Ja, geloof het wel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ook. dat is toch al volgende week?
T sloeg ook nergens op, maar daarom wilde ik nog wel even lachen op idiote foto'squote:Op dinsdag 14 september 2010 13:18 schreef L3viathan het volgende:
Die Tower Of Terror shoot sloeg natuurlijk helemaal nergens op.. dat deed me denken aan die belachelijke onder-water catwalk van vorig jaar..
Yes!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
T sloeg ook nergens op, maar daarom wilde ik nog wel even lachen op idiote foto's![]()
Dat onderwater gebeuren gaan ze dit jaar weer doen he, een onderwater shoot
Nou, ik zag d'r wel een foto tussen die ik helemaal niet slecht vond, van een meisje die een been op de rij voor haar gelegd had.... die zag er in een flits nog best 'modelesque' uit....quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
T sloeg ook nergens op, maar daarom wilde ik nog wel even lachen op idiote foto's![]()
Precies, daarom was ik ook nog wel benieuwd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, ik zag d'r wel een foto tussen die ik helemaal niet slecht vond, van een meisje die een been op de rij voor haar gelegd had.... die zag er in een flits nog best 'modelesque' uit....
Dat was toch ook de tendens van jaren hiervoor al. Het moest steeds gekker. Poseer mooi als je van een flatgebouw afspringt zonder vangnet. Yes yes, strike a pose.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:18 schreef L3viathan het volgende:
Die Tower Of Terror shoot sloeg natuurlijk helemaal nergens op.. dat deed me denken aan die belachelijke onder-water catwalk van vorig jaar..
Net als Tyra met d'r 'look fierce'.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat was toch ook de tendens van jaren hiervoor al. Het moest steeds gekker. Poseer mooi als je van een flatgebouw afspringt zonder vangnet. Yes yes, strike a pose.Komt die dikke dwerg je vertellen terwijl je aan het vechten bent voor je leven dat hij het niet geloofde, die blik, hij mist iets. (soepele zin, yes yes
)
Dat ze snel normaal gaan doen met z'n allen.
Hm ja dat vraag ik me altijd wel af, die lui staan alleen maar in de Randstad. Ik heb nog nooit een verhaal gehoord over een meisje dat in Assen, Enschede of Heerlen is gescout...quote:Op woensdag 15 september 2010 11:23 schreef female81 het volgende:
De hele goeie worden door bureau's als Paparazzi en Wilma Wakker meestal al gevonden (of door Max, als ze heel commerciëel zijn), al lang voordat ze zich eventueel zouden gaan aanmelden bij zo'n serie..
Maar dan is het programma niet meer leukquote:Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ze snel normaal gaan doen met z'n allen.
Ik vind dr lijken op Jessica Simpson. ;oquote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef Inx het volgende:
Die Marjolein, wat een on-vrouwelijke en harde rotkop heeft ze op die foto... Rare neus, rare mond, ik vind dit niet echt een flatteuze foto....
[ afbeelding ]
Ze doet me ergens een beetje denken aan sylvie van der vaart...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik vind dr lijken op Jessica Simpson. ;o
Ik was het topic kwijt! Maar ik ga ook voor transseksueel! Trouwens die ene met die tijgernagels!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:26 schreef Maartel het volgende:
Overigens net de biografieën op de site gelezen.. wat zal t geheim van Jaelle zijn?
(ik zet in op transseksueel)
Ik ga voor hiv-besmet.quote:Op zondag 19 september 2010 10:32 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik was het topic kwijt! Maar ik ga ook voor transseksueel! Trouwens die ene met die tijgernagels!
quote:Tijdens haar verblijf in de Top Model Mansion krijgt Alix een schokkend bericht uit haar privé-omgeving dat haar leven voorgoed verandert. Haar prestaties hebben er direct onder te lijden en het is maar de vraag of dit haar droom om topmodel te worden niet in gevaar brengt.
Iemand dood of het vriendje maakt het uit?! Zoiets. Haha, ik ben lekker bezig met speculeren, terwijl ik eigenlijk moet poetsen...dit is leuker...quote:Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef roos85 het volgende:
wat voor bericht zou Alix krijgen?
dit staat er bij haar profiel:
haha erg he, herken hetquote:Op zondag 19 september 2010 17:20 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Iemand dood of het vriendje maakt het uit?! Zoiets. Haha, ik ben lekker bezig met speculeren, terwijl ik eigenlijk moet poetsen...dit is leuker...
erg spijtig jaquote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Honeymooner het volgende:
Die Tower of Terror-shoot staat ook gewoon op de site hoor.
Deze foto vind ik erg jammer..
[ afbeelding ]
Verder heeft 3/4 echt een mega-onzuivere huid, kan natuurlijk weggeshopt worden, maar het zijn niet echt naturel beauty's ofzo..
Dan mis je weer een hoop gejank en drama bij de make-oversquote:Op maandag 20 september 2010 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, het is niet dat t wat toevoegd of zo... Maar op zich wel grappig.
Ik kan vanavond niet kijken
altijd leukquote:
quote:
Misschien gaat ze eruit.. Dat vind ik namelijk best vaak gebeuren, degene met de meeste air-time (ook bij ANTM) gaat er dan uit, zeker als er zoveel dames zijn dat je echt een selectie moet maken met monteren.quote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
Waarom is Alix zo vaak in beeld? De helft van alle comments is van haar.
quote:
Ik ben vergeten hoe ze heet, maar die iri van vorig jaar was bovengemiddeld vaak in beeld en viel pas twee rondes voor het eind uit.quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Misschien gaat ze eruit.. Dat vind ik namelijk best vaak gebeuren, degene met de meeste air-time (ook bij ANTM) gaat er dan uit, zeker als er zoveel dames zijn dat je echt een selectie moet maken met monteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |