterschap Miss_sly!
Ik deedmocht van de kraam geloof ik? juist de hydrofielluiers níet in de droger doen omdat ze dan minder vocht op zouden nemen. Ze zijn dan ook wat ruwer en dat vond ik voor zo'n klein babytje dan ook weer niet leuk, dus toen ik ze te ruw aan vond voelen gingen ze mooi wel in de droger
Kan ik elke keer m'n mooiste setje op m'n bedje leggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:01 schreef Saffier het volgende:
Beddengoed juist in de droger doen!! Heerlijk, na een uurtje het hele spul droog
EN idd Belana, ik zou niet weten waar ik het allemaal op kan hangen nu!
Ik ben echt weg nu hoor
Oh leuk * jaloers*quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:18 schreef oeke het volgende:
Maar eerst naar Londen!![]()
![]()
Iemand nog tips?
Ik zit niet zonder verwarmingquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:52 schreef huuphuup het volgende:
spannend Free
maarehh... 2 maanden zonder verwarming is straks best lang nog. Zeker voor je kleintje en het wordt nog wel wat kouder dan het nu is enzo
idd, en voordat je ze nieuw gebruikt eerst in een emmer water laten staan de nacht overquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:27 schreef pinquit het volgende:
van zachte handdoeken word je wel droog, handdoeken uit de droger nemen goed op hoor, je moet er alleen géen wasverzachter bij doen, dan drogen ze niet af.
Ik gooi ze ook wel in de droger hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:27 schreef pinquit het volgende:
van zachte handdoeken word je wel droog, handdoeken uit de droger nemen goed op hoor, je moet er alleen géen wasverzachter bij doen, dan drogen ze niet af.
Denk aan oliebollen met mosterdquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:48 schreef pinquit het volgende:
ik kan dat niettemniste niet op de aloude vinger-in-je-keel-methode. zijn r nog meer?
glas lauw warm water drinken schint ook te helpenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:48 schreef pinquit het volgende:
ik kan dat niettemniste niet op de aloude vinger-in-je-keel-methode. zijn r nog meer?
ah dus k had ook gewoon een half uurtje in de pannekoeken-resten-afwas-lucht kunnen gaan staanquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:08 schreef Incantrix het volgende:
Aan vette etenswaren ruiken heeft mij ook meer dan eens van mijn eh.. Last afgeholpen..
Lekker hoor! Wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:33 schreef Vicky het volgende:we hebben net de vakantie geboekt
3 weken naar Italië!!
Haha, nou, ik weet niet of het áán te raden is.. Maar als je het maar niet kwijt kunt, da's ook weer zoietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
ah dus k had ook gewoon een half uurtje in de pannekoeken-resten-afwas-lucht kunnen gaan staanbrrr
1 mei!!quote:
Dat duurt nog even maar dan heb je wel iets om naar toe te levenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
1 mei!!
Gaan de 29e rijden en dan doen we 2 overnachtingen.
ik kieper altijd t hele pak leeg in een kom, trek de funny's eruit en eet ze dan opquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef freecell het volgende:
Huups, klinkt saai!
ik zou ook naar huis gaan denk ik
Ik had 4 funny's in mijn k3 hagelslag!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even een dikke vette jompel vanachter mn bureautje dus![]()
![]()
ik zit in ieder geval nog tot eind mei sowieso aan Leiden vast, met onregelmatige studie dagen enzo. Een baan bij de universiteit blijft dan dus ideaal. Daarna kan ik best op zoek naar ander werk als ik eenmaal afgestudeerd ben, maar tijdens dat laatste semester wordt het gewoon heel moeilijk om ander werk te zoeken wat net zo mooi aansluit. Oh ik ben zo blij![]()
ik las dat je alleen hagelslag zonder kaas hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Huup, wat goed
Ik wil ook funnies maar wij hebben alleen maar hagelslag zonder helaas...
Kind mopperde vanmorgen over zijn korte haarmaar ik wed dat ie het vanmiddag wel vergeten is
wat een half berichtquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef freecell het volgende:
Moet zo naar het zieknhuis trouwens, toch wel benieuwd wat ze zeggen
Ik vind het zelf een beetje onzin eigenlijk
ja wel wat... voor 1 afgewezen, andere 2 wacht ik nog af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef _Bar_ het volgende:
Vicky jij al wat leuks tegen gekomen?
o, sorryquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat een half bericht
waarom moet je naar t ziekenhuis en wat vind je onzin?
oeh, nog 2 kansenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja wel wat... voor 1 afgewezen, andere 2 wacht ik nog af.
Dank je welquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
yayvoor huup
free, succes in het zkh
TFquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh! Maagpatient meldt zich
Mag de rest van mijn leven aan de maagzuurremmers![]()
Heb een behoorlijke maagontsteking, een slokdarmontsteking en dan nog een breuk in m`n middenrif. Hoofdeind omhoog van m`n bed dus, en niet meer tillen en bukken. Yeah right
wooooquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb een behoorlijke maagontsteking, een slokdarmontsteking en dan nog een breuk in m`n middenrif. Hoofdeind omhoog van m`n bed dus, en niet meer tillen en bukken. Yeah right
oh okay. zou best kunnen hoor maar dan had ik het gemistquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef freecell het volgende:
[..]
o, sorryDacht dat ik het wel gemeld had
aangezien TARA sowieso een bindweefselafwijking heeft (nog ff uit te zoeken welk precies) en ik in ieder geval hypermobiel ben, word ik getest op EDS.
Maar ik vind het onzin, want ik heb vrijwel nergens last van. De enige reden dat ik het laat testen isomdat ik het wil weten ivm erfelijkheid.
Dus het voelt een beetje aanstellerig oid...
testen dan geen slecht plan denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh okay. zou best kunnen hoor maar dan had ik het gemisten das niet goed voor mein neugierigkeit ofzoiets.
Maar hmm sja nouja, dan weet je in ieder geval hoe of wat toch? Maar Tara's afwijking heeft toch niets met jou te maken? of bedoel je dat ook in het kader van erfelijkheid?
Mijn mam's en zusje zijn ook hypermobiel, allebei diverse operaties achter de rug en meer dan regelmatig wat uit de kom; maar die zijn nooit getest op EDS
ah ok.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef freecell het volgende:
[..]
testen dan geen slecht plan denk ik
Erfelijkheid ivm hummeltjesbindweefselaandoeningen zijn vrij erfelijk en dan zouden ze het misschien van 2 kanten hebben. Goed om te weten, vooral ook omdat Leander soms zo opzwelt als hij valt.
Vind ik wel een plan! Ik ga ff overleggen hier of ik de hal nog een middagje kan lenen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef huuphuup het volgende:
oh, trouwens, komt er binnenkort nog iets van een kleding/ruilbeurs ofzo?
misschien wel een idee ivm de feestdagen voor de deur, voor speelgoed enzo ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei! Maar goed... als het spul gaat helpen zou je iig wel van een flink deel van de klachten af zijn? Dat zou dan wel weer fijn zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
dit is een veel voorkomende kwaal, ik heb dat ook, mijn vader ook, veel mensen. Overigens ben ik wel degelijk bijna van de medicijnen af nu. sterkte ermee joh!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die maagzuurremmers zijn om de boel tot rust te laten komen zodat de ontsteking weg kan gaan, maar door die breuk en doordat m`n maagklepje niet zo goed werkt, betekent stoppen met de medicijnen dat het maagzuur en dus de ontstekingen weer terugkomen.
Geen flauw idee hoe die breuk ontstaan is trouwens, gewoon stomme pech en een stom lijf zoals gewoonlijk..
klinkt goed, en niet duur!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:13 schreef Vicky het volgende:
Oeke, veel plezier!!
Belaan, wij gaan naar camping Pra delle Torri. Leuke camping en zeer betaalbaar 546 euro voor 3 weken in een stacaravan
hihi BE, toch wel fijn dat ze je heel erg gemist hebben. En wat lief van je baas!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef oeke het volgende:
OMG, die winkels van Cath Kidston!
ETNu moet ik Londen blut verlaten!
ja ik moet daar altijd zo om lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die gebruiken ze alsof het confetti is!
alledrie de landen doen ze datquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en is er dacht ik in Japan (of was het China) toch ook nog iets met hoe je ze geeft? Welke hand oid?
In Korea deden ze het iig met 2 handen als ik het me goed herinner.Heeeeel belangrijk. En ik maar steeds mijn kaartjes vergeten als ik daarheen ging!
![]()
Oei, ik dacht je bent al terug!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef oeke het volgende:
Oeh, leuk! Jammer genoeg ben ik er dan niet.
Maar zaterdag wel.
Een van de leukste dingen vind ik dat. Thuis komen van een paar dagen weg en dat er dan leuke post voor je ligt.![]()
Ik ben heel benieuwd wat je me stuurt, Oxy!
balen!!quote:
Best suf, dat heb/had ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef Vlindur het volgende:
Bar, dat is ook een rare opmerking? Waar had je op gesolliciteerd dan?
Ik kom niet aan de bak wegens te weinig ervaring. Dat is ook niet zo gek als ik nergens eens die ervaring mag opdoen
Ik ben juist gaan gastouderen omdat ze me daar wel wilde hebben.. Ik heb SPW4 en kan dus aan de slag als jongerenbegeleider, kinderdagverblijf en zulke dingen. Maar als ik solliciteer willen ze me dus niet hebben omdat ik geen ervaring heb. (Stage's tellen ze nooit meequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best suf, dat heb/had ik ook
En nu mag ik volgend jaar waarschijnlijk niet eens gastouderen omdat ik geen opleiding heb in de verzorgingsbranche... dat vind ik best suf
De EHBKO betalen ze hier ook. Ik heb hem vorig jaar gehaald.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn gastouder betaald wel de cursus EHBO maar niet de opleiding
Wat raar dat ze stages niet meetellen, bij J.'s werk telden ze dat wel mee in zijn "ervaring"
Ja ik ook maar ik ben bang dat je zonder "gerichte opleiding" nergens aan de bak kom (ik dus)quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De EHBKO betalen ze hier ook. Ik heb hem vorig jaar gehaald.
Ja, ik vind het toch ook wel balen. Dat gastouderen vind ik een beetje bagger zo langzamer hand.
Ik wil ook gewoon doorbetaalde vrije dagen en een serieus loon enzo..
Zo is het hier ook. J betaald alles en alles wat ik inbreng is extraquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik ben bang dat je zonder "gerichte opleiding" nergens aan de bak kom (ik dus)
Maar ach ik zie het straks allemaal wel, ik heb nog niet gehoord dat ik niet "geschikt" ben of dat ik een opleiding moet gaan volgen. We kunnen rondkomen van J's salaris maar iets extra's is natuurlijk altijd prettig.
Yay..quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef Vlindur het volgende:
MIjne schijten en piesen in eigen tuinNikkie wil graag binnen kotsen, maar ze gaat maar mooi naar buiten. De tuin is groot genoeg en dan hoef ik het tenminste niet op te ruimen
Bij kokhalzen jagen we dr als een stel malloten naar buiten
Waarom zou je dit kopen? Je laat toch gewoon door een arts bevestigen dat je het hebt? En wat heb je nou in hemelsnaam aan een grootverpakkingquote:Geachte mevrouw amaranta,
Direct leverbaar: sneltest voor de Mexicaanse griep. Complete testkit voor het vaststellen van de Influenza A (H1N1) binnen 5 minuten. Eenvoudig thuis uit te voeren met meegeleverde wattenstaafje, testvloeistof en testcassette.
-Sneltest voor Mexicaanse griep vanaf 9,95 euro
Voordelig en betrouwbaar van apothekers-kwaliteit.
Pakket 3 stuks van 39.99 nu voor 28.99 euro.
Pakket 6 stuks van 79.99 nu voor 55.99 euro.
www.influenzatest.nl
Let op beperkte voorraad, aanbieding geldig tot 30 november 2009.
http://www.sensitest.nl?r=ma19
Met vriendelijke groet, Sensitest Nederland
Lekker dingquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef huuphuup het volgende:
Jammer Innepins
Ik ben weer thuis, heb het weer overleefd en mn meiske vond me nog lief![]()
welliswaar niets gedronken vandaag maar dat gaan we nu inhalen
heb je goed kunnen kolven op je werk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef huuphuup het volgende:
Jammer Innepins
Ik ben weer thuis, heb het weer overleefd en mn meiske vond me nog lief![]()
welliswaar niets gedronken vandaag maar dat gaan we nu inhalen
Nee, Nikkie kotst of op de vensterbank of ergens op de vloer. Goddank niet achter hoekjes en kiertjes of kasten. Hij doet het trouwens nooit. Dus dat scheeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yay..De kat van een vriendin van mij kotst altijd op de kattenbak
Helaas hebben die van mij een hoop genen die ze met hem delen (het is hun oom), maar dát heb ik er nog nooit ingekregen bij ze
Ook niet dat je niet van de boekenkast af/tussen dubbele radiatoren door/over de bank heen/in een bureaulamp moet kotsen trouwens
Das wel fijn iddquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, Nikkie kotst of op de vensterbank of ergens op de vloer. Goddank niet achter hoekjes en kiertjes of kasten. Hij doet het trouwens nooit. Dus dat scheelt
ik was de kolf vergetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je goed kunnen kolven op je werk?
nomnomnomquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Incantrix het volgende:
Hopsa, half pak fristi erachteraan, zo weet ik tenminste zeker dat ik doodga van het maagzuur tijdens yoga zo geen avondeten meer hoef..
Konijnen he, je kunt bladeren door de foto's (zie rechterbovenhoek daar). Ik vind die in de Sneeuwwitje outfit het zieligst (veel te kort jurkje).quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef miss_sly het volgende:
huup, mooie foto
evenstar
Macka(ik denk toch nog steeds makka), arm konijn!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Macka66 het volgende:
Konijnen fashion contest (uit Japan natuurlijk...)
Dat is fijn om te horen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef Belana het volgende:
[..]
dit is een veel voorkomende kwaal, ik heb dat ook, mijn vader ook, veel mensen. Overigens ben ik wel degelijk bijna van de medicijnen af nu. sterkte ermee joh!!
vicky, lekker 3 weken Italieheerlijk, ik wil ook
we hebben iig laatst de gekochte vouwwagen opgehaald, woeiiii!!!
Evy doet heel vaak stiekem jokkebrokken.. En tellen kan ze ook al nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Innepin, wat jammer van die baan.![]()
![]()
Belana, fijn dat je gesprek naar wens ging, ben benieuwd, joh!![]()
Yppy, Evi bezwoer me vandaag dat het niet zwaarder zou worden dan dit. Liegt ze weleens of is het dan echt zo?
Het zijn er heus al 2quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:35 schreef YPPY het volgende:
Dat is wel goed freecell, dat ze extra op de kindjes (haha, net alsof er al twee zijn) letten.
Is het je nog nooit opgevallen dat als ze zegt 'nog een minuutje' dat het dan de ene keer veel langer duurt dan de andere keer?quote:
Jaaaa, dat was mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is het je nog nooit opgevallen dat als ze zegt 'nog een minuutje' dat het dan de ene keer veel langer duurt dan de andere keer?
Welke les heb je gehad? 24 denk ik? Dan heeft ze gelijk, want 25, 26 en 27 is een herhaling van eerdere lessen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:43 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Innepin, wat jammer van die baan.![]()
![]()
Belana, fijn dat je gesprek naar wens ging, ben benieuwd, joh!![]()
Yppy, Evi bezwoer me vandaag dat het niet zwaarder zou worden dan dit. Liegt ze weleens of is het dan echt zo?
Evy is goed! Ik loop veel makkelijker als ik niet zelf op mijn horloge hoef te kijken. En dat de ene keer een minuut 30 seconden duurt en de andere keer 180 neem ik dan maar voor lief. Ze is fier op me.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Belana het volgende:
ow, wat handig zeg! dat werkt wel denk ik?
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:40 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was mij ook al opgevallen![]()
![]()
Ik kan trouwens weer opnieuw beginnen want mijn conditie is onder het nulpunt gezakt met die afschuwelijk langdradige verkoudheid
Gewoon proberen Belaan, zelfs ik kan het!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Belana het volgende:
ik zou bijna ook gaan hard lopen met deze verhalen
Nee, dat was Canada in aug 2008. PR was mei/juni 2008.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef pinquit het volgende:
oh ben je daar vorig jaar ook niet geweest inclusief gebroken teen?
Heel goed! Waar ben je nu? Ik vind de latere lessen beter te doen, dan is de muziek niet zo verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef snoopy het volgende:
Oh jawel hoor YP, ik begin niet bij les 1 hoorMaar gewoon, elke keer dat ik ermee begin komt er weer iets tussen
Volgende week maar weer eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |