is ze niet 'gewoon' aan het webcammen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Fannie het volgende:
Mijn dochter spoort niet!![]()
Ze zit achter dr laptop, springt ineens op, doet dr schoen uit, zettum op de vensterbank, begint al springend "sinterklaas kapoentje" te zingen, en gaat weer achter de laptop....![]()
Nee, dr zit geen camera aan de laptopquote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
is ze niet 'gewoon' aan het webcammen?
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Fannie het volgende:
En nu is ze naar boven, met 1 van onze katten....
"Kom je mee met mamma? Gaan we lekker slapen hé lieverd? Ow kom maar schatje, ja je bent mn lieve ventje hé?"
(gekke dochter: check!)
Hahahahaquote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik hoor eierstokken rammelen
Fannie binnenkort oma Fannie?
*wegduikt*
ghehe ik kan me er wat bij voorstellen dat je er nu nog niet aan moet denkenquote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hahahaha, nou ja, tis wel duidelijk dat ze later graag kindjes wil
![]()
Maar ik moet er nu nog niet aan denken hoor![]()
ow my god stel je voor
![]()
mja ik bedacht me pas later dat ik dan ook oma zou zijnquote:
Yay!quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Ja, 600 keer ofzo. Nu nog nieuws van de hypotheek expert
.
Voor trouwen is geen geldquote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yay!Dan ook meteen maar trouwen? Kun je mooi meenemen in de hypotheek
Mehhquote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor trouwen is geen geld. Maar geregistreerd partnerschap is zo goed als gratis op maandag
.
Heee, ik heb dezelfde schoenen!!quote:Op maandag 16 november 2009 23:33 schreef Fannie het volgende:
Hoezee voor de 600 handtekeningen van K_I_M![]()
![]()
Huup, jij weet iemand ook echt op te vrolijken met dat soort uitspraken hé?![]()
Nou, ik vond nog een zuurtstok in de kast, ik loop naar dr schoen(en) op de vensterbank, zeg nog quasi verontwaardigd tegen hubby dat ze dr niet eens iets voor het paard in heeft gestopt.... zit er een mandarijn in!
![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd morgen
In de winkel zaten er tot halverwege roze in en dan de bovenste helft witte, dat heb ik zo gelatenquote:Op maandag 16 november 2009 23:42 schreef Fannie het volgende:
Geen doosjes met rozijntjes ofzo meer TF?
Leuke schoenen he bellelena?, draag je ze met de roze of de witte veters?
nog even snel ter illustratie een fotootje van de mijnes:quote:Op maandag 16 november 2009 23:53 schreef Fannie het volgende:
hiihi....hier dus de roze![]()
Ik ga een poging tot slapen doen, truste.
Hahaha oma Huupquote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe ik kan me er wat bij voorstellen dat je er nu nog niet aan moet denken
ik bezorgde mn lief laatst een hartaanval door te zeggen dat ie met een beetje (veel) pech over 16 jaar mischien al wel opa is![]()
hahaha
Denk even aan die drielingquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:15 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Morgen!
Ik ben een beetje met mijn verkeerde been uit bed gestapt.How to turn the day?
Thee zetten misschien.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoop dat je dag beter gata beleven en jebeter voelt MvD.
Ik heb heul niet geslapen, misscien mams maar eens opbellen straks en even lief aankijken
Nu nog snel een uurtje of anderhalf mee pikken voor mijn meiske wakker wordt![]()
Maar mijn kasten etc. staan, alleen de salontafel nog
Ik kan me voorstellen dat je niet geslapen hebt, pittig dagje gister.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoop dat je dag beter gata beleven en jebeter voelt MvD.
Ik heb heul niet geslapen, misscien mams maar eens opbellen straks en even lief aankijken
Nu nog snel een uurtje of anderhalf mee pikken voor mijn meiske wakker wordt![]()
Maar mijn kasten etc. staan, alleen de salontafel nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |